meiden jullie zijn wel de 3 musketiers met elkaar zeg! Ik hoop wel dat jullie wondertjes snel komen! Daam gelukkig weer door de APK heen, en duidelijke afspraken over hoe het verder moet, hoop echter dat je niet zo lang hoeft te wachten! verder mannen blijven mannen, die van mij loopt ook soms zo te piepen, dat ik er geergerd van raak. Hij is natuurlijk aan het werk, komt thuis, krijgt eten en daarna wil meneer gaan slapen op de bank want hij is moe.! grrrr Dus gister zei ik, denk je niet dat ik ook moe ben? gezien het feit dat ik meestal niet langer dan 4 uur achter elkaar slaap.. meneer geirriteerd natuurlijk! Maar het is wel zo, mannen zijn wat dat betreft echt zeikerds..
Even heel snel een berichtje vanuit mijn kraambed: Heel erg bedankt lieve meiden voor jullie medeleven en felicitaties! Het is heerlijk om thuis te zijn, want dit had ik nooit kunnen dromen, maar nu heb ik wel lekker 1 op 1 zorg. Met mij gaat het nog niet zo best. Zoals jullie vast wel hebben gehoord is het einde plus de operatie een hel geweest. Hopelijk kan ik van de week mijn bevallingsverhaal opschrijven, want ik moet het echt kwijt. Ik heb enorm veel pijn daaronder , het was een totale ruptuur totaan de darm. Daarnaast heb ik nu heel veel last van stuwing en tepelkloven. Mijn hb is veel te laag (5,2), dus ik zie constant sterretjes en moet voornamelijk in bed blijven. MAAR................ik heb een prachtige meid! En ze doet het zo goed! Ik zeg constant dat ik zo trots op haar ben en ze is werkelijk een plaatje. Ben echt verliefd op haar. (foto's volgen snel ) En het klopt echt: deze ellende heb ik echt voor haar over. Ik had nooit verwacht dat het zo geweldig zou zijn. Later meer nieuws en uitleg. Nu even proberen iets te eten! Dikke kus van Marieke en Neia p.s. Jullie mogen me nu ook Marieke noemen hoor!
Had gisteren nog niet op je gereageerd Miriam, is er even bij gebleven omdat Ruben toen eten wilde. Vind het echt heel erg knap hoe jij je hier houdt, je blijft hoe dan ook de eerste mei-mama. Vind het een fijn idee dat Danique over al onze bengeltjes waakt! Liefs Friendly
Nou ben in 5 minuten tijd 4x naar de wc gerend net, maar nu is het weer afgezakt. Het zal wel allemaal.
nou onsukkie toch wel een goed teken hopelijk zet het ff door vanacht niea wat fijn om wat van je te horen meid en werd helemaal emo toen je je verhaal net neerzette van dat het het allemaal waard was voor de kleine neia hopelijk is het snel minder gevoelig daar beneden beterschap zo hier niks bijzonders oja kim lian ofzoiets was ook op 30 mei uitgerekend en die is gisteren bevallen nou wil ik ook ! grrrrrr hoop hoop hoop
Zo vreemd dat de meeste van jullie weken bij alles moeten denken of het met de bevalling te maken heeft terwijl ik met 6 cm ineens moest gaan beseffen dat ik aan het bevallen was. Zo'n gek idee dat ik eigenlijk morgen pas uitgerekend was, maar dat ons ventje al weer 4 week bij ons is... Wens jullie echt heel veel sterkte... en onsukkie... het is prettig om je darmen leeg te hebben voor de bevalling aan... met mn 6 cm durfde ik niet meer terwijl ik echt wel moest en das ook geen pretje...
oo haha friendly idd dat lijkt me ook niks alles wat in nu in me mond stop gaat er ook meteen weer uit na een paar uur (sorrie) maar omdat als je daar ligt komt het dan wel en dat wil ik zo min mogelijk maar voelde je dan niks? of wat want 6 cm dat is nogal wat!
Nee, dat lijkt me inderdaad ook naar. Jakkie. Maar ja, hier weer rustig, dus ik merk het allemaal wel.
Heb tot 6 cm volgehouden dat ik voorweeen had en wel weer naar huis zou gaan (ach ja vliezen waren gebroken maar what the heck...) had echt hele lichte weeen tot dan toe. de gyn verbaasde zich er echt over en vroeg zich al af hoe de kleine er ooit uit moest komen met zulke weeeen... Maar goed na de 6 cm werd het heftiger en 5 uurtjes later was meneer er. Idd, alles wat erin komt moet er ook weer uit. mijn verloskundige zei op een voorlichtingsavond btw dat ze graag hebben dat je poept tijdens de bevalling, dan weten ze zeker dat je goed perst....
*** BUDDYNIEUWS VAN LAFO *** Helaas lig ik nog steeds in het ziekenhuis. Heb nog geen idee wanneer ik naar huis mag. Hb waarde is nog veel te laag 4.6. Heb 4 zakken bloed gekregen. Amy doet het heel goed. *** einde BUDDYNIEUWS ***
haha ok thanks voor de tip friendly dan weet ik dat dan kan ik lekker op me gamakkie persen ben erachter dat me halve kies afgebroken is kan hem erzo uitwippen hij zi nog klem dat losse gedeelte tussen me andere kies zucht heb ik weer nou laat maar ff hoor heb er al zat zenuwbehandelingen aan gehad een paar maanden terug en nu weer dit nou meiden ga maar ff kijken hoe het met me dorp is
Lafo en man ook hier; van harte GEFELICITEERD met jullie dochter Amy!! Eindelijk is ze er! Onsukkie, Fiona en Daam, ik zie dat jullie op knappen staan. Kom op beebjes; laat jullie mama's niet langer wachten en kom alsjeblieft voor 1 juni eruit (maar liever nog sneller! ) Heel veel sterkte meiden, ik denk aan jullie! X Neia
Ik heb alvast 2 foto's in mijn album geplaatst! Kunnen jullie mijn prinsesje ook bewonderen. X Marieke
Fiona, ik heb ook zo'n kies die flink aan het afbrokkelen ging tijdens de zwangerschap. Daar moet nu eigenlijk een kroontje op (ping ping voor de tandarts). Ben het aan het uitstellen, heb er geen zin in namelijk. Marieke, fijn dat je weer thuis bent! En die pijn in de oorlogszone die had ik dus ook, en ik had niet zo'n grote wond als jij hebt... maar het schijnt allemaal goed te komen! (Ook bij jou dus!) En ik had al foto's gezien van jullie princesje hihihihi Lafo, hoop dat je snel opknapt!
ja daphne denk dat ik ook aan een kroon moet helaas maar waar maar ga toch echt niet met een gat in me gebit door het leven now way! dan maar ping ping niea ik had al op hyves wat fotos gezien maar wat een knappert lekker bolletje die heeft het goed gehad bij jouw in je buik , kan je niet voorstellen dat er gewoon een hele baby in je buik zit ik zit naar jullie fotos te kijken en dan denk ik huh ! haha maar waar zit dat dan ? denk ik we zullen het hopelijk snel zien
grote neia (haha), wat fijn om weer wat van je te horen. wat een lief meisje is kleine neia. kan begrijpen dat het daaronder erg pijnlijk voelt maar nu opknappen en lekker verder genieten en je lekker door iedereen laten verwennen. knuf voor jou en voor de kleine neia
jeetje Lafo, 4 zakken bloed? jeetje. hoop toch dat alles weer snel op peil is en je lekker naar huis mag. ook voor jou en amy een knuf. daphne, laat je kroon in zweden zetten is een stuk goedkoper. moet je wel snel doen dan kan je hier nog logeren, haha hier donderde tijdens de zwangerschap een hele kroon eruit, kunnen ze niks meer mee. dat ding zat er nog niet eens zolang in. oo, ga ff aan de koffie. tot later