Spannend ons ukkie! Hoop dat het echt nu doorzet! Daam: ach ja gezellig bezoekje Leiden is ook niet verkeerd! Fleur: hopelijk bij jou ook snel dat het echt doorzet. Nazli: ik heb bij de mama's nog gereageerd over je voedingsvraag...
Vandaag naar het CB geweest met Maudje om haar te laten wegen. Ze is in 2 weken tijd 500 gram aangekomen . Ze weegt nu 4,5 kilo. Mevrouw komt duidelijk niets tekort @fiona: gefeliciteerd met de 40 weken! @daam: gefeliciteerd met 41 weken! Ik hoop toch je volgende week niet meer te hoeven feliciteren met 42 weken hoor... @travian: dat heb ik maandenlang gespeeld, maar op een gegeven moment komt er op een server een soort van eindspel en als dat klaar is (kan weeeeken duren hoor), dan houdt die server op te bestaan en kan je er dus niet meer verder spelen. Ik speelde op 2 servers mee, maar nadat bij de 2e server ook het eindspel gespeeld was, had ik niet meer zo'n zin om weeeeer helemaal opnieuw te beginnen op een nieuwe server. Het is verder wel een leuk spel ja (Had op 1 server op een gegeven moment iets van 8 dorpen ) @fiona: 'nut' (wat witte reus zei) wil zeggen dat het (erg) slecht weer is, flink tekeer gaat. Ik denk dat het een limburgse uitdrukking is... voor ons heel normaal, maar kan me voorstellen dat als je niet uit Limburg komt, dat het je niets zegt! @onsukkie: klinkt toch al wel positief hoor, de hele dag al die weeen. Hopelijk zet het snel echt door! @fleur: welkom! 5-6 cm ontsluiting al en dat zonder (noemenswaardige) weeen... Hopelijk komen de weeen snel alsnog op gang. Vandaag een erg leuke dag gehad. Vanmorgen werd onze nieuwe bank bezorgd. Hij is erg mooi, staat prima in de woonkamer en zit heeeerlijk (Maudje heeft 'm ook al goed gekeurd. Ze slaapt er in elk geval prima op ). Ook is ons nieuwe fototoestel binnengekomen, een spiegelreflexcamera, de Nikon D80 , dus we kunnen nu hele mooie foto's gaan maken van Maud Vanmiddag is m'n schoonmoeder nog langsgeweest en zijn we even de stad ingegaan. Ook even naar de Prenatal en oma kon het niet laten om wat kleertjes te kopen Dus Maudje is weer lekker verwend.
dank jullie wel voor alle stemmen Onsukkie,. spannend meid! Ik ga lekker in bad, 1ste keer Samen met mn meisje, kunnen we daarna allebei heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlyk slapen! Ben benieuwd naar babynieuws morgen!
Jvtje: Maud komt zeker niks te kort Leuk die oma's...Hier kan ze het ook niet laten, en mijn zussen ook niet. De afgelopen week heeft Nieve elke dag wel wat van ze gekregen...
Ik meld me weer af! Ga nog even mijn dorp checken. Tot morgen! Ennuh: onsukkie en fleur = toi toi toi!
Lieve Marieke, Heb je verhaal gelezen..........Kreeg er tranen van en ook een flashback... Jeetje meid wat heftig...Maar wat je zegt, als je dan naar je meisje kijkt, was het het waard........ Liefs!
Ice, ik heb gestemd! Fiona, heb je nog iets lekkers kunnen scoren? Onsukkie, mijn weeen waren helemaal pijnlijk. Dus ik zou vanaf het pijnlijke gedeelte tellen. Anastasia, mooie banner hoor! Hannah, thanks voor je berichtje bij de Bevalling. Ik zal het zeker onthouden, misschien klop ik nog wel aan om erover te praten. Daam, heerlijk dat je morgen alweer iets op de planning hebt staan. Hopelijk kun je het rompertje eindelijk scoren! Evelien, pff 3 lijkt me wel erg zwaar hoor. Vooral als je in je eentje zo'n klusje moet klaren. Jvtje, zooooooo Maudje doet het goed! Jullie dagje klinkt inderdaad heerlijk. Wat lief zeg van oma. Die dame van jou wordt ook flink verwend zo te horen. Fleur, zet hem op meid! Hopelijk morgen meer nieuws van jouw kant! Hier gaat het gelukkig een stuk beter. De hoofdpijn is in ieder geval weg en ik heb al wat meer gegeten. Neia heeft vandaag weer een mega schattig jurkje aangehad. Ik zal binnekort weer eens wat meer foto's in mijn album zetten. Nu gaan we ons meisje wakker maken voor een badje. Hopelijk is ze straks na het badje en de voeding weer zo moe, dat ze goed slaapt. Trusten meiden! X Marieke
hier toch nog wakker zucht.... wild egaan slapen maar was vergeten dat ik mijn man nogm oet ophalen hihihi dus ben nog even wakker, en ga zo nog de weg op.. ja hannah mijn banner die was gestopt bij 4 weken en ging niet meer verder... heel raar... dus ik had op jou banner geklikt en zo kwam ik op die site en heb ik een nieuwe gemaakt... En ik ga zo nog even stemmen ice
meiden ben net thuis heb niks lekkers gescoord had ook geen trek meer heel vaag maar buddy ik hoop op een sms van je! slaap lekker allemaal xxx
@ Marieke: jeetje wat balen zeg dat je nog zo slecht kan eten, pas je wel een beetje goed op jezelf meis! Denk erom! @ Onsukkie: jeeeeeeeee, echt lekker aan het rommelen! go! @ Daam: gefeliciteerd met je stadsmuur! hihihi, ik heb nog niet genoeg grondstoffen..grinsssssss, keb elke keer mijn graan op @ Anastasia: grijnss, dat met die steden, ach ja is tijdverdrijf. Maar wat heb jij een gave banner! @ Evelien: mmmm waardeloos huilende kids...zeker als het er twee zijn, als ze hier in stereo beginnen word ik echt niet blij..hoewel het natuurlijk altijd weer goed komt, maar is soms wel ff schipperen @ Fleur: ok afwachten dus. Maar lekker hoor eigenlijk toch wel dat je al zoveel cm hebt...wauw, dat is echt wel luxe! @ Jvtje: lekker allemaal nieuwe spulletjes! @ Marieke: zal zo je verhaal nog ff lezen, althans als mijn man voor tijd niet thuis komt, want wil eigenlijk slapen..maar heb beloofd op hem te wachten,. braaf vrouwtje he.... @ Onsukkie: morgen berichtje met beebnieuws he! Sterkte! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx