Hannah, we hebben de bovenste helft eraf gezaagd en de afdekplank daar weer af en op de onderste helft gelijmd. Ziet er heel netjes uit.
Het blijft hier spoken, ging net even op de bank zitten en de harde buiken c.q. weeën kwamen gelijk weer terug. Krijg nu ook last van m'n darmen en m'n maag is licht van slag, het is niet zo dat ik misselijk ben, maar het voelt alsof ik nog niets heb gegeten, en dat is absoluut niet het geval. Het begint er toch wel op te lijken dat het óf het begin is van het echte werk of dat het behoorlijk wat voorwerk is.
hahaaha daphne doorgezaagd wat hannah zei dacht ik , nou als het er maar netjes uitziet toch hier nog steeds een ziekjes gevoel buddy goed man het is wel bezig bij jouw je voelt tenminste wat dat is al heel iets! ik hoop zo dat je mag gaan bevallen vandag of morgen hou me mobiel goed in de gaten!
Nog geen nieuws hier! Wat balen voor jullie zeg. Maar we hebben natuurlijk nog vandaag en morgen, dus wie weet. Onsukkie, dat klinkt toch echt wel serieus. Een beetje hetzelfde als wat ik had. Ik hoop zo voor je dat het doorzet. Hier gaat het sinds gistermiddag iets minder met mij. Ik heb een constant hoofdpijn gevoel en de hele tijd duizelig en sterretjes. Dat komt waarschijnlijk doordat ik heel moeilijk kan eten. Ik ben nog steeds misselijk door de narcose. En omdat ik te weinig calorien binnen krijg en weinig slaap krijg gaat mijn bloedsuiker spiegel omlaag. Hier heb ik nu medicijnen voor gekregen en ik moet nu ieder 1,5 uur iets eten, is wel moeilijk hoor als je je beroerd voelt. Met Neia gaat alles goed. De poep en plas luiers zijn eindelijk op gang gekomen, is wat later als normaal. Eergister en gister was ze 40 en 10 gram aangekomen en vandaag weer 20 gram afgevallen. Maar dat kan door de luiers komen. Even overlegt met de vk en die komt morgen voor het laatst langs om te kijken. Verder hebben we eindelijk de 1e goeie nacht gehad. Om half 12 hebben we de laatste voeding gedaan. Daar heeft ze heeeeeel veel gedronken; 20 en 40 minuten lang. En toen heeft ze 4,5 uur geslapen. Ik heb haar om 6 uur wakker gemaakt, omdat er maar 6 uur tussen de voedingen in mag zitten. Ik zie wel een beetje tegen de kraamvisite op. Deze week zijn de opa's, oma's, tantes, ooms en 2 vriendinnen langs geweest. Maar dat is heel normaal, en voelt niet echt als visite. Maar als straks andere mensen komen, vind ik het toch wel balen dat je nog niet echt een ritme hebt qua voeden enzo, en dan kun je ook moeilijk dingen afspreken. Maar we zien wel hoe dat zal gaan. Natuurlijk willen we wel ons meisje showen, want we zijn zo trots op haar. Ik ga mijn meisje zo maar eens voeden! Zet hem op meiden! X Marieke
@fiona en onsukkie: Ik hoor dat jullie allebei het één en ander voelen. Dat is in iedergeval iets. Ik voel helemaal nakkes nada niks! En daar baal ik stevig van! Ben net pas terug vanuit de stad en heb me een ongeluk gelopen. We dachten dat dit misschien zou helpen, maar meer dan een zere rug, liezen en benen heb ik niet erbij gekregen. Wel heerlijk op een terrasje gezeten in de zon (jawel!) en een zalmwrap gegeten, mmmmmmmmm! Bij de Prenatal hadden ze geen enkel rompertje meer voor het EK, dus pech hebben. We hebben wel de bandana en een knuffel voor kleine miep gekocht. O ja, en slingers om het huis mee te versieren als ze ooit nog eens besluit te komen! @fleur: Welkom bij de club! Persoonlijk zou ik wachten, maar dat heeft een reden. Ik hoor vaak om me heen dat als men de vliezen breekt, je dan een grote kans hebt dat je in een weeënstorm terecht komt en dat zou ik verre van fijn vinden. Dus zelf zou ik het nog een paar dagen de tijd geven om vanzelf op gang te komen, maar het ligt ook een beetje aan je lichamelijke toestand verder. Zolang de vliezen nog intact zijn, heeft je kindje het minste kans op infecties. Succes met je keuze.
Daphne, echt waar!? Hoe gaan jullie nachten dan? Daam, pff meid kan me goed voorstellen dat je flink baalt dat je helemaal niks voelt. Wel lekker dat je er vandaag weer uit bent geweest, en heerlijk op het terras hebt gezeten. Hier is het weer niks, dus ik ben blij dat je nog een beetje hebt genoten. Dames, eindelijk staat mijn bevallingsverhaal bij het topic Bevalling. Als ik het zo terug lees kan ik het al een stuk beter relativeren. Ik vind het helemaal niet zo ernstig klinken als dat ik het ervaren heb. Zou het dan toch zijn dat het idee van die pijn wegtrekt? X Marieke
Hai dames,iedereen die aan het bevallen is veel geluk,iedereen die aan het wachten is nog meer geluk... Even een update:Met Morris gaat het echt heel goed,na 4 dagen alweer op geboortegewicht en sinds gister dus met 12 dagen slaapt ji zo goed als door! Van11.00 tot 5.30,heerlijk slapen dus. Nou prettig weekend! Groetjes Linda
Bevallingslijst Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen) Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken) Channa, dochter van Sassefras1980, 22 april, 3450 gram en 50 cm (37 weken en 4 dagen) Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen) Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen) Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen) Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken) Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen) Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen) Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen) Fedde, zoon van Hupse, 3 mei, ???? gram en ?? cm ( ?? weken en ? dagen) Sienna Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken) Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen) Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram en 49,5 cm (40 weken en 4 dagen) Angelo, zoon van Dolphin, 5 mei, 4380 gram (39 weken en 5 dagen) Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei, 3540 gram en 51 cm (40 weken en 4 dagen) Bram, zoon van Witte Reus, 6 mei, 3315 gram (40 weken en 5 dagen) Vittorio, zoon van Frostieke, 6 mei, 2970 gram en 49 cm (38 weken en 2 dagen) Jayden, zoon van PatriciaK, 7 mei (40 weken en 1 dag) Joost, zoon van Annrieke, 7 mei, 3360 gram en 49 cm (39 weken en 3 dagen) Jane, dochter van Masoled, 7 mei, 3580 gram (40 weken en 2 dagen) Marijn, zoon van Lady Ice Shirr, 8 mei, 4040 gram en 53 cm (41 weken) Cas, zoon van Hellepelle, 11 mei, ?? gram en ?? cm (39 weken en 2 dagen) Marit, dochter van Moedergans, 11 mei, ?? gram en ?? cm (40 weken en 6 dagen) Rosalinde Esmee, dochter van Crafty, 13 mei, 3620 gram (40 weken en 3 dagen) Zenne Feline, dochter van Lindatjuhhh, 15 mei, 3060 gram (38 weken en 3 dagen) Jayden, zoon van Katje81, 15 mei, 4000 gram en 51 cm (38 weken en 4 dagen) Mila, dochter van Anna28, 16 mei, 3450 gram en 50 cm (41 weken) Morris, zoon van Linda81, 17 mei, 3750 gram (41 weken) Noah, zoon van Gina82, 18 mei, 2800 gram en 50 cm (41 weken en 4 dagen) Ashley, dochter van Sangerdjan, 18 mei, 2850 gram en 50 cm (38 weken en 5 dagen) Iris Elja, dochter van Evelien, 19 mei, 4509 gram (39 weken en 5 dagen) Ian, zoon van Wishfull Dreaming, 19 mei, 3890 gram en 51 cm (39 weken en 4 dagen) Devrim, zoon van Askim, 20 mei, 3675 gram (40 weken en 1 dag) Brian, zoon van Deentje, 22 mei, 4280 gram (40 weken en 6 dagen) Daphne, dochter van Sjaandiaan, 22 mei, .... gram en .. cm (40 weken) Isa, zoon van Nazli21, 23 mei, 3585 gram en 51 cm (39 weken en 4 dagen) Neia, dochter van Neia, 24 mei, 3580 gram (40 weken en 3 dagen) Amy Louise, dochter van Lafo, 26 mei, 3840 gram en 52 cm (41 weken) Tussenstand: Jongens: 19 Meisjes: 21 En meiden die nog moeten bevallen: 23 mei: Daam (Damiët) - 36 jr - thuis + bv - 4e kindje - meisje 25 mei: 1986Fleur (...) - 22 jaar - thuis/ziekenhuis + bv/fles - ..e kindje - j/m 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 24 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - 1e kindje - meisje Meisjes: 3 Buddylijst: Fiona & Onsukkie & Lafo Daam & Jvtje Ineens weer 4 te gaan
@1986fleur: Ik heb je op de lijst bijgezet. Als je aanvulling hebt geef het maar even door of als je niet op de lijst wil moet je het maar even zeggen. Wil je een buddy? Dat is iemand waar jij sms contact mee hebt als je bevallen bent, zodat diegene het dan hier op de site neer kan zetten (wij zijn namelijk erg nieuwsgierig en willen het dan zo snel mogelijk weten! )
Ik geniet ook wel hoor. Maar na 5 uur lang in de stad had ik echt heimwee naar huis en dat heb ik werkelijk nog nooit gehad! Zelfs niet als klein kind! Ik ga even je verhaal lezen.
Marieke mijn nachten.. Fay krijgt tussen 11 en 12 de laatste fles, en dan wilt ze dus niet slapen. Meestal krijg ik haar rond 1 uur in bed (pffff) en dan wordt ze rond half 4 wakker (of al eerder)... en dan dus zittend voeden (waarbij ik dus half in slaap val) ben dan half uurtje bezig ongeveer met haar. Dan gaat ze gelukkig wel zonder morren op bed. En dan wordt ze rond half 7 wakker (soms uurtje later) en dan dus weer rond half 10. Maar ondertussen wordt Sam ook wakker, en ik ben beetje moe aan het worden kan wel vragen of mark het overneemt, maar ik slaap dan toch pas weer als hij ook weer slaapt. Dus zijn we allebei kapot, schiet ook niet echt op natuurlijk.
Eh, ff denken: Bandana, knuffel, slingers, monddoekjes. Nee,verder niets, goed he! *klopt zichzelf op de schouder*
Ronald is trouwens net terug naar de stad. Hij hád de tas in zijn handen, maar toen we thuis kwamen was hij weg! Na snel denken, kwamen we erachter dat hij nog ergens bij de C & A moest zijn achtergebleven, dus hij meteen teruggereden en ik er achteraan gebeld! Gelukkig had een lieve mevrouw de tas gevonden en hem ingeleverd bij de kassa. We hebben hem weer!