Daam, whahaha, je beeb is klaar voor de start...aanloopje inderdaad en dan straks huppppppp in een keer eruit! Maar inderdaad goed geregeld bij je vk praktijk, fijn als alles zo duidelijk is en je gewoon precies weet waar je aan toe bent.
Dan moeten we wel even een afspraak maken, want zo ver laat ik hem nu ff niet gaan! Moet je het intussen zien te rooien met neppers, lukt dat?
mmmm, moet wel lukken whahaha, na jouw bevalling gaan we gewoon keer samen cornetto's eten, lijkt me veel gezelliger
Ik heb ook al een paar keer gezegd dat ze gewoon net moet doen alsof ze plotseling opstaat! Hop, sta op, rechtop, en druit!
pcies, dat vond ik nou ook...whahahaha, ik ga nog ff kop koffie maken en ff spelletje doen..ben moe...maar mannetje heeft nachtdienst gehad en moest er vanmorgen uit voor dat radio gedoe, dus die moet echt ff rustig kunnen slapen..dus ik blijf maar wakker dan.. Tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Top dat alles goed is, maar wel minder dat je nog steeds zwanger bent, haha. Hier gokken meerdere mensen op de 30e. Nou ja, we zullen het wel zien, heb besloten het maar af te wachten allemaal.
katsas wat grappig dat die gelijk die microfoon onder zijn neus gedrukt kreeg haha ik ga ook aan een cornetto nu kan het nog.. en ik heb gewoon besloten om van de 3% waarvan het gebeurt op mijn uitgerekende datum te gaan bevallen dus 30 mei is DE datum! wedde!
Lafo gefeliciteerd met jullie dochter Amy Louise!!!Hopelijk knap je snel weer op! Daam: fijn dat alles goed was bij de vk, maar hopelijk heb je je beeb voor de volgende afspraak toch echt al in je armen. Fiona en Onsukkie: vervelend dat jullie zich zo irriteren aan jullie mannetjes. Had ik op het laatst ook last van, zal wel door de hormonen komen want nu heb ik nergens meer last van en genieten we volop. Ik ga dadelijk met Zenne naar haar peettantes. Quinn is daar logeren, maar begin haar nu toch wel erg te missen. Ga dus eens even kijken hoe het daar is (wonen hier om de hoek). Zenne is dus echt een verwend nest he, ze wil constant op je arm anders is het brullen geblazen. Hoor haar nu ook alweer in haar bedje knotteren. Quinn die was echt heel anders als baby, die lag tussen de voedingen altijd heerlijk te slapen. Maar Zenne wil dus constant aandacht, gek meisje.
Hmm... behoorlijk darmkrampen hier in eens, heb de inhoud alweer geleegd, maar het is nog niet weg. Nou ja, zal ook wel weer overwaaien.
buddy hoe is het nu met je buikpijn hier is die goed! haha heb het ook maar trekt ook weer weg helaas