dankjullie allemaal voor het meeleven meiden die inbreken! waaat buddy wat lees ik nou! ooo hoop zo voor je dat het doorzet meid ! daam heeft zich nog niet gemeld...... nou ik wil niet in me uppie overblijven hoor hier alleen lichte krampjes gehad vanmorgen werd ook wakker ervan om 7 uur maar dat was alles nu is er weer niks hoop zo op dit weekend want de VK heeft dienst die ik zo graag mag stomme reden nartuurlijk maar ik vindt het de hooogste tijd worden nazli wat een scheetje zeg ! smelt! nou meiden ik ga me douchen en ga ff me huishouden doen de was ect ect en wat strijken blehhh heb er zon hekel aan maar goed kan alles maar beter aan de kant hebben moet nog naar de winkels toe dus heb me dag weer volgepland ooo buddy ben zo benieuwd voor je of het doorgaat zetten daam blondie! die muur zie je dat nou pas! haha
Haha, net de doggies ff uitgelaten, lopend is het niet meer dan een vervelende harde buik zo nu en dan. Maar als ik zit of lig doen ze wel licht zeer, dus er is toch wel iets aan het gebeuren. Al vraag ik me af of dit het nou is...
Nou we laten je sowieso niet alleen hier in dat topic hoor! Mezelf kennende zit ik (als de gezondheid dat toelaat) dezelfde dag wel weer op het forum, hahahaha.
verslaafde! hihihi nou wat ik voel ik voel juist helemaal niks! ja vanmorgen vroeg dat wat vage krampjes en ukkie was mega druk in tegenstelling tot gistermorgen ik hoop zo dat je mega kramp krijg jij! gemeen he!
Nou das op dit moment niet zo gemeen om me toe te wensen hoor. Heb mannetje toch maar gewoon naar z'n werk gestuurd, die paar vage krampjes kan je moeilijk voor thuis blijven (al wou ie dat wel).
Spannend onsukkie hoop echt voor je dat het gaat doorzetten meid! vooral in beweging blijven is goed om de weeen te stimuleren... fiona gefeliciteerd met je uitgerekende datum! nu maar hopen dat ze snel naar buiten komt
Ja, dat vroeg ik me juist af, moet ik nou juist wel of niet in beweging blijven? Want als ik bezig ben voel ik ze niet tot haast niet en als ik zit wel.
volgens de vk is bewegen t beste... of een warme douche! dat maakte bij mij de weeen veel heviger.. Nazli wat een droppie zeg!
zo begon t bij mij trouwens ook 1 dag voor de bevalling.. als ik ging zitten kreeg ik steeds lichte weeen en als ik liep gebeurde er niks.. wist toen ook niet wat ik t beste kon doen.. maar ben maar gewoon bezig gebleven.. dan heb je gelijk afleiding..
Nou ja, moet nog een aantal dingen doen als de was enzo, dus ga dat eerst wel eens doen, kan moeilijk de hele dag blijven wachten nietwaar, hahaha.
Oke, dat geeft hoop. Er is ook wel degelijk iets aan de hand, maar ja, het kan natuurlijk net zo goed nog dagen duren. Alleen het idee al. :x
Er gebeurt in ieder geval wat. Allemaal voorbereiding meid! 30/5 is een mooie dag voor jou! duim duim
Goedemorgen! @ onsukkie: toch een beginnetje bij jou? spannend! @ Nazli: lieve foto zeg! @ Daam : dat is de blauwe ring om je dorpje heen En nou allemaal bevallen!