Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    hey buddy; fijn dat Devrim mee naar huis mocht. Hopelijk heb je een fijne kraamhulp en kraamtijd !

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

pfff daam hierhetzelfde alleen wil man niet praten maar je zit er hoe dan ook altijd tussen in hellaas

lafo je slijmprop mischien?! ik hoop het zo voor je

nou askim dat is goed nieuws meid! lekker gaan genieten

buddie ik dacht laatst ook als ik een vinger al niet kan velen hoe moet het dan als er een heel kind uit moet komen aaaahhh! niet aan denken niet aan denken

daphne was het lekker ff zonder de kids? leuk dat het gezellig was

deentje hier alleen veel witte afscheiding dus mischien ook een teken? i hope so iedereen zegt nu in 1x ook 2 juni pfff nog een hele week wil niet meer hoor

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o lafo ff op je vraag terug te komen ja ik hoop maar dat ik wel kan slapen vanacht gisteren heb ik ook al zoveel geslapen op de dag zelf maar het heel goed vanacht gelukkig weet niet hoe het komt het zijn momenten

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha nou inderdaad ja. Hoe past het erdoor... we zullen het wel merken. Hier wel 1 pijnlijke harde buik gehad. Dat schiet dus ook niet op

5. KatSas

KatSas Bekend lid

mmmm, vannacht komen ze misschien wel achter elkaar, zal voor je duimen onsukkie!

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Askim wat fijn dat Devrim mee naar huis mocht! Nu lekker gaan genieten hoor van je kraamtijd!
    En even je banner aanpassen ;)

@ Fiona slaap lekker dan maar ;)

@ Deentje ja heb echt mega veel afscheiding, het lijkt wel of het steeds meer word, dus misschien gebeurt er deze week nog wat ;)

@ Daam gelukkig heb je je dochters feestje niet laten verpesten door je moeder, en idd heel onvolwassen gedrag..... :(

@ Onsukkie nou dan verveel ik donderdag en vrijdag wel met je mee ;)

Morgen blijft gelukkig mijn man een ochtendje thuis en 's avonds krijg ik een eter dus dan is maandag wel weer snel voorbij.
    Een oud collega-vriendin van me is over uit de USA dus komt ze morgen lekker Hollands pannenkoeken bij me eten!
    We hadden alleen van te voren er wel opgerekend dat de kleine er zou zijn maar niets is zoals je verwacht.........

Meiden welterusten!

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Na, het zou mooi zijn, maar het was echt maar 1 enkele, dus ik verwacht er weinig van. Uk begint nou wel echt te groot te worden, zit aan alle kanten klem.

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee joh, donderdag en vrijdag ben jij al bevallen!

9. KatSas

KatSas Bekend lid

@ Lafo: lekker zeg pannenkoeken! Mmmmmmm, hoe laat moet ik bij je zijn?

@ onsukkie: ach je weet maar nooit, zou wel stoer zijn op de uitgerekende datum bevallen

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja dat is waar, gebeurd niet vaak op de uitgerekende datum, maar dat kan ook woensdag nog, want volgens m'n eigen berekening was ik de 28e uitgerekend (eerste dag van laatste menstruatie enzo, wat klinkt dat lang geleden, haha). Maar de echo besliste 26 mei.

11. KatSas

KatSas Bekend lid

ow jee, nee dan denk ik toch woensdag, gewoon omdat dat jouw datum was en moeders hebben altijd gelijk

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Om 6 uur red je dat? ;)

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nee hoor denk het niet meid, ik wacht wel op jullie allemaal ;)

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Onsukkie magische dag he die 40 weken grens........ik ben morgen 41 weken ook magisch hoor had alleen gehoopt die grens niet te bereiken :(

15. KatSas

KatSas Bekend lid

Ja hoor, mmmmmmmmm lekker!

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ja, dat red ik wel! 8)

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Eigenlijk heb ik weer eens niks zinnigs te melden dus beter ga ik gewoon mijn boomhut in. Ik wens jullie medezwangeren een goede nachtrust tot een uur of 6 en dat de weeën dan maar mogen losbarsten!

XXX

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

dankje daam we spreken elkaar dan wel rond 6 uur;) lafo ik jij en sukkie
    meiden slaap lekker xxxxx

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wie vergeet ik...

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874