Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie wat goed! al 3 cm.. dus je bent echt bezig nu! spannend hoor! ga gemiddelt uit van 1cm per uur.. dan heb jij over 7 uurtjes je beeb al vast... :)

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hahaha nou meid dat zie ik niet gebeuren maar ik vindt het zo spannend voor je

3. will

will Niet meer actief

daam, man en de kids, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje.
    Eindelijk is ze er dan, nu lekker gaan genieten.

4. will

will Niet meer actief

onsukkie, jou beurt. 3 cm al, dat is mooi meegenomen ;)
    dit zijn echt de laatste loodjes, vandaag heb jij je babytje in je armen, spannend!

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Daam en man, gefeliciteerd met Mikki!!!

Ukkie:wow 3 cm cadeau, jeetje das beter zeg. Zou willen dat het bij mij zo was.....

Fiona: ook jij gaat bevallen hoor, het kan zo ineens.

Marieke:Heerlijk dat Neia het zo goed doet! Veel plezier met de visite.
    Helpt een paracetamol voor de pijn? Hier hielp dat wel een beetje..Sterkte met de pijn, die is echt niet leuk...

6. will

will Niet meer actief

fiona, nu jouw beurt, nog even volhouden. maar kan ook niet lang meer duren. enne, mei is nog niet voorbij, je hebt nog meer dan een halve dag ;)

Fleur, hoe gaat het? zet het door?

7. 1986Fleur

1986Fleur Niet meer actief

Goedemorgen iedereen,

Als eerste

@Daam
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Mikki!
    Wat super! :)

@Onsukkie
    Wat goed dat 't echt bezig is nu! Hopelijk heb je vandaag nog je kleintje in je armen! Zet 'm op!

@Fiona
    We zullen nog moeten gaan opschieten willen we nog in mei bevallen!

Even een update over mezelf

Het is inderdaad luxe dat ik zonder weeen (ik noem 't krampjes) al aan 5-6cm ontsluiting zit!
    Ik moet alleen van de ha zodra ik nog maar denk dat ik ga bevallen direct m'n man naar huis laten komen en de ha bellen, ze verwacht dat 't heel snel kan gaan.

Ik had gisteren dus hele dag wat pijnlijke harde buiken (geen regelmaat) en een zeurende onderrug..
    Maar zodra ik ga slapen verdwijnen deze als sneeuw voor de zon en wordt ik wakker zonder wat te voelen! Wat ontzettend frustrerend! :cry:
    Ik weet wel bijna zeker dat m'n slijmprop weg is ben deze week al zoveel slijm :oops: verloren, echt vies!

Nu voelt 't vandaag wel allemaal beurs aan in m'n onderbuik, ik weet niet goed of dit iets betekent.
    Ook heb ik éen beetje een drukgevoel naar beneden, hadden jullie dit ook?

8. 1986Fleur

1986Fleur Niet meer actief

Oeps het is al middag :D

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    We zullen het wel merken, moet zeggen nu ik weet dat er van alles gebeurd ik ook absoluut geen haast meer heb. Ben lekker aan het rommelen, naar het natuurgebied geweest met de hondjes, ik zie het wel gebeuren. Best relaxt gevoel, maar ook wel spannend!

Vind het alleen vreemd dat ik dus helemaal niets aan de honden merk, had gedacht dat ze er op zouden reageren, maar ze doen niet veel anders als de laatste dagen/weken.

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ONsukkie zet hem op! Fijn dat je al 3 cm had. Ik had na 2 nachten weeën nog net 2 cm haha.
    Je krijgt vast nog wel een meikindje.
    En hier merkte de hond ook niks....

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, ze zeggen vaak dat de dieren er eerder op reageren dan jij, maar daar zijn ze hier ongevoelig voor denk ik. Er wordt hier trouwens ook niet echt gereageerd op buien van ons, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben.

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Pff, ze komen nou toch wel beduidend vaker, maar mannetje is ff m'n telefoon ophalen, die moest in reparatie, hoop dat ie gauw terug is.

Maar hij staat op scherp, dus verwacht dat ie alle klanten aan de kant duwt, hahaha.

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nou ukkie spannend hoor

fleur hoop dat het bij jouwook snel gebeurt meid je bent idd op weg ernaar toe

hier net rondje gelopen pijnlijke harde buiken en steken van onderen was niet zo lekker dus
    zo nu voel ik me weer zo gammel als wat maar ga zo met mannetje ff toch de stad in ff afleiding

14. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Onsukkie, succes vandaag! Hopelijk heb je heel snel jullie kleintje in je armen.

15. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    @Lafo, beetje laat maar GEFELICITEERD met jullie dochter! Mooie naam!

@Daam, GEFELICITEERD met jullie dochter.

Ik heb voor het eerst sinds Devrim uit het ziekenhuis is een moment tijd voor de laptop.

Meiden die nog moeten bevallen, jullie zijn er bijna! Zet hem op!

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Afleiding is goed, dat zie je hier maar weer!

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ze komen hier nou trouwens af en toe erg snel, soms zit er geen eens 5 minuten tussen, maar vreemd genoeg zijn ze wel vrij kort, echt maar een stoot wee is het die dan vrij snel weer afzwakt (godzijdank). Ga zo toch maar weer ff bellen...

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

gewoon bellen hoor dadelijk gaat het toch snel bij je ze kan beter maar weer ff komen

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja gedaan, ze komt zo nog ff kijken.
    Wel beter dat gewoon degene die ik graag mag dienst heeft. Toevallig, want de afgelopen dagen had degene die ik het minst mag dienst (dat weet ik omdat een vriendin van me op springen stond).

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Misschien heb je wel weeën achter elkaar en dat ze dan niet zo lang duren...
    Had ik wel op een gegeven moment, bleven de weeën komen, achter elkaar zonder tusenpozen.

Spannend onsukkie!

Deel Deze Pagina