voel me btw niet zo lekker duizelig en misselijk een beetje heb al wat gegeten maar voel me een beetje raar zou toch niet ziek worden he! dan kan ik echt wel huilen
Ja daar ben ik dus ook bang voor. Ik zit er alleen wel een beetje doorheen. Ik slaap slecht en heb ontzettende pijn aan m'n ribben. (kindje ligt met kont er tegen).. Maar aan de andere kant is het het beste voor de kleine als het spontaan begint... Ik wacht maar even af tot de ha terug belt. Ik hoop dat het bij ons allemaal snel mag gaan gebeuren... Liefs Fleur
@fiona Ja ik voel wat vervelende krampjes waar ik vaak 's nachts wakker van wordt. Maar het ergste is dat ik dus niets anders doe dan maar zitten wachten.. Ik ben bang dat ik onbewust alles zelf een beetje ophou doordat ik er zoveel mee bezig ben...
he, inplaats dat er 1 afvalt omdat die bevallen is komt er gewoon 1 bij. nu weer met z'n vieren. fleur, pfff wat moeilijk maar als jij al 5/6 cm ontsluitng hebt dan kan de huisarts de vliezen toch breken. meestal zet de bevalling dan wel door. fiona, ik voelde me de dag van de bavalling ook niet helemaal goed, staat op mijn lijstje. misschien voor jou een teken. hoop het zo voor je. onsukkie, hoe gaat het? Daam, voel jij al wat?
hoi hoi... fleur dat is indd. een moeilijke keus.. ik denk dat t t beste is als je je kindje zelf laat bepalen wanneer hij wil komen.. maar kan het ook heel goed begrijpen dat je het nu wel helemaal zat ebnt.. en helemaal omdat je ook niks kunt doen omdat je al zoveel ontsluiting hebt. misschien veel bitter lemon drinken
Qua weeën niets nieuws, geen regelmaat, tussenpozen soms over 10 minuten, soms eronder, soms pijnloos, soms pijnlijk. Maar wel een algeheel slap gevoel, beetje misselijk. Nou ja, ik ga maar even wat eten, misschien helpt het. Zoog ik tot overmaat van ramp ook nog een sok op en die zit natuurlijk halverwege de slang vast, en ik weet niet hoe ik hem daaruit moet krijgen. Om te janken...
Bedankt voor jullie reacties... Ik ga hier maar eens goed met mijn man over nadenken vanmiddag! @Onsukkie Ik hoop dat 't doorzet bij jou @Deentje Ja bitter lemon drinken, gelukkig vind ik dat nog erg lekker ook Ik hou jullie verder op de hoogte.
succes fleur onsukkie, dat is inderdaad vervelend, ik heb er een handje om van alles op te zuigen. ik stop er altijd een stuk tuinslang in.
Dus dan kan ik nu de rest van de kamer ff stofzuigen. en de stukken waar ik al geweest was kunnen opnieuw, want de haren die er nog lagen zijn natuurlijk niet op 1 plek blijven liggen (om nog maar te zwijgen van de haren die erbij zijn gekomen). Aan de bevallen dames, hadden om en nabij de bevalling ook zo'n slap gevoel in je lijf?
Fleur, het is natuurlijk altijd gissen of de weeen dan wel doorzetten, maar als ik die keuze zou krijgen dan zou ik ervoor kiezen om de gok te wagen, dus de vliezen te laten breken. Je lichaam heeft dan 24 uur thuis de tijd om het werk te doen en daarna krijg je vaak nog 24 uur (en soms nog wel langer) onder controle van het ziekenhuis om het zelf te doen. Pas als kindje in vruchtwater heeft gepoept, of dat die het slechter gaat doen gaan ze eerder inleiden. (Bij mij wilden ze gaan inleiden omdat Fay dus had gepoept in het vruchtwater maar spontaan kwam toch de bevalling nog goed op gang) Maar dames dames toch.. het wordt wel tijd he! Nog 2 dagen lieverds! En het kan gewoon heel goed hoor, jullie doen gewoon snel bevallen. Stofzuigen, vorige week had ik er een sok van Sam inzitten, vies werkje om het er uit te vissen Wij hebben trouwens een nieuwe tv gekocht gisteren. Hij is groot, maar omdat we het tvmeubel moesten doormidden zagen lijkt onze huiskamer weer wat ruimer.
onsukkie, ik had helemaal geen fut meer voor de bevalling! (ik kon Sam niet meer optillen, kon niet meer stofzuigen, nee fijn was anders)
pffff. zit hier elke dag ff mee te lezen en ben dankzij jullie ook verslaafd geraakt aan travian... Nog steeds geen babynieuws meer van de laatste 4? Trouwens, dit is ook een leuk spel: oss-game.nl liefs wendie (a.s. juli-mama)
Ik ga even naar de spel kijken, misschien is het wat. @ daphne, Nou hier totaal geen energie meer, heb gewoon trilarmen. Raar hoor, maar heb ook niet echt weeën meer.
Onsukkie: spannend meis...er is toch wel iets gaande blijkbaar. Hopelijk gaat het echt doorzetten! Fiona: gefeliciteerd met je 40 weken! Wat seks betreft. Hier van de week voor het eerst geprobeerd, vond het wel eng gezien het feit dat ik zo was uitgescheurd en veel hechtingen had..........Was ook best gespannen maar het viel uiteindelijk allemaal mee. Het was wel wat gevoelig en helemaal ontspannen kon ik nog niet maar het viel niet tegen. Daam: gefeli met je 41 ste week..Hoop niet dat jij de eerste bent die 42 weken gaat halen....Succes bij de prenatal. Hier bij ons waren de rompers alleen nog maar in grote maten, heb nu een shirtje met hup holland hup voor Nieve... Daphne: als je dan toch een nieuwe tv moet dan maar voor het ek EN je tvmeubel door midden gezaagd Anastasia: hoe is het met Laura? Kan best zijn dat ze het gewoon warm had en daardoor wat verhoging heeft.
Nazli: wat een scheetje! Gaat alles goed? Fleur: welkom hier, hopelijk zet bij jou ook de bevalling snel door.