Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ fiona hey meid hoe staat het ervoor of ben je nu stiekem aan het bevallen? ;)

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Yeeah, weer een meid geboren! daam, man en meiden van harte met Mikki!
    Meiden, laatste mei-dag... gogogogo

3. dat klinkt toch wel goed hoor onsukkie! ben benieuwd wat de vk zegt!

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ook, ze blijven komen om de 10 minuten (soms 7 soms 13, maar nooit langer) en dat al 2 nachten en een volle dag. Dus het zal toch wel "iets" aan het doen zijn daar beneden. Behalve een hoop bende glibberig slijm aanmaken/lozen.

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Alle vliezen nog heel?

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

yep hellaas nog wel hier helemaal niets! kan wel janken maar moet nog ff volhouden ben pas 1 dag overtijd dus mag niet klagen eigelijk

buddy ben zo benieuwd wat de vk gaat zeggen hoe laat komt ze... heb vanacht wel 3x op me mobieltje gekeken! hihihi

DAAAMM gefeli met jullie dochter snel gedaan meid! niet te geloven zo is ze toch nog eerste ze liep dan ook het langst nou jij vandaag buddy en dan ik erachter aan ben het zat meer dan zat...

8. Hey Daam!

Van harte gefeliciteerd met jullie meisje... Nou de laatste 3 nog he? Fleur, Onsukkie en Fiona?
    Kom op beebjes, probeer vandaag nog te komen...

Liefs juli mama Wendie

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    onsukkie spannend ook voor jou hoor!
    hop dat de vk iets kan doen!

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Had gewoon al 3cm ontsluiting! :confused:
    Ze heeft gestript en wilde eventueel wel de vliezen breken, maar omdat het nog goed uit te houden is, hebben we dat even zo gelaten, stel je voor dat het niet doorzet, dan moet ik dadelijk naar het ziekenhuis en laat ik daar nou heel weinig zin in hebben. Wacht het eerst nog wel even af. Overigens gaf ik zo weinig pijn aan bij het strippen (voelde hetzelfde als die weeën die ik om de 10 minuten heb), dat ik moet bellen als ze om de 4 minuten komen, ook als ze nauwelijks zeer doen of geen 1 minuut duren, want ze heeft het idee dat ik of een bikkel ben of dat de weeën bij mij minder voelbaar zijn ofzo.

Maar ik stond best wel te kijken dat ik al 3cm had van 2 nachten en een dag om de 10 minuten een "milde" (in mijn ogen) wee. Dat voelt echt alsof ik die kado heb gekregen.

Ukkie vond alleen dat voelen minder, ze zat gewoon echt aan z'n hoofd, zaten alleen de vliezen nog tussen, het was net of ie probeerde omhoog te kruipen, hihi. Tjee, wat een ervaring weer, ben gelijk m'n blote-dozen-vrees kwijt. Moet zeggen dat dat sowieso wel meevalt, want ik kan m'n eigen doos niet zien, dus je hebt het ook niet zo in de gaten dat ze zitten te euh... roeren.

Nou ja, het voelt nu wel wat meer als krampen/weeën en ik heb een beetje bloedverlies, dus ik ga mezelf maar even bezighouden met ontbijten.

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wauw buddy wat een goed nieuws zeg! en 3 cm zonder dat je dat verwachte! oo jij heb je beep eind van deze middag in je armen ik voel het gewoon ben zoo blij voor je eindelijk!
    nou kramp kom maar door dan he!

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

@flex! hey nee hellaas nog niet ben 1 van de laatste hiero:( jij ook nog niet bezig? kan toch haha
    nou meid we houden elkaar in de gaten xxxxxxxxx

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja het is best al wat, had er nog niet veel van verwacht eigenlijk, dus dat was een goeie meevaller. Wel spannend wordt het nou opeens...

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Voelt echt als een kadootje die 3cm, vergeet voor het gemak maar even 2 nachten en een dag weeën, want die waren prima te doen. Nou misschien red ik het toch nog in mei.

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja tuurlijk red jij mei! haha wedden

ja idd als de rest van de weeen tot een cm of 7 ook zo gaat dan teken ik daar ook voor je doet het harstikke goed man!

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    OOO ons ukkie spannend meid !
    Heerlijk die 3 cm :) daar had ik een hele dag inleiden voor nodig :)

Meid zet m op, lekker douchen en ontspannen !
    xx

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tjee, m'n darmen maken een leven, het is gewoon herrie!

Vind het nou wel opeens een raar idee hoor, dat ik eigenlijk al aan het bevallen ben. Spannend opeens!

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o dat had ik gisteren ook! dat is het enigste wat ik herken op wat vage krampjes hier en daar die ik gisteravond had haha eindelijk een herkeningspunt voor mij
    heb alleen net wat gegeten en heb weer die vieze smaak in me mond echt te ranzig
    weet niet hie dat komt ga maar weer wat drinken en hopen dat het verdwijnt want wil niet weer misselijk worden bleeehhhh

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

sorry voor het geklaaag van me maar hier kan ik het eruit gooien

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou jij gaat ook vanzelf bevallen hoor!
    Je hebt de datum al gehaald, dus ALS er nou wat gebeurd gaan ze je ook eerder een endje op weg helpen. En eh... mochten we allemaal eerder gaan blijven we je steunen hoor. Er zijn trouwens zat mensen die in een paar uurtjes bevallen, dus je kunt het best nog redden voor mij.

Deel Deze Pagina