Hallo meiden, Ten eerste lieve lieve Marjolein wat een enorme pech en zo oneerlijk allemaal Ik heb nog zoveel aan je gedacht en voor je geduimd. Tsjongejonge bah vervelend nieuws allemaal. Heel veel sterkte meid in deze moeilijke tijd. Dikke kus Judith
Nou meiden nog steeds geen internet thuis Maar gewoon nu op het werk, heb het namelijk moeten vertellen vanwege het feit dat ze me een andere baan hebben aangeboden intern, maar toen moest ik het wel zeggen allemaal, maar iedereen reageerde best positief. Zelfs m'n bazin, viel dus allemaal wel mee. Alleen ik neem de andere baan aan voor de time being zeg maar en daarna kan ik waarschijnlijk 3 dagen die plek ook gaan invullen dus al met al heel positief Ben ook erg blij dat ik het gezegd heb. Gister naar de VK geweest en alle vragen beantwoord, bloeddruk opgemeten, gewogen moet alleen nog bloed prikken. Nog 3 weken en dan eindelijk de echo, kan niet wachten. 19/11 moet ik weer naar de VK Nou meiden allemaal een prettig weekend. Dikke kus
hallo meiden ! hier ben ik dan eindelijk. ik werd echt niet goed van de buikpijn. ongelofelijk zeg! wat had ik een pijn. maar goed. de huisarts kon niet veel vinden,alleen dat het waarschijnlijk aan me darmen ligt. want zolang ik geen bloed verlies heb is er waarschijnlijk niks met de vrucht. maar dat is afwachten tot maandag dan heb ik me echo! nu heb ik een drankje mee gehad. zodat ik wat makkelijker naar de wc kan. weet niet of dit het echt is hoor. maar goed. misschien verlicht het wel wat. de buikpijn is in ieder geval nog aan wezig. sorry dat ik jullie zolang heb laten wachten. moest eerst echt slapen. was zoooo moe!
Hoi sannniee, nou hopelijk heeft de dokter gelijk, is wel even heel vervelend maar gelukkig niks met het vruchtje. Uit ervaring weet ik dat darmen en problemen met de stoelgang heelerg pijnlijk kunnen zijn sterkte ermee. Leuk Lafo weer even wat van je te horen, fijn dat zulke goede reacties op het werk. Danjo en Anoul heel veel sterkte, groetjes evelien
Agenda Verloskundige of gyn: 15 okt: sjaandiaan + eikie79 16 okt: zwaantje +Ntombi 17 okt: Talitha 18 okt: Hellepelle + Daam 22 okt: Pebbles 23 okt: Fiona23 + onsukkie 24 okt: Sabinekuh 25 okt: will 29 okt: mutsie 31 okt: Ischa31 06 nov: gina82 08 nov: Dolphin +evelien +Daam 12 nov: eikie79 14 nov: Friendly 22 nov: deentje Agenda Echo: 12 okt: mariebel + Daam 15 okt: sjaandiaan 16 okt: surf 17 okt: Saar + eikie79 18 okt: frostieke 19 okt: draaimolen + kaat75 22 okt: anastasia 23 okt:Ntombi + Friendly 24 okt: Katsas 25 okt: plientje123 + will 29 okt: mutsie 31 okt: 1986fleur + deentje + Ischa31 1 nov: Evelien 2 nov: Lafo 5 nov: Anna28 6 nov: Hellepelle 13dec: anastasia 15 dec: masoled 17 dec: eyereen Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke 33 jr uit Haarlem Kelly 18 jr uit Sint-Niklaas - België Evelien 38 jr uit Veldhoven Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden, sjukhus+bv Daphne78 29 jr uit Nijmegen Lisette 28 jr Den-Helder Leonie(anna) 28 jr uit almelo Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv Damiët (Daam) 35 jaar uit Den Haag, ziekenhuis + bv Ik heb mezelf erbij gezet
Heej Lafo, wat leuk we zijn op dezelfde dag uitgerekend. misschien dat de echo er nog verandereing in brengt maar ik denk dat ik wel goed zit
ik heb sinds vandaag ook last van me gehemelte of die onstoken is is dat ook een bekende kwaal? zo heb 2 broodjes met ragout op maar ga nu een 3de eten haha heb zon honguur me borsten zijn ook duidelijk groter aant worden maar ze passen nog in me bh wanneer dat niet meer lukt ga ik zon meegroei bh kopen maar ik vind ze niet echt mooie eruit zien ff kijken op internet waar je wat mooie kan bestellen
ja dat is waar zwangerschaps bh's zijn indd. erg simpel en saai allemaal... maarja als het maar lekker zit en goede ondersteuming geeft dat we niet na de zwangerschap hang tieten krijgt haha
nee alsje blieft hoef geen hangers nee maar ik denk dat je echt voen die floepers krijg als je BV geeft aan het kind al mijn vriendinnen hebben BV gegeven en die tieten zien er wat minder uit of heeft dat er niets mee te maken ik ga flesvoeding geven heb er wel over nagedacht maar wil geen BV geven omdat ik zie dat je alsnog na je bevalling beperkingen hebt ook eten want wat jij eet krijgt hij of zij dan ook weer binnen via de BV dus vandaar haha en ik beval ik het ziekenhuis alleen welk ziekenhuis weten we nog niet zo dat was het wel ongeveer wat is het rustig hier will ben je nou alleen die picknick tafel aant verplaasten? nee toch haha hier schijnt het zonntje moet nog niet aan sneeuw denken maar goed als het sneeuwt dan wel een x goed en dat heeft het de laaste tijd hier bij ons ook niet echt gedaan
haha ja indd. na het geven van bv zijn je borsten behoorlijk slap... dat heb ik goed gemerkt en opzich word het heeel langzamerhand wel weer iets steviger maar helaas niet meer zo als het was. en nu ik de 2e ook bostvoeding wil gaan geven is het maar de vraag of er daarna nog wat overblijft haha. toch vind ik bv wel t allerbeste voor je kindje.. je moet indd wel een beetje oppassen met wat je eet ja geen scherpe ui soorten enzo of veel alcohol... maar na die 9 maanden kunnen er nog best een paar maandjes bij toch waarom beval je in het ziekenhuis? lijkt het jezelf prettiger of moet het van de vk.
nee het lijkt me prettiger het ziekenhuis ik vindt het echt persoonlijk 10x niks bij me eigen thuis in me eigen bed nee dankje haha maar er kan wel begrijpen als andere mensen het wel willen doen ik denk dat ik niet het typ ben voor een thuis bevalling en me man vindt het ook niet alles maar goed mischien draai ik nog wel om hhaha maar als er wat mocht gebeuren dan zit ik daar goed me vriendin was tijdens hij thuisbevalling zoveel bloed verloren dat ze alsnog met spoed naar het ziekenhuis moesten nou dat wil ik dus niet meemaken nee hoor niks voor mij maar ik heb ook gehoord dat er een kraamhotel bestaat dat de partner ook op de kamer mag slapen enzo dat lijkt me ook wel wat iemand die er meer van weet?
ja daar heb ik ook behoorlijk last van! en ja van een kraamhotel heb ik wel eens gehoord dat schijnt indd. heel relaxt te wezen... je hebt daar ee tv en alles je mag eigen spulletjes meenemen zoals foto's e.d. dat leek mij indd. ook wel erg leuk om daar te bevallen. En ook indd. wel fijn als je vriend gewoon bij je kan blijven.. want het lijkt me voor allebij niet leuk zonder elkaar te zijn als je net een kindje hebt. Mijn voorkeur gaat indd. naar een thuisbevalling... vorige keer thuis bevallen en was er blij van.. heb de hele bevalling naakt rongelopen van de douche naar het bed.. en zo kon ik de weeen aardig opvangen. en in het ziekhuis lijkt mij die bewegings vrijheid vrij peperkt tot een bed. en in een kraamhotel heb je geloof ik alles voor jezelf een douche enzo dus dat is indd. wel erg fijn.
@ Deentje misschien veranderd het bij mij ook nog wel maar hopelijk blijft het zo Wanneer mag jij je echo?
Heyyyy Lafo, Eindelijk ben je er weer ff! Volgens mij is met Danjo alles goed gegaan vandaag, althanks volgens haar msn naam wel, gelukkig maar! Hoe gaat t met je verhuizing lafo? Ben je al helemaal gesettled? Dank je wel Wil dat je me erop hebt gezet, ben er niet zo geweldig mee hahahahh! Sannie, geweldig dat het goed ging.. nu hopen op een mooie echo.. we duimen! Trouwens wat heb jij gekregen van de dokter voor de stoelgang, ik zit helemaal vast en ik weet niet wat ik mag... Liefs Gina