Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Nog verder niemand bevallen meiden? Balen Fiona, Onsukkie en Daam! Hoop dat t nu snel gaat gebeuren voor jullie!
    @Katsas: leuk naar je werk geweest, ik nog steeds niet haha, maar de collega's komen hier, en op mn eigen bso wil mn collega's een middag organiseren dat alle ouders met de kinderen kunnen komen kyken naar de baby (niet hier thuis hoor, maar op de bso hihi) Op de grote bso ga ik haar ook nog showen!
    @Deentje; ah gossie, wat een cutie is brian toch!
    @nazli: good to hear from you girl ;) tegen kloven kun je bepanthen creme erop smeren. En de borsten na t voeden aan de lucht (zonder beha) laten drogen. tegen stuwing kun je koude doeken of compressen in je bh doen.
    @BV: is hier nu helemaal afgebouwd, en heb gelukkig nergens last van gehad!
    @Neia (ehm marieke dus :wink): fyn wat van je te horen! en ja die poepluier klinkt bekend ;)
    balen nog van je hb enzo, en fyn dat de bv zo goed loopt!
    @lafo: welcome home! fyn dat alles goed gaat met amy, rust jy maar lekker uit meid!
    @Fiona: fyn dat je meisje zich ff liet voelen zeg!
    @paspoort: hier moet Luna dus ook een pasfoto als ze by my in t paspoort moet, dat wist ik helemaal niet. Belachelyk eigenlyk zeg! Hoe moet je nou van een kind van 6 weken een pasfoto maken, ze slaapt zo veel haha.
    Nou ff naar de andere kant (zolang Luna nog blyft slapen ;))

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey meiden ben ik weer pfff wat een emo dagje vandaag zeg
    ben er moe van ga zo ook ff lekker liggen was bij de vk en het hartje klopte heel goed en alles wat perfect alleen ik was zo emotioneel ik daar in janken uitgebrasten dat is zo onzeker was en dat ik er geen grip op had meer bla bla bla
    de vk die ik heel graag mag zei meid het is normaal het zijn echt de hormonen die je klaarmaken ze verwacht me niet meer terug ze zei dat ik lekker wat leuks moes gaan doen met me man en zei had weekend dienst t/m zondag avond en als ik maandag nog niet was bevallen ik moest bellen voor een nieuwe afspraak van de week
    nou meiden toen kwam ik bij me schoonma en daar moest ik ook huilen vondt mezelf zoo zielig denk ik ze zegt ook jij gaat bevallen dat duurt niet lang meer nee ik hoop het ook niet
    nou ga ff tukken denk ik spreek jullie later weer xxx

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Het is heerlijk om een potje te janken, maar ik voel me dan altijd zo'n aansteller. Gelukkig gaat jouw omgeving heel lief om met jouw emo-buien fioon. Fijn dat alles goed was bij de verloskundige, toch weer een geruststelling. knuf!

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hoe zit dat eigenlijk ice... moet luna een paspoort omdat julile op vakantie gaan ofzo?
    Wij hebben geen paspoort of bijschrijving voor Laura nog

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    heb gekeken bij de mamas voor de fotos uitleg, maar het lukt me maar niet, wat moet ik precies doen?

6. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Wy willen idd nog op vakantie, een weekje met schoonouders in duitsland in een huisje, gewoon voor de relax ;)
    En heb haar dan sowiezo liever by my in t paspoort staan, ook al zegt oma dat t nie echt nodig is ;)

7. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
  8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    heb ik gedaan

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey daam ja ik zat echt zo voorschut daar de hele tijd me tranen in bedwang te houde zeg met man ook nog wat glimmen je ogen moet je huilen nou kon het nog net inhouden en ik had een stagiare en toen kwam me lievelingsVK en toe ging ook nog vragen hoe het ging en toen kon ik gewoon niet meer de doos kleenex die er stond gelijk maar gepakt en onder het snotteren door zeggen ik wil niet huilen ik wil niet huilen nou dan trek je echt rare bekken hoor kan ik je vertellen me mannetje was echt een schat en deed het meeste woord ik had het gewoon ff helemaal gehad

hij gaat zo lekker voor me naar de italiaan en heb net ook al op de terug we een cheeseburger met patatjes op moet gewoon ff de emobui weg eten nu kan het nog
    en me meisie heeft me nadien ook niet meer met rust gelaten haha ze port en duwt weer lekker

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o ice die fotos van luna met dat zwarte koppie haar echt om op te vreten vindt echt dat ze heel erg op jouw lijkt zo op de fotos kan het mishebben maar echt een miniice

11. will

will Niet meer actief

ice, je hebt ook voor duitsland een paspoort nodig.
    je moet haar kunnen indentificeren en dat kan dus alleen met de foto in je paspoort.
    en als je een pasfoto van haar laat maken is het erg handig om haar een vestje aan te doen. jij kan dan met je handen daaronder en luna in haar nekje vasthouden want jou hand mag niet op de foto. handig is om de papa mee te nemen die luna haar handjes weer vast houdt want die mogen ook niet in beeld en papa kan mooi aandacht trekken zodat de oogjes open zijn. een heel gedoe.

verder dus weer geen kindje erbij, meisjes kom op nou.

nieuwe foto's van Lobke staan in mijn album. ben nog niet toegekomen om me aan te melden kan ze dus nog niet hier plaatsen. is ze niet liefffffff.

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

aah will wat is lobke toch een schatje leuke fotos hoor echt een poppetje en dat eerste pakje dat rose met stipjes van de hema heb ik ook vond hem zo lief en dat laatste jurkje is ook te lief! welke maat heeft ze nou?

13. will

will Niet meer actief

fiona, Lobke heeft nu maatje 50 ( 44 heb ik opgeruimd) maar ook 56 gaat wel als ik alles maar omsla dan lukt het wel.
    dat truitje vind ik super. ik heb er 2 van in verschillende maten. hadden ze vanuit Nederland opgestuurd. ze heeft er ook een mutsje bij maar die zakt steeds over d'r oogjes.

fijn dat je je kindje weer goed voelt, is dat na de mac gekomen? dan weet je nu al wat ze graag lust, haha

14. hoi hoi!

fiona lekker toch dat je even al je emoties eruit hebt gegooit bij de vk. lucht vast op! en hoef je je echt nit voor te schamen hoor! je bent echt niet de enige die het aan t einde gewoon even helemaal gehad heeft en t ff niet meer ziet zitten! gelukkig voel je je klentje nu weer goed!

Will, wat grappig dan valt pas op wat voor reuze baby ik heb haha.. die hefet nu al maatje 62. maatje 56 past nog net... maar had ook allemaal kleertjes in maatje 50 gekocht.. en die past ie allemaal niet.. wel jammer.. maarja...

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wauw deentje maatje 62! shock! hahaha hij heeft het goed bij je

will ik heb dat pakje ook toevallig in 2 maaten in een mt 50 en een mt 62 vondt hem ook zo lief en me schoonma blijkbaar ook
    maar wat een kleintje was lobke he ik hoop dat die vanmij ook een tijd mt 50 aan kan want daar heb ik best wel wat van
    hoop ook dat als ik visitekrijg ze maten vanaf 62 geven

hmm will moet zeggen dat na de mac ze altijd veel actiever is maar komt dat door de burger of dat mama als een kliko alles naar binnen werkt in no time en ze in 1x een overvloed aan mac heeft

ik ga man eens ff belen want heb honger en ik zou italiaan krijgen is me toegezegd! and dont mass with a pregnant woman en al helemaal niet als het om eten gaat!

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wieuw me dorp gaat goed he mag dadelijk al een markt bouwen heb een stadsmuur alleen moet ff me grondstoffen ook opwaarderen maar vindt die gebouwtjes te leuk

oja daam en onsukkie jullie weten wel waar dit over gaat;)

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Bekent iets hoor, heb het vandaag ook. Heb het er zoooooooo mee gehad, heb echt zoiets van: "Laat maar zitten dat hele gedoe, dat bevallen gaat toch niet meer lukken."

Had erg graag vandaag bevallen, maar dat lukt niet meer. Jammer van de datum, maar helaas. En dan de hele dag zonder een krampje, steekje of wee, dat stemt niet positief. Gatver!

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik vind die Lobke van jou zoooooo'n mooi poppetje!

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Get, zit er echt ff doorheen...

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

meis we zouden toch met zijn 3en morgen gaan bevallen! je weet wel 31 mei!
    erg he en jij loopt er nu ook eens overheen dus kan me voorstellen dat je denkt het gebeurt nooit meer maar schat het komt echt waar

trouwens daam je hebt wel weer meldplicht hoor sochtends smiddags en savonds! hallowwwwweee waar ben je!

Deel Deze Pagina