oh vergeet Daam en man helemaal te feliciteren! bij deze.. hoop dat alles goed is gegaan en ben ontzettend benieuwd naar de foto's en je verhaal... @ukkie.. hoe gaat het nu? @Daphne, balen dat je zo verrot voelt.. is de visite lang gebleven?
hmmm volgens mij is sukkie aant bevallen ofzo ?... het is nu wel erg rustig de vk zal ook komen rond 5 uur toch ik denk dat ze heeeel snel die kleine meid in haar armen mag sluiten ooo vindt het ook zo spannend voor haar hier net terug van de stad heb een vette hema worst op ben lekker misselijk ervan en bij de kaasboer 2 lekkere stukken kaas gekocht die ik net ook naar binnen heb gepropt een aantal plakken ga zo eten koken maar na het lopen merkte ik in de auto een harde buik op en later wat krampjes maar nu is er niks meer... me man heeft al die tijd gezegd 2 juni zal die dan toch gelijk krijgen...
@daphne jeetje zeg 9 uur is echt wel te vroeg hoorop de zaterdagochtend althans dat vindt ik bij mij niet eerder dan half 11
denk het ook , is zo rustig nu. lekker he fiona die hema worst had je er ook een broodje bij of gewoon zo.. en ook nog kaas jeetje .. grapje hoor.. nee joh 1 juni is veel leuker
Pfff, m'n moeder kwam opeens aanzetten. Ik vollop in de weeën door het huis lopen net aan het doen alsof ik van alles aan het doen was, want stil staan gaat niet en als ik zit moet ik gaan wiebelen als er een wee komt. Dus dat was best hevy, wil ze net weg gaan komt m'n vader eraan. PFFF! Ze zijn nu weer weg, nog ff en ze waren de vk nog tegen gekomen ook, hahaha. En een van de buurvrouwen was ervan overtuigd dat we waren bevallen omdat ze vanacht licht aanzag in onze douche/toilet.
Maar eh, het is nu wel echt gebeurd met het zitten geloof ik. Ze volgen elkaar rap op... maar goed, als het goed is komt de vk er zo aan, dus dan zullen we het wel horen.
Moet zeggen dat ze nu heel snel komen en ook behoorlijk druk geven van onderen, dus het zou me verbazen als het niet behoorlijk wat meer cm's waren. Maar ja... niet te hard op hopen.
haha heb jij weer onsukkie je ouders voor de deur hadden ze niks in de gaten? haha nou meid die druk van onderen is persdrang volgens mij zal mij niks verbazen als je zometeen al mag persen vindt het zo knap van je hoe je dit doet! zo wil ik ook wel
haha ja ze heeft ook geen buddy nodig denk ik want ze zit hier toch live verslag te doen echt als het zo doorgaat mag ze op 1 met makkelijkste bevalling van de maand mei en linda op de snelste van de maand
oja witte reus nee zonder met een hoop mosterd en hij was vet! was gelijk misselijk wist dat ik het niet moest doen maar iets weerhield me er toch niet van ga eten koken meiden ondertussen bevalt me budfdy ff
Yep fiona, dit is gewoon een live verslag. volgende berichtje bestaat waarschijnlijk uit de volgende woorden. puf puf puf. we zitten ook met z'n alle in spanning af te wachten geloof ik.
whahah o sorry will ja de hema kom er ook elke zaterdag en die geur daar wordt je gewoon naar toe getrokken maar ik weet een leuke babymeeting in de hema met een hemaworst! goed idee?