deentje ik vroeg het namelijk omdat ik de mondjes erg op elkaar vindt lijken. onsukkie, fijn dat alles weer goed was. hoop met je mee dat je de volgende afspraak niet haalt. ben ook benieuwd hoe het met lafo gaat. is er iemand de buddy van eerlijkbeertje? ook erg benieuwd hoe het met haar dochtertje is.
ja me nagels moesten en zouden gelakt moeten worden je had me moeten zien echt je had je rotgelachen heb net ook me voetjes eeltvrij gemaakt en ingesmeerd ik ben ook zo lenig! nou meiden lekker rustig hier tijdens het waggelen kreeg ik heel erg druk op me blaas had net ervoor geplast en ik kreeg rugpijn kon gewoon bijna niet veder lopen en wat kramp dus kramp kom op!
Even een ego berichtje: Hier gaat alles redelijk. Vannacht heeft Neia flink wat krampjes gehad, was zo zielig. Maar dat kwam ook omdat ze nog geen poepluier had gehad. De vk maakte zich daar wel zorgen om, maar gelukkig om 3 uur vanmiddag was het eindelijk zo ver. Waar je al niet blij mee kan zijn. Neia heeft ook haar hielprikje gehad, en dat ging wel goed. Ze was vanmiddag wel eventjes van slag. Bij mij zijn er een paar hechtingen doorgeknipt door de vk vanmiddag. Jeetje wat was dat een hel zeg! Toch geeft het nu wel iets verlichting. Ik heb flinke stuwing en gebruik tepelhoedjes ivm kloven, maar Neia doet het erg goed en de melk loopt geweldig! Al met al gaat het de goeie kant op. Helaas nog geen babytjes geboren zag ik vandaag. Meiden ik duim zo voor jullie. Dit wachten is gewoon het ergste wat er is! Met Lafo gaat het redelijk. Ze zou vandaag proberen om haar bed uit te gaan. Maar ze wist nog niet wanneer ze naar huis mag. Amy doet het goed en wil heel veel drinken. Ik kom snel weer hier kletsen hoor, ik mis jullie allemaal! Maar de dagen vliegen voorbij, soms zelfs geen tijd voor een dutje. Ik zal nog even wat fotootjes van onze kleine prinses in mijn album zetten. X Marieke
Fijn even wat te lezen Marieke.....Mis jou ook hoor! Ik heb in het begin ook met tepelhoedjes gevoed...Ging goed maar inmiddels drinkt ze weer lekker zonder.. Voor de tepelkloven had ik in het ziekenhuis echt een supergoedje gekregen. Het heette Lansinoh(lanoline), echt een wondermiddel misschien iets voor jou. Hechtingen verwijderen is niet een pretjes nee....Maar lucht dan wel op... Je meiske is echt een plaatje hoor... Gelukkig met Lafo wat beter. Met Amy dus alles goed.
Nee nog niets gehoord, als ik wat hoor zet ik het (zo mogelijk) gelijk neer, of ik brief het door aan een van m'n andere buddy's. Maar hier nog geen nieuws hoor.
Ja leuke krampen he, ik moet ook telkens plassen als ik een harde buik heb. Heel irritant. Ik vind ukkie vandaag trouwens erg rustig, als dat morgen nog zo is moest ik bellen van de VK. Het is niet dat ik hem helemaal niet voel, maar hij lijkt zo tam van binnen... als ik een beetje aan hem duw krijg ik wel reactie, maar ik had juist de laatste tijd elke avond harde oorlog in m'n buik en vandaag helemaal niet. Nou ja, vreemd. Maar even in de gaten houden.
ja buddy dat heb ik nou ook dat ze rustiger is net wel weer me hele buik op en neer maar toch ze heeft gewoon niet veel ruimte meer denk ik de mensen zie me buik ook met de dagen letterlijk zakken nou meiden ik ga naar me bedje toe dadlijk en morgen weer een dag en naar de vk joepie heb wat zinnigs te doen ! nou slaap lekker niea wat fijn meid dat je weer ff online bent en wat een prachtig meisie heb je fijn dat ze gepoept heeft vandaag , lijkt me ook zo zielig die krampjes nou meid ik hoop dat jij ook snel van al die hechtingen af bent want het lijkt me idd een hel wat jij heb nou meiden spreek jullie morgen wel weer xxxx
Ze lag vandaag nog steeds vibi, dus dat is goed. Maar of ze nou "opeens" minder ruimte heeft, want gisteren was ze nog mega druk! Nou ja, moest het in de gaten houden, dus bekijk het morgen wel weer even (als dat nog nodig is, hahahahaha).
marieke (wel even wennen) wat een mooi meisje is neia. fijn weer wat van je gehoord te hebben. hannah, wat een leuke foto staat er in je album van nieve. die in de tummy het is net alsof ze d'r tong uitsteekt, erg grappig. meisjes ga mijn op zoeken, ben misselijk, weet alleen niet waarvan. eerst nog lobke even doen en dan lekker snurken. tot morgen, slaap lekker
Hoi meiden, Fijn wat te horen van Lafo, ook al is er niet heel erg veel vooruitgang, het gaat zeker niet slechter. ik kom me weer netjes afmelden. Ik ga lekker mijn bedje in en hoop dat ik een goede nachtrust heb. Kleintje beweegt lekker en meer dan die afscheiding heb ik er niet bij gekregen. Ja, hoogstens een paar harde buiken extra. We zetten maar weer in op morgen! Alvast welterusten voor straks.
Hannah, bedankt voor de tip meid! Ik heb er nu ook iets voor, en moet zeggen dat het met de tepelhoedjes al een stuk beter gaat! Gelukkig voel ik nu ook dat het verwijderen van de hechtingen iets oplucht. Daar was ik wel bang voor na de enorme pijn vanmiddag. Onsukkie en Fiona, misschien wel een teken dat jullie kleintjes nu zo rustig zijn. Het weekend voor mijn bevalling (met al die weeen) was de kleine mega druk, maar afgelopen week was ze heel erg rustig. Hopelijk is dat bij jullie ook een teken. Dus wie weet........ Fiona, veel succes bij de vk morgen! Onsukkie, bedankt voor je compliment, ik glunder helemaal! Will, kijk uit met die misselijkheid he?! Heb je wel genoeg gegeten vandaag? Ik ben ook flink misselijk. De kraamhulp had als tip dat ik vaker per dag kleine beetjes moet eten. Ik merk wel dat het vandaag heeft geholpen. lekker slapen! Iedere avond moet ik ook zelf een spuit zetten voor de longembolie. Is wel eng hoor, maar gelukkig gaat dat goed. Mijn hb is helaas nog erg slecht (5,2), omdat ik zoveel bloed heb verloren, dus op het moment van het spuiten zie ik flink wat sterretjes. Ik kan er alleen voorlopig nog niks voor krijgen, omdat ik nu ook medicijnen krijg voor de stoelgang, omdat ze anders bang zijn dat het daar dan weer verkeerd gaat. Daarom moet ik nu extra rustig aan doen. Wel raar hoor, want zo had ik het me niet voorgesteld. Maar ik weet zeker dat het straks iedere dag een beetje beter gaat. Ik ben net begonnen met mijn bevallingverhaal. Morgen ga ik weer verder, even een pauze nu..... Welterusten! X Marieke
Bedankt voor het afmelden! Ik hoop juist niet op een goeie nachtrust voor jou, gemeen ben ik he? Maar ik bedoel het goed. Die kleine moet nu maar aanstalte gaan maken. Gaat het nog goed met je? X Marieke
Hallo dames, Wij willen even melden dat we weer thuis zijn! Met mij gaat het redelijk maar met Amy gaat alles super goed. Ik kom snel verslag uitbrengen, hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat! Dikke kus
Heerlijk dat je nu weer thuis bent! Dat voelt vast een stuk beter. Nu kan het genieten echt gaan beginnen. X Marieke
goeiemorgen, de dagelijkse check hoe het met de aankomende moedertjes is. gaat ie meiden, wat spannends gebeurd vannacht? lafo, fijn dat je weer thuis bent, goed om te horen. doe lekker rustig aan en lekker genieten van jullie meisje. ben erg nieuwsgierig naar haar. marieke, dat zelf prikken lijkt me ook niets, vindt het al erg genoeg als een ander het doet laat staan dat ik het ook nog eens bij mezelf moet doen. zou heel wat zweetdruppletjes bij me kosten. maar met iedere dag een beetje opknappen kom je d'r ook. en je hebt natuurlijk je lieve meisje en dat gevoel doet een hoop ellende vergeten. o en de misselijkheid, denk dat het eerder te maken had met teveel eten. weet niet wat het is, lijk wat dat betreft nog steeds zwanger. denk dat het een beetje de zenuwen zijn vanwege de verhuizing. nu gaan we de strijd met lobke weer even aan. mijn meiske moet in bad en volgens mij is ze 1 van de weinige baby's die in bad gaan niet erg prettig vindt.
Mogguh, ben er weer, niets gevoeld vanacht. Alleen een keer een mega harde buik omdat ik plassen moest. Tsja... m'n mannetje is net naar huis gekomen van z'n werk, heeft het helemaaaaaaaaaaaal gehad met dat wachten, en had écht geen zin meer. Wel schattig eigenlijk... Zelf heb ik een beetje een off-day, vandaag precies een jaar geleden is m'n oom overleden.
Ben ik weer! BIB! Maar ik had niets anders verwacht hoor. Met mij gaat het wel goed, heb een aardige nacht gehad, dus nu kan ik er fris weer tegenaan! Kom maar op baby! =D> Lafo! ben blij dat je weer thuis bent zeg! maakte me toch een beetje zorgen om je. Laat je maar lekker door iedereen in de watten leggen, dat is toch lekker in je eigen omgeving. Nou is fiona wel een beetje aan de late kant en dat kan natuurlijk niet he! Fiona meldplicht!