1 weekje is te overzien toch, en misschien wil die buikpijn wat zeggen en zet het dadelijk opeens door. Gefleiciteerd met je 41 weken! (haha)
goedemorgen heerlijk geslapen heb zelfs wat last van kramp gehad YES! HAHA maar ze waren niet heavy en zijn weer weg , kom nou tereeuuuuuhhgg ! maar allereerst buddy!gefeli! met de 40 weken! kom op per die baby eruit nou ga ff wat bijlezen zal wel niet veel zijn
Wauw, beetje buikpijn! Nou, dat is toch al heel wat als je tot nog toe niks gevoeld hebt! *duimduim* Gefeliciteerd met je 41 weken! :-$ Ga maar flink poetsen, dan barst het misschien los! Doe jij vandaag dan doe ik morgen, goed?
ook vanuit hier een voorzichtige feli lafo met je 41 weken en buikpijn zet hem op ! hoopvoor je dat het doorzet maar mischien beval je alsnog dan op de 27ste , nou dan heeft je schoonpa lekker pech daam heel herkenbaar die pijn aan de heupen ik dacht dat ik weer last kreeg van me bekken maar sinds eergister nacht heb ik er ook last van en op me rug liggen gaat al helemaal niet nee hmm hoop zo dat die ook een teken is het trok gisteren helemaal door tot me benen nou nou nog met zijn 4tjes ! wieuwww ben zo benieuwd wie als eerste is ... hoop toch lafo die is het verst ben benieuwd of we allemaal voor juni zijjn bevallen nog maar 5 daagjes en dan is het alweer juni ga daar eens kijken of er al meiden aant bevallen zijn? oja lafo wat een super leuk kleed zeg en voor zo weinig denk dat ik ook eens ga kijken bij ons want vindt hem wel heeel leuk
ja vanacht werd ik er wakker van maar ben toen weer gaan verder slapen ... en nu is het heel lichtjes echt amper kramp te noemen ben wel al weer naar de wc geweest zoals elke keer maar ik ben pas vrijdag 40 weken dus mag nog niet klagen toch? doe het wel hoor al die babys die ik zie overal en ik loop met een dikke buik volgens me man als ze er 2 juninog niet is denk die dat ze er niet meer uit wilt komen yoooh lekker support , en me schoonvader had zich ook vergist niet gisteren maar ook 2 juni werd het , me man zei ik ben het helemaal zat ik voel niks ik zie niks ik merk nik helemaal niks! haha moest er wel om lachen dat die zon uitbarsting had en zn moeder zei wie is er nou zwanger jij of zei , hij zei WIJ! ik ben net zo goed zwanger ! lol
Beste babies van Lafo, Daam, Onsukkie en Fiona, Ik zoek nog een paar vriendinnetjes om mee te spelen, dus ik hoop dat jullie per direct de buik van mamma verlaten! Groetjes Zenne
lieve zenne hier de moeder van.... je aanstaande vliedinnetje ... is nu al een beetje eigewijs maar zodra ze over haar 10cm dreppelvrees is komt ze heel graag met je spelen !
Ukkie: dat liedje van marco borsato is idd. heel mooi. Maar nog mooier is dat liedje van John Mayer "Daughters" Die quilt vind ik ook heel erg leuk. Fiona: je mag best klagen hoor, ookal ben je nog geen 40 weken. Ik was het met 38 weken ook meer dan zat, maar bleek ook wel terecht want Zenne was het ook zat en kwam eruit haha. Daam: vervelend die pijn in je heupen, kan me voorstellen dat je dan helemaal niet meer weet hoe je moet liggen. Dikke knuf hoor! Lafo: 41 weken, pffff kan me voorstellen dat jij het ook helemaal hebt gehad hoor! Vandaag was ook mijn uitgerekende datum, idd. een raar gevoel hoor. Heb al die maanden naar vandaag toe geleefd. Zo ik ga even poetsen hier (poetsdrang is niet verdwenen na de bevalling haha). Over een uur komt iemand van het consultatiebureau, dan wil ik even overleggen hoe het met de voedingen zit want ik ben zelf nog niet echt tevreden. En vanmiddag komt mijn mams gezellig op bezoek.
Hoi lieve Zenne, Ik kom straks graag met je spelen, maar het is hier nog zo lekker warm. Mama zegt dat het regent en daar hou ik helemaal niet van. Wel snap ik dat jullie mij willen zien hoor, mama en papa zeggen ook dat ze erg nieuwsgierig zijn naar wat ze "gebakken" hebben. Of ik haartjes heb weet ik niet want ik heb geen spiegeltje hier, dus dat vind ik zelf ook wel spannend! Tot snel! XXX jeweetwel!
haha daam ! ik ben ook zooo benieuwd hoe ze eruit ziet die van ons lijkt me zo apart! en of ze haar heeft? ik heb hier al zoveel babystrikjes liggen dus ze moet wel haar hebben! mama en papa hadden ook als baby veel haar nou meiden ik moet echt gaan bedenken om wat te gaan doen want ik weet het echt niet! ze erg he die door de weekse dagen ze duren zooowee lang
Ik ga ook even wat doen, deze "kraamafdeling" heb ik al gezien. Ik duik ff de badkamer in en kom er pas weer uit als tie glimt! Tot straks!
Hoiiiiiiiii @ onsukkie: gefeliciteerd met je 40 weken! En wat een mooie quilt, ben benieuwd of hij in het echt ook zo mooi is! @ Lafo: gefeliciteerd met je 41 weken! Ik feliciteer je er maar mee, grijns, vandaag ga ik alles positief bekijken! Nou ja proberen dan he! Overigens wil Jasper ook wel dat al die meiskes eens uit die buiken komen, hij wil natuurlijk wel veel keus voor later
Dat nummer van marco borsato heb ik op mijn hyves gezet, en nu ga ik dat nummer van Daughters ook even zoeken, want dat vind ik ook zooooo mooi. Heb ook daar met tranen naar zitten luisteren (scheelt stiekem toch als je meiden hebt hihihi) En ook Fay wacht met smacht op haar nieuwe vriendinnetjes
oke, die staat nu ook op mijn hyves Vandaag trouwens mocht ik wat uitslapen van Sam Fay kreeg rond 7 uur haar fles, en slaapt nu nog. En Sam die heb ik om 10 uur de fles pap gegeven, toen sliep ze nog. Ze is dan ook beetje ziek, tenminste gisteren en eergisteren en vrijdag was ze echt ziek, nu gaat het wel lijkt het. Ze zit in ieder geval rustig in haar box te spelen en heeft net een soepstengel op.
Jaaa, het wordt nog krap voor juni, maar als het dan toch juni wordt, dan wil ik eigenlijk 4 juni, is zo'n leuke datum. 04-06-08
Haha schattig, ik merk het ook aan m'n man hoor. Hij zegt het dan niet, maar hij is eerder lichtgeraakt en slaapt onrustig. Hij wil ook ERG graag kennis maken met ukkie.
Gelukkig heb ik zo ontelbaar veel dieren dat het huishouden nooit af is (hahaha), dus ga zo maar weer hard aan de poets. Het zou toch een keer moeten helpen?