Nou niets hoor, haha. Loop me te irriteren over de afvoer, heb vanmorgen voor de 4de keer een monteur langs gehad voro de afvoer in de keuken. Als de wasmachine of de vaatwasser aan staat en die gaan water lozen dan komt dat in de wasbak omhoog. Afijn, hele rits handelingen gedaan, maar het hielp niet, toen heeft deze man (EINDEILJK, was ook echt een fijne man) de oorzaak gevonden. Onder de vloer zijn de leidingen niet alleen verzakt maar er zitten ook 2 haakse bochten in, daar wordt het natuurlijk niet beter op. Dus we moeten een nieuw stuk leiding, waar m'n vader vanavond even naar gaat kijken. Maar dat houdt dus wel in, dat het nu NOG erger is geworden en als de wasmachine aan staat moet ik om het half uur de wasbak leeg scheppen omdat ie anders overstroomd, en het water wat omhoog komt is gewoon echt pikzwart! En stinken! Is nou niet echt de meest ideale tijd om met dit soort probleempjes te zitten, als je op het punt staat te bevallen.
oef nee buddy daar wordt je echt niet vrolijk van en ieuuw zwart water bleh en dat komt dan nu net om de bocht kijken wanneer je moet bevallen eerst had je al zoiets fijns met je gijzer/kachel en nu dit weer nou meiden moet al die tijd me was doen maar kom er gewoon niet van krijg ik van pamper een bericht dat vlak voor je bevalling energie krijg en nog dingen wilt doen nou die energie is hier heeel ver te zoeken ga maar eens naar de winkel toe lopen
Oh gedver zwart, stinkend water..........Pff zit je idd niet op te wachten nu je op het punt van bevallen staat......Schiet echt niet op zeg....Hopelijk is het snel verholpen en dan is het klaar met alle huisellende hoop ik voor je. Fiona: succes met je was en naar de winkel lopen. Daam: veel plezier bij de wedstrijd!
Ja, de vorige bewoner is gewoon een grote prutser geweest, wie legt er nou 3 haakse bochten in zo'n dunne leiding onder de vloer. Dat KAN toch ook niet goed gaan. En over die boiler hebben ze gewoon gelogen hoe oud ie was volgens mij. Maar we hadden het huis afgelopen november een jaar, dus het komt allemaal na het eerste jaar ook nog... Het water is nu wel weggelopen, alleen ligt er een vieze zwarte drap in de wasbak. Gatverdegatver...
Nou ja, ik ga toch nog maar een wasje erin stoppen, dan hoos ik wel 2x kan moeilijk m'n was laten liggen, want dan heb ik dadelijk niets meer in m'n kast en ik hou de was graag bij...
@onsukkie: dat klinkt toch alsof je aan het rommelen bent zeg!~ @ fiona en onsukkie: voorraad in huis voor een leger dus..hihihi, hoort echt bij de nesteldrang. @ Anastasia: hier ook van dat vieze prutweer..bah plak plak plak! En vier weken regeldag..zou best kunnen, geloof dat standaard is 10 dagen, 10 weken en dan 3 maand of zo, maar die van mij deed ook nooit de standaard dingen op de standaard tijden..dusse.... @ daam: kan niet hoor, grijnsssss, wel elke dag op tijd melden anders zien we je al puffend liggen..whahaha. @ onsukkie: ieuwwwww daar zit je nou net op te wachten zeg Maar hopen dat het snel te fixen is dan. Zo ik ben vanmorgen ff naar werk geweest met mijn twee boys, beschuit met muisjes getrakteerd en mooi groot bos bloemen gekregen en leuk setje kleren ook. Daarna nog ff de markt over en nu net weer thuis en toch wel moe nu ook...
onsukkie, hadden jullie een koophuis? Want sommige dingen dat kan je eventueel (met moeite oke) op de oude bewoner verhalen, als zijnde verborgen gebreken. En sommige dingen kan je goed onderzoeken (want je hebt ook onderzoeksplicht), maar als dat niet zo is dat moeten zij dingen melden. En als dit iets is wat zij zelf hebben gedaan dan hadden zij het moeten melden! Fiona, ik had voor de bevalling ook niet zo veel energie meer hoor.. was ineens helemaal over.
pfff heb met veel moeite en kreunen en puffen me teennagels opnieuw kunnen lakken me man is het huis uitgevlucht van de stank van de acceton nou kan ik ff me nagels laten drogen en ondertussen ff hier forummen
Dat had ik niet moeten zeggen, want even later overstroomde m'n gootsteen, hele aanrecht nat en vloer. Fijn hoor dit... hopelijk wil m'n vader er vanavond ff naar kijken of ie er wat aan vervangen kan. *zucht*
Onsukkie, je kan het altijd proberen! (niet geschoten is altijd mis he , ze gaan jou nu op kosten jagen die zij hadden kunnen voorzien) En nog steeds de bib bij de drie dames? Kan niet he... Dames kom eens buiten spelen! Op mijn hyves nieuwe foto's. hier is het nog rustig, Sam slaapt nog steeds, en Fay ook (maar Sam kan elk moment wakker worden, want het is voor haar al erg laat).
Witte Reus, waar zijn we geweest? Nou we hadden de toeristische route van Roermond naar Nijmegen (duurt maar 1,5 uur of zelfs nog langer). Ik heb Horst gezien en heel veel voor ons onbekende dorpjes.
hoi dames, De bevalling: De weeen waren heel erg pijnlijk, ik was donderavond opgenomen in het zh, ik had een scheurtje in me vruchwater, de hele dag heb ik niet kunnen slapen door de weeen, gelukkig mocht me man ook bij me blijven en ik heb ook 3 keer overgeven, maar gelukkig de volgende dag had de gyn me vruchtwater gebroken en had 4 cm ontsluiting, ik had gelijk verdoving in me rug gekregen, wat fijn was dat ik de weeen niet meer voelde en me ontsluiting was binnen een uur naar 10 cm gegaan en het persen duurde 36 minuten. Ik ben gescheurd en heb 3 hechtingen. sinds gisteren ben ik weer thuis, met onze isa gaat het gelukkig heel erg goed, alleen de borstvoeding is echt pijnlijk, ik heb last van stuwing en kloven. Heeft er iemand tip voor me wat ik kan doen tegen stuwing en kloven? Ik zal later wel foto´s plaatsen. Dames die bevallen zijn, gefeliciteerd!
@Deentje wat een lief mannetje, ziet er erg tevreden uit. @daphne dan is het vrij goed mogelijk dat je bij ons langs bent gekomen. kom uit Venlo. dat ligt er in de buurt. oh arme Bram hij zit onder de pukkels en puistjes
hoe komt dat dan witte reus? nazli welcome back meid en lekker genieten en uitrusten nu ben blij dat je weer thuis bent en we willen snel fotos! hier bedenken wat we gaan eten maar kan niks bedenken en heb lekkere trek mischien de itiliaan ofzo ?