Lijst hoe de meiden heten en waar ze vandaan komen Marjolein 26 jaar uit deventer Judith 26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina 25 jr uit Vlaardingen Saskia 35 jr uit Hengelo Johanneke 33 jr uit Haarlem Kelly 18 jr uit Sint-Niklaas - België Evelien 38 jr uit Veldhoven Bianca 31 jr uit Cuijk willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden Daphne78 29 jr uit Nijmegen Lisette 28 jr Den-Helder Leonie(anna) 28 jr uit almelo Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal Anastasio 30 jr uit den haag Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom misschien handig als we onze gebruikers naam er tussen zetten. anders weten we nog niet wie wie is. _________________
Lijst hoe de meiden heten en waar ze vandaan komen Marjolein 26 jaar uit deventer Judith 26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina 25 jr uit Vlaardingen Saskia 35 jr uit Hengelo Johanneke 33 jr uit Haarlem Kelly 18 jr uit Sint-Niklaas - België Evelien 38 jr uit Veldhoven Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden Daphne78 29 jr uit Nijmegen Lisette 28 jr Den-Helder Leonie(anna) 28 jr uit almelo Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal Anastasio 30 jr uit den haag Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom misschien handig als we onze gebruikers naam er tussen zetten. anders weten we nog niet wie wie is.
Lijst hoe de meiden heten en waar ze vandaan komen Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen Saskia 35 jr uit Hengelo Johanneke 33 jr uit Haarlem Kelly 18 jr uit Sint-Niklaas - België Evelien 38 jr uit Veldhoven Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden Daphne78 29 jr uit Nijmegen Lisette 28 jr Den-Helder Leonie(anna) 28 jr uit almelo Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal Anastasio 30 jr uit den haag Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom misschien handig als we onze gebruikers naam er tussen zetten. anders weten we nog niet wie wie is. ik heb mn zelf eraf gehaald gina en lafo aangepast haha Mischien iedee voor jullie erachter zetten thuis bevallen als je weet wat het wordt erachter zetten ,en borst of flesvoeding
Zo ik heb mezelf toegevoegd....en alles meteen aangepast. Want ook al ben ik een april mama.... het kan ook nog mei worden. En als jullie het goed vinden blijf ik hier ook een beetje kletsen. Heb afgelopen dinsdag mijn eertse echo gehad. En alles was goed. Erg actief... en we hebben al veel dingen zien zitten armen, benen.
ik ga slapen zo meiden lekker met me mannetje film aant kijken ben moe aant worden heb een top dag gehad voel me zo goed alleen net wel wat pijnelijke steken in me rechterlies gehad zal wel horen denk ik onzeker he!
oja nou wat ik nooit meer van me leven zal eten en ik kots bijna niet als ik het snel typ is en lekkerbekje met viskruiden! blehhhhhhhhhhh! niet meer aan denken dus
Hoi allemaal Gisteren de aller eerste echo gehad, we waren toch wel zenuwachtig van te voren. Het waren een paar spannende dagen. Op de echo waren 2 mooie hartjes te zien! jippie jippie! Hopelijk blijft alles goed gaan. We zijn over gelukkig nu, en ook heel erg opgelucht en blij! We krijgen een tweeling \/ \/ Uitgeteld 31-05-2008 ! Liefs Roca
Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen Saskia 35 jr uit Hengelo Johanneke 33 jr uit Haarlem Kelly 18 jr uit Sint-Niklaas - België Evelien 38 jr uit Veldhoven Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden, sjukhus+bv Daphne78 29 jr uit Nijmegen Lisette 28 jr Den-Helder Leonie(anna) 28 jr uit almelo Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal Anastasio 30 jr uit den haag Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV ..... oke staat erbij. roca wat fijn dat de echo goed was, 2 hartjes wat geweldig. hier valt inmiddels de sneeuw naar beneden, er ligt al een flink laagje op de picknicktafel die nog steeds op de verkeerde plek staat. ik zeg niets, ik zit hier alleen maar zwanger te zijn. ze komen dat ding vanzelf wel tegen als de sneeuwschuiver aan de gang gaat
o, eeehhh Anna, ik deed het voor mezelf er lijken er zoveel uit nederland te komen, vreemd :-k trusten meiden, nog een stukje ER kijken en dan het mandje in.
Agenda Verloskundige of gyn: 11 okt: Lafo + kleintje86 + Evelien 15 okt: sjaandiaan + eikie79 16 okt: zwaantje +Ntombi 17 okt: Talitha 18 okt: Hellepelle 22 okt: Pebbles 23 okt: Fiona23 + onsukkie 24 okt: Sabinekuh 25 okt: will 29 okt: mutsie 31 okt: Ischa31 08 nov: Dolphin 12 nov: eikie79 14 nov: Friendly 22 nov: deentje Agenda Echo: 12 okt: mariebel 15 okt: sjaandiaan 16 okt: surf 17 okt: Saar + eikie79 18 okt: frostieke 19 okt: draaimolen + kaat75 22 okt: anastasia 23 okt:Ntombi + Friendly 24 okt: Katsas 25 okt: plientje123 + will 29 okt: mutsie 31 okt: 1986fleur + deentje + Ischa31 2 nov: Lafo 5 nov: Anna28 13dec: anastasia 15 dec: masoled 17 dec: eyereen Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke 33 jr uit Haarlem Kelly 18 jr uit Sint-Niklaas - België Evelien 38 jr uit Veldhoven Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden, sjukhus+bv Daphne78 29 jr uit Nijmegen Lisette 28 jr Den-Helder Leonie(anna) 28 jr uit almelo Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal Anastasio 30 jr uit den haag Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV ..... Zo hier alles nog steeds helemaal ok, ik omarm mijn misselijkheid s'morgens na al deze rotberichten. Kom maar oppppppp, ik vind het prima! En gelukkig over twee weken weer een echo en dan ben ik bijna op de voor mij magische grens van 13 weken!
halllo meiden, hier gaat het zeer slecht. heb vreselijke buikpijn en steken, ga zo de vk bellen, dit kan zo niet langer. dus ik denk dat het de verkeerde kant op gaat. heb al heel de week last van steken onderin de buik. heb gelukkig (nog geen) bloedverlies! hoop dat ze wat kunnen doen. vind het wel stom om ze midden in de nacht te bellen, maar ik hou het zo niet vol! jullie horen nog van mij. gr sannniee
hallo, even een update, ik moet over een uur bij de huisartsenpost zijn! best eng allemaal. de vk weet niet waar die buikpijn vandaan kan komen. een buitenbaarmoedelijke zwangerschap kan het niet zijn, want 2 weken geleden hebben een echo gezien, en zat het kindje in de baarmoeder!. dus nu even afwachten! gr sannnieee
Goeiemorgen! @Sannniee laat wel even weten hoe of wat he! Heel veel succes zo! Wil iemand mij ook even op de agenda zetten (lukt me iedere keer niet, ik moet 6 november bij de vk zijn 2e afspraak, en ik wil thuis bevallen en bv geven (als het allemaal mogelijk is natuurlijk!) Hee Danjo meisje... had je mijn pb nog gehad? Nou iedereen een hele fijne dag vandaag! Liefs Gina
Agenda Verloskundige of gyn: 15 okt: sjaandiaan + eikie79 16 okt: zwaantje +Ntombi 17 okt: Talitha 18 okt: Hellepelle 22 okt: Pebbles 23 okt: Fiona23 + onsukkie 24 okt: Sabinekuh 25 okt: will 29 okt: mutsie 31 okt: Ischa31 06 nov: gina82 08 nov: Dolphin +evelien 12 nov: eikie79 14 nov: Friendly 22 nov: deentje Agenda Echo: 12 okt: mariebel 15 okt: sjaandiaan 16 okt: surf 17 okt: Saar + eikie79 18 okt: frostieke 19 okt: draaimolen + kaat75 22 okt: anastasia 23 okt:Ntombi + Friendly 24 okt: Katsas 25 okt: plientje123 + will 29 okt: mutsie 31 okt: 1986fleur + deentje + Ischa31 1 nov: Evelien 2 nov: Lafo 5 nov: Anna28 13dec: anastasia 15 dec: masoled 17 dec: eyereen Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke 33 jr uit Haarlem Kelly 18 jr uit Sint-Niklaas - België Evelien 38 jr uit Veldhoven Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden, sjukhus+bv Daphne78 29 jr uit Nijmegen Lisette 28 jr Den-Helder Leonie(anna) 28 jr uit almelo Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal Anastasio 30 jr uit den haag Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV ..... gina je staat er bij hoor.
sannnniee, hoe is het ermee? laat je even wat horen als je terug bent. zo meiden, vanochtend kulkend uit bed gekomen. mannetje dacht namelijk grappig te zijn. maakt mij wakker door een ijskoude hand op mijn warme buikie te leggen. schrok me werkelijk lam, vloog overeind en dat was toch ff teveel van het goeie op de vroege ochtend. danjo, als je dit leest, heel veel sterkte vandaag, ik denk aan je.
HiHi, Will: ik kreeg vannacht ineens een slag in mn gezicht. Mannetje zijn arm lag op znn gezicht te 'slapen' en toen had ie er geen controle meer over en die viel zo in mijn gezicht. Heb toch gescholden! Maar hij... hij weet van niks, sliep muurvast. Heb zn arm toen maar over zn buik heen gelegd, kon er weer een beetje bloed door gaan stromen. Roca: gefeliciteerd meid met jullie twee hartjes! Sannie: wat een spanning meid... hoop voor je dat alles goed is. Geen bloedverlies is een goed teken, maar zulke erge buikpijn zeker niet. Hoop in elk geval dat je snel duidelijkheid krijgt en dat de pijn ophoudt. Liefs Friendly