Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik wil foto´s plaatsen, maar ik weet niet hoe het moet, zou iemand mij kunnen uitleggen?

2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hahaha, ik wil je best een smsje sturen hoor, maar ik vul em ook liever met nieuws over een zekere geboorte! :)

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @nazli: in je album of op de pagina?

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap... heb een beetje slap gevoel in m'n lijf.

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Slapie doen?

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Na, kom net tot de ontdekking dat ik helemaal geen jasje heb voor ukkie, dus misschien krijg ik m'n man zo ver ff de stad in te gaan. :oops:

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey dames..

jullie lullen wel veel ook al zijn jullie maar met zijn 3tjes ;)

@ukkie, ik zou geen jasje kopen. ( is persoonlijk hoor) met een omslagdoek, een mutsje en een dekentje kom je ook een heel end. maar het is nooit verkeerd om ff de stad in de gaan en te sjoppen :):)

@Daam.. uhm hebben ze eigenlijk gewonnen met het toernooi ?

@fiona, voor ik het vergeet succes bij de vk! en gelukkig heb je je beebje gevoeld. ik kon er ook onzeker door worden.

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    uhm niet stiekem bevallen he...

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ook weer ff checken hier......

Nog steeds alledrie BIB....

Onsukkie: shoppen is altijd leuk :) Hier een jasje maar die heeft ze welgeteld 2 keer aangehad.

Fiona: geen gezeur hoor, zou ook onzeker zijn. Gelukkig heeft je meissie zich laten voelen. Hoe was het bij de vk?

Lafo: fijn dat je weer thuis bent! Geniet ervan!

Marieke: succes met je verhaal! Gelukkig merk je nu verbetering nadat de hechtingen zijn verwijderd.
    En wat betreft je HB, heb je al floradix? Dat helpt goed om je hb op te krikken en is een natuurlijk middel. Bovendien helpt het je fitter te voelen.
    Ik heb het gehaald bij de Tuinen....

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Will, ja kan me voorstellen dat je door de stress veel eet. Gewoon blijven doen hoor. Zul je wel nodig hebben.
    Jammer dat Lobke niet zo'n waterrat is. Neia vindt het heerlijk. :D
    Heb je nog iets gehoord van haar paspoort?

Onsukkie, oh lekker even de stad in. Dat zal je vast goed doen. Alleen is het weer niet zo lekker! :(

Daam, gelukkig kun je nog lekker slapen. Dat scheelt wel of niet?

Deentje, heerlijk dat Brian zo goed aankomt. Heeft hij ook al een grote maat kleren?

Fiona, hoe was het bij de vk?
    Helemaal niet raar hoor dat je nu juist zo onzeker bent. Dat had ik ook heel erg. Gelukkig heeft ze toch nog een seintje gegeven. ;) :)

De nacht is gelukkig hier iets beter gegaan. Ik heb 4 uur geslapen, het gaat al vooruit.
    Vannacht had Neia nog wat krampjes. Gelukkig heeft ze na 2 snelle voedingen op elkaar toch nog 4,5 uur geslapen.
    Vanmorgen is ze in het badje geweest. Oh wat vindt ze dat heerlijk! Ik heb zelden zoiets moois gezien! :D
    Nu ligt ze vredig te slapen, maar zometeen moet ze weer lekker eten. Gelukkig gaat de bv naast de tepelkloven en stuwing heel erg goed!

X Marieke

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @onsukkie: hier ook geen jasje maar een omslagdoek of dekentje of voetenzak indien nodig. Dat gewurm over de kleding met die mini-armpjes zag ik niet zo zitten.

@witte reus: Nee, ze hebben niet gewonnen, maar het was o zo leuk om 8 kids van 6 á 7 jaar te zien klooien met een bal terwijl ze zich aan regeltjes moeten houden die ze net een week geleden hebben geleerd! :)

@Neia: Floradix is superspul! Ik gebruik het nu en hou dat voorlopig even vol. Ik voel me er een stuk fitter bij!
    Vannacht had ik een goede nacht, maar dat is vaak anders en dan word je het ook eerder zat. Nu kan ik er weer ff tegen! ;)

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik gebruik ook Floradix, wel tevreden over, maar ik vind het wel achterlijk duur eerlijk gezegd. Maar dat zal mijn zuinigheid wel zijn ofzo...

Gaan tegen 4en ff de stad in, doen we op de terugweg een Mac. Niet verkeerd dacht ik zo. Heb toch al de hele zwangerschap 29 mei in m'n hoofd, maar dan mogen die weeën wel op gaan schieten inmiddels.

13. will

will Niet meer actief

neia, we hebben net de papieren ontvangen waarin haar naam goed staat vermeld. :) ga ze zo inscannen en per e-mail naar de ambassade sturen. hoop dat ze daar ook wat door werken, misschien dat we het dan nog redden.

nazli, bij de mama's op pagina 17 legt ice uit wat je moet om de foto's hier op te zetten.

fiona, hoe was het bij de vk?

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Joehoe jippie jippie jeeeeeej, ze snappen het daar eindelijk! Nou de ambassade nog! :)

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hallo meiden...

nix te melden hier behalve dat ik de halve prenatal heb leeggekocht!
    pfff echt heel erg

Helaas kan ik hier nog niemand feliciteren :( alledrie nog BIB
    xx

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Goed zeg, ik vind Lobke ook zoooooooooo'n gave naam!

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    word tijd ook will dat ze het eens gaan regelen met dat paspoort!
    Vind je het overigens niet eng om zonder paspoort je kindje mee te nemen>?
    Ben je niet bang dat ze je cntroleren ofzo ?

18. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    haai
    was ik weer ff tussen t kaartjes maken door, gisteren wou ik ook (of was ik nog ff geweest? weet t nie meer...) maar gisterenmiddag lag i-net er opeens uit :( Bah!
    Maar gelukkig vandaag weer online :D
    Allereerst iedereen hardstikke bedankt voor t stemmen op Luna! Heel erg lief van jullie :D Ze heeft al 77 stemmen!
    Hier nog wat spam:
    Vraag me af wat er buiten zo interessant was ;)

19. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Luna vond t maar wat leuk in ieder geval:

20. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    En dit vind mama de mooiste (eigenlyk allemaal wel hoor hihi)

Deel Deze Pagina