Nou hij kwam er heel moeilijk in van de week. Ik dacht nog, als dat "piemeltje" er al niet in kan hoe moet uk er dan ooit uit. Maar dat zal wel goed komen lijkt me. Dus we hadden wat extra euh... vocht nodig, maar verder voelde het niet anders bij mij en heb hem er ook niet over gehoord.
@ Lafo: Ik vind die werkweken ook een drama! Elke dag duurt 9 maanden zo ongeveer, gevoelsmatig. BLEGH!
Onsukkie herkenbaar jouw sex ervaring, hier dito eender Ja misschien wel delen van de slijmprop wie weet, durf nergens op te hopen. Toevallig heeft mijn man morgenochtend vrijgenomen om wat dingen in huis te doen, daar zijn we van 't weekend niet aan toegekomen dus dat scheelt weer, zo'n maandag is dan snel weer om hopelijk......
Dat scheelt inderdaad, de eerste helft van de week gaat ook wel, want dan is m'n moeder thuis en gaan we nog wel ff de stad in of zoiets, maar met name donderdag en vrijdag duren zooooooooooooo lang!
Hallo meiden! Weer even snel online..... Goed nieuws: Vandaag mocht Devrim mee naar huis! De anti-biotica heeft aangeslagen en de bloeduitslagen waren goed. Vanmiddag al 3 uurtjes kraamzorg gehad. Nu gaan we dus eindelijk wat uitrusten en genieten. Iedereen die inmiddels ook bevallen is: GEFELICITEERD! De overgebleven meiden: nog even volhouden! Nog even en dan hebben jullie ook jullie kleintjes in je armen.
voordat de bevalling begon hier ook veel slijm verloren.. maar dat was echt nog afscheiding.. pas toen de bevalling bezig was begon ik langzaam de slijmprop te verliezen.. maar verloor hem pas helemaal toen ik persweeen kreeg. dat vele afscheiding is toch wel duidelijk een voorteken geweest bij mij! en ik heb veel bitterlemon gedronken misschien heeft dat uiteindelijk ook wel geholpen.. ik hoop echt dat t voor jullie nu gaat opschieten! overtijd lopen is zoow iritant!
askim wat fijn zeg dat je mannetje weer mee naar huis mag! geniet lekker van je kraamdagen... laat je lekker verwennen!
Askim wat fijn dat je Devrim mee naar huis mag nemen! Heerlijk! hoop dat je een leuke kraamhulp hebt en nu lekker gaan genieten!
Feestje was leuk en erg relaxed van 14 tot 17 uur. Meestal eet de visite ook mee met ons en kan het best eens laat worden, maar zonder al die rompslomp van eten maken (waar erg veel tijd in gaat zitten) was het een superdag, misschien moeten we dat wel vaker doen! Alleen jammer dat mijn moeder ons weer eens niet gedag zei toen ze wegging. Alleen maar jammer, want eigenlijk voelde ik dat al weer aankomen. Ben ook bewust blijven zitten, want toen ik er de vorige keer iets van zei, zei ze dat ze het net wilde gaan doen. :^o Ben benieuwd of ze vanavond nog terug komt om ons gedag te zeggen, ehm. . . . . . .don't think so! [-X
Daam: jammer van je mams, maar vooral fijn dat het feestje zo leuk en relaxed was! Is altijd wel gezellig als visite mee eet maar is inderdaad vaak een heel gedoe.
Sjaan, gefeliciteerd met jullie dochter. wat een mooie naam Hier de hele dag weggeweest, zonder kinderen. Was erg gezellig.
Ze vindt Ronald helemaal niks en wil hem dan ook niet normaal gedag zeggen. Om het dan maar niet op te laten vallen, zegt ze mij dan ook geen gedag (dat valt mij dan weer extra op natuurlijk!). Het liefst wil ze niks met hem te maken hebben en geen gesprek met hem voeren omdat Ronald ongeveer een jaartje terug haar heeft tegengesproken (hij had een andere mening ergens over) en mijn moeder duldt geen tegenspraak! Dus dat blijft dan hangen, jammer genoeg.
zo had last van me rug dus ff lekkere warme douche genomen en nu is het weer gezakt helaas.. haha nou en verder verder helemaal niks