hannah en ice, zal morgen ook even stemmen met de camping comp. doet me trouwens denken aan het volgende van hyves. (durf geen namen te noemen) zie ik bij ....... op zijn hyves een foto van 2 kinderen. dochterlief zegt je kan ..... een berichtje sturen. dus dat doe ik, denk nog leuk. wat schrijf ik: hoi...., wat zij de kinderen van ....... lelijk. ik verstuur en staat het op zijn hyves te lezen. hoop niet dat iemand het heeft gezien schaam me dood.
weer dom, gebruik mijn echte naam en ze weten ook allemaal dat lobke, lobke heet. weet dat de desbetreffende moeder hier weleens rond neust ](*,)
wahahahaha will! echt weer iets voor jouw hahaha sorry hoor ik herken het heb het zelf ook moeten ondervinden in het begin maar denk niet dat iemand het heeft gelezen meid , hoop het voor je
Haha Will, al doende leert men he. Ukkie is wel weer heeeeeeeeeeeeeeeel erg druk vandaag, abnormaal gewoon. hoe krijgt ie het voor elkaar in zo weinig ruimte.
Nou mijn dametje wordt wakker....Dus even knuffelen, schone luier en dan voeden en slapen......... Fiona, onsukkie en Daam: vanacht is een mooie nacht om te bevallen... Misschien helpt de regendans, alleen dan in de vorm van weeënopwekkingsdans Trusten!
spreek wel de waarheid dus op hoop van zegen dat ze niet mee leest. ja wat kunnen die kindjes druk zijn in je buik. ik vond het heel vreemd die niet bewegende buik toen ik was bevallen.
ik heb niks verwijderd hannah. weet ook niet of dat kan. wie gaf er hier ook alweer een computercursus voor 50+ers. denk dat ik me maar ga aanmelden, hahaha.
nou meiden ik ga op de bank bij mannetje zitten spreek jullie morgen weer liever niet heb liever buddynieuws voor jullie morgen maar als het niet anders is slaap lekker en tot morgen! xxx
Ik ga ook m'n bedje opzoeken, halve avond met m'n zwager in gesprek geweest die 2 weken geleden echt glashard gedumpt is, kan het niet anders noemen...
Will: je kan wel berichtjes verwijderen, gewoon doen! Vraag anders ff je man of je kids of die kunnen helpen? @ Hannah en Ice: ik heb op jullie gestemd hoor! @ Lafo: oef meis..vier zakken bloed...goed bijkomen hoor! @ marieke: heeeeee wat gezellig dat je er weer bent en wat klink je happy! Lekker genieten meis!
Goeiemorgen... stom wakker worden met BIB. Had ergens het idee dat het vanacht wel door zou zetten, door die darmkrampen gistere en had gisteravond ook onwijs veel harde buiken die lang niet altijd lekker waren, maar helaas... werd pas om 5 uur wakker om te plassen en niets. Maar goed, er is dus duidelijk wel wat bezig, dus hij zal er toch een keer uit gaan komen lijkt me.
goeiemorgen, hoe is het met de zwangere meisjes? waar zitten jullie? het is al 9.13 uur en er is nog geen berichtje geplaatst, hoe kan dat nou. daam, onsukkie en fiona, alles goed?
Jazeker (de hypotheker). Maar een vriend van me die dat soort dingen nog wel eens bij het rechte eind heeft zegt dat het de 30e komt, dus nog 2 dagen uitzitten. Maar ja, hij zegt ook dat het een jochie is en de echo zei toch echt anders. Moet zeggen dat ik wel een hoop harde buiken heb en dat ze ook licht zeer doen (niet om bij te zuchten, maar er gebeurd wel wat).
hallo goedemorgen lieve meiden hier een rustige nacht gehad hellaas geen krampen helemaal niks dus we schuiven gewoon weer een dagje verder
Ik heb trouwens zoveel eet&vreet voorraad dat het niet meer in m'n kast past. Had je m'n man moeten zien toen ie thuiskwam. Hahahah. Zal ook wel nesteldrang heten.