hey meiden ben net wakker! nee nog niet hellaas buddy... nou zit ik weer te tobben ik heb de kleine nog helemaal niet gevoeld vandaag wel gisteravond voor dat ik ging slapen maar nu nog helemaal niet waarom ben ik toch zo onzeker! wordt er gek van heb al tegen me buikaan lopen praten en duwen maar nog geen reacties pfffff ben zo blij als ik dadlijk bij de vk ben en ze gaat het hartje luisteren hopelijk krijg ik nu snel een reactie die zint me gewoon niet ben ook al 8 x eruit geweest om te plassen vanacht was ook heel gezellig nou ze moet maar snel geboren worden want ik heb hier totaal geen controle over en daar krijg ik gewoon paniek van!
Vervelend hoor, maar als je je écht zorgen maakt en er is niemand in de buurt die even kan luisteren (m'n man kan het horen door z'n oor op m'n buik te leggen) dan zou ik de vk gewoon even bellen dat je je ongerust maakt.
ik moet er om 12.45 zijn maar lees dan net van neia dat haar meissie ook rustig was dus dan hou me me daar maar weer aan vast gisteravond voelde ik haar nog goed voor het slapen gaan maar meestal als ik wakker wordt dan praat ik en dan krijg ik reacties pfff stom he zo onzeker terwijl ik een zwschap heb die keurig verloopt ik maak me gewoon druk om niks wou dat ik zon doptone had gekocht toende tijd dat is echt veel beter voor een type als ik dan ben ik weer gerustgetseld ja voelde nunet wat borrelen volgens mij heeft ze zo zitten spoken vanacht dat ze er nu moe van is... buddy wat schattig van je mannetje hier nog zo 1 morgen is D-day voor mij gaan we nog met zijn 3tjes tegelijk vindt het wel heel lief dat jullie meiden om de mijne zitten te wachten hoor de 3 musketiers maken gewoon een spetterende entree dadelijk
Gewoon even blijven porren tot je wat voelt, als ze normaal altijd 's ochtends beweegt moet je dat goed in de gaten houden. Ze mogen wel minder heftig bewegen, maar niet minder vaak, volgens mijn vk.
zo had een broodje gegeten en zit aan de thee net toen ik op de bank lag en ff een minuutje of 4 wachten kreeg ik eindelijk reacties pfff zo gelijk weer een stuk gerustgesteld ze heeft gewoon niet veel ruimte meerdenk ik anders weet ik het ook niet of het is stilte voor de storm... hoop op het laastse sorry meiden dat ik jullie ermee lastig viel met me eigen onzekerheid maar moet het dan ff kwijt omdat ik me man er niet mee lastig wil vallen die is gelijk in paniek dan nou helaas geen bevallingen vanacht lafo meid wat fijn dat je weer thuis bent! en niea ben benieuwd naar je verhaal en oo oo ooowwee wat een plaatjes de kleine niea heb al op je hyves ze zitten te bewonderen
goedemorgen meiden! Lafo wat fijn dat je weer thuis bent! hoop dat ej snel opknapt! Neia leuk wat van je te horen! en wat een mooie meid is neia zeg! hier vandaag de kraamzorg voor t laatste geweest! vanaf nu staan we er weer alleen voor! kleintje groeit echt supergoed! vandaag alweer 90 gram aangekomen! als dat zo door gaat word t echt een reus! issie eigenlijk al
oo fijn deentje dat alles zo goed gaat met de kleine meid ! en vanaf vandaag sta je er weer alleen voor vindt je het lekker dat ze weg gaat weer je huis voor jezelf ect ect
ja gelukkig wel daphne alleen het is zo stil hier ! ga dan maar af entoe aan de andere kant lullen o zie net dat me straat hier oranje is gekleurd nou dat wordt toch echt zeer snel binnekort roze!
Lafo, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Amy!! Fijn dat je inmiddels weer thuis bent. 2 liter bloed verliezen, da's niet niks zeg! Heej, da's de site van mijn verloskundige Nog 3 dames over... jullie maken het wel spannend zo hoor Daam: ik wil eens een smsje van je hebben! (bij voorkeur met bevallingsnieuws )
De kleine is hier ook rustig hoor, moest het ook in de gaten houden van de vk. Gisteravond was het wel weer oorlog, maar nu moet ik ook af en toe porren. Misschien gaat er dan toch binnenkort wel wat gebeuren. Zou mooi zijn!
Het gaat toch iets beter, anders ga ik kolven,als het heel erg pijn gaat doen, me man die kan er niet tegen dat ik pijn heb, alleen die pijn komt van dat ik al eerder kloven had en ik ga kool effe proberen. Ik weet dat voeden niet echt pijnlijk moet zijn. bedankt
Je klinkt weer als Deentje! Mooi dat alles gisteren zo goed is gegaan. Heb vertrouwen in jezelf, jij weet hoe het echt zit en dat kan niemand veranderen door een momentopname en een levendige fantasie!