Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Thx!

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jaaaa zou mooi zijn vandaag nog.

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Huhhhhhhhhh, nee nog niet? :oops:

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Fiona gefeliciteerd met je 40 weken!

Jullie mogen mij ook feliciteren hoor, zo ver heb ik het nog nooit geschopt! Lafo, ik ben solidair en misschien straks ook wel met Gina.

Die stadsmuur is er gewoon of moet je die kopen?

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha, in het dorp gaan staan en dan ergens aan de zijkant klikken in eht rondje. Naast het grote plein zit trouwens een klein grasveldje (rechts) en daar moet je ookw at op bouwen voor je nieuwe gebouwen krijgt.

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tjee zie inderdaad dat je vandaag 41 weken bent, nou, die van jou mag er wel uit hoor!

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede morgen dames

goede nacht rust gehad?

oei ukkie, spannend.. en wie weet baat een warme does wel.

@Daam, gefeliciteerd met je 41e week :)

@fiona, gefeliciteerd met je 40e week. :)

*beebjes kom er snel uit *.... wij willen net als jullie mama's jullie bewonderen :D

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    eindelijk slaapt isa, dan kan ik ook effe rusten

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Vanmorgen heb ik dus de verloskundige gebeld voor een afspraak bij de gynaecoloog voor maandag. Ja jammer, maandag zat vol dus doorgeschoven naar dinsdag. Ik heb meteen gezegd dat ik niet over de 42 weken wil gaan lopen dus dat er niet teveel naar voren geschoven moet worden. Nou hebben ze bedacht dat ik ipv dinsdag, maandag gestript wordt door de verloskundige en als dat dan niet helpt, ik het dinsdag ook nog mag vragen aan de gynaecoloog. Ik ben blij dat ik het gezegd heb, van die 42 weken, anders had ik gewoon moeten wachten tot. . . . ?
    Daar hou ik niet zo van. 8)

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ben ff weg naar de Prenatal! Tot het volgende meldpunt! :)

11. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    veel plezier bij prenatal, er blijft altijd wel iets aan je vingers plakken daar..

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo sorry daam het was katsas!;) met die muur
    en idd goed gezegd dat je niet te ver wilt doorlopen dus als er maandag niks is gebeurt wordt je stript
    nou hopelijk hoeft het niet zo ver te komen meid
    en gefeli met je 41 weken !

nou onsukkie hier had ik ook last van krampen had ze nog niet eerder zo gevoeld ze voelde anders dan anders zeg maar maar ze zijn na me douche ook weer verdwenen ... hellaas

nou lekker in beweging blijven meid!

hier heb ik alle was gestreken en er zit er nog 1 in de was die moet ook zo meteen nog gedaan worden dan nog ff stofzuigen en dweilen (off course;)) en dan met mannetje naar de winkel
    het is trouwens donker hier zit met de lampen aan

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @fiona, lekker dat je mannetje thuis is,

hier heeft het vanacht heel nut gedaan erg hard geonweerd.. :(

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wittereus nu gedaan? dat ken ik niet hier ook onweer gehad en nu miezer regen perfect weer op te bevallen! maar hoop wel dat het volgende week weer lekker droog weer wordt hoor kunnen jullie lekker wandelen met die kleintjes

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb ook besloten dat ik niet langer wil lopen dan 42 weken, met mannetje ook doorgesproken. Wil het écht niet, ze zeggen niet voor niets dat de placenta dan minder gaat werken. Dus neem aan dat als ik echt overtijd blijf lopen en dat meld ze gewoon moeten luisteren.

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb weer zo'n pijnlijke harde buik, maar het wordt maar niet meer en zeer onregelmatig. Nou ja... 't is ook niet zo'n mooi moment van de dag om te bevallen, vind je wel? Haha.

Maar in zekere zin heeft die vriend van me al gelijk met de 30e (had hiervoor nog helemaal NIETS gevoeld), dus als ik mazzel heb en vertrouwen gaat ie helemaal gelijk krijgen en lukt het nog voor 23:59 uur vandaag.

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja dat vind ik ook, lekker niet zo warm, niet veel mensen op straat, knus gevoel en dan bevallen. Das toch niet teveel gevraagd, haha.

18. 1986Fleur

1986Fleur Niet meer actief

Hoi Mei-mamma's,

Ik lees vaak met jullie mee, omdat ik nieuwschierig ben naar wanneer het bij jullie doorzet.

Hier nog een ongeduldige mei-mamma,
    ik was 25 mei uitgerekend, maar tot op heden gebeurt er niks.
    Nou ja, afgelopen maandag heeft de ha me getoucheerd en bleek dat ik zo'n 2 cm ontsluiting had. Naar aanleiding daarvan heeft ze me gestript met als gevolgd wat vervelende krampen maar meer niet.
    De ha is dinsdag weer langs gekomen en getoucheerd toen bleek ik 4 cm ontsluiting te hebben.
    Hierna weer wat krampjes gekregen, maar elke keer als ik dacht dat het door ging zetten stopte het weer.
    Vanochtend weer naar de ha en ik loop nu dus met 5-6cm ontsluiting rond. Maar er gebeurd maar niets.
    Ik durf niet veel meer te gaan doen, omdat het wel eens héél snel kan gaan wanneer het doorzet.
    De ha gaat nu overleggen met de gyneacoloog over evt. vliezen breken.
    Dit is mogelijk maar er bestaat de kans dat ik geen weeën krijg en dan dit weekend wordt ingeleid.
    We mogen zelf aangeven wat we willen.
    Ik vind dit een heel moeilijke keus..
    Wat zouden jullie doen?

Liefs Fleur

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Geen idee, ligt er een beetje aan hoe je je verder voelt denk ik. Hoe moe je bent van de voorgaande dagen. Als dat nog prima te doen is zou ik geloof ik niet zo snel m'n vliezen laten breken, want stel inderdaad dat je geen weeën krijgt...

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

jeetje fleur idd een dilemma ik zou dan gewoon vandaag afwachten en wanneer zouden ze je dan inleiden ? ja als ze je vliezen breken is de kans er dat het de hele boel op gang brengt dus idd moeilijk hoor maar zo doorlopen heeft ook geen zin ik zou echt gek worden dan omdat je nergens heen durft ect ect
    hou je ons op de hoogte?

Deel Deze Pagina