Fiona, ik hoef geen hema worst hoor, nee veel te vet. Ik vind die magere worst nog wel te doen. Maarrrr, bij de HEMA hebben ze wel lekkere Ice Cappucino! Visite is niet zo heel lang gebleven, en daarna met mijn moeder naar de stad geweest. Onsukkie, ben ook wel erg benieuwd hoe het nu gaat.
mijn duimen draaien overuren voor ukkie, hihi wie heeft er een webcame.. als ze live gaat dan alles live
doordat mijn buddy me zo aant schrikken heeft gelaten ik spontaan zojuist om 19.00 uur me vruchtwater gebroken! okay me man was de hele weg kwijt en belde de vk en die komt er binnen een uurtje aan alleen het blijf eruit gutsen een hele golf en nu nog steeds heb al lekker gedoucht maar weet me god niet wat me te wachten staat
en toen was het al een tijdje stil hier... Spannend hoor! ben heel erg nieuwscheirig of onsukkie haar kleintje nu al heeft! hier vandaag met mijn ouders en de kids naar zwolle geweest! was wel erg gezellig! wel een gedoe hoor 1 buggy een wandelwagen maxicosi alles mee in de auto.. haha auto stampvol!
nou weet niet hoe het gaat lopen maar ik kan wel een extra buddy gebruiken wie o wie want de mijne ligt te bevallen! en als ik vanacht ga dan kan ik het wel naar sukkie toe sturen maar die is dan ook blij dat ze het leven heeft
aaah fiona! spannend meid! haha wat leukz eg zo alle 3 achter elkaar bevallen! gaat t lukken nog voor 1 juni!
heb het zo warm maar door dat het zo onverwachts was ben ik zo rustig TE rustig heb ik altijd maar me man zit als een kip zonder kop rond te dollen haha de VK moest echt hard lachen hij belde nog voor dat ik kon zeggen dat hoedt niet met de vk en zei haar vruchwater is gebroken en ik ben er een beetje van onder de indruk wat moet ik doen! hahahahaha die vent van me heeft het echt zwaar
wat kan ik verwachten wat ze gaat doen? heb alleen wat harde buiken vanaf gisteren en wat krampjes ooo en er zitten 2 vrienden van ons te wachten want we gingen een blokje lopen en dan zouden we een drankje komen doen in de tuin bij hun ik al de 100ste keer dat we ze laten zitten dus die zullen wel denken nouja als ze dadelijk de reden weten kunnen ze er wel om lachen
de vk kan weinig gaan doen op dit moment.. t is alleen hopen dat de ween nu snel op gang komen! en die kand lijkt mij vrij groot.. omdat jou vliezen helemaal gebroken zijn zo te horen en geen scheurtje of zo.. en je toch ook al over de 40 weken bent... ik denkd at bij jou de ween wel snel zullen beginnen! ik hoop t voor je!
*******buddynieuws******* kreeg van onsukkie een sms om de 2 min hele gemene weeen kan nu bijna niet meer praten onder een wee. om 5 uur hebben ze me vliezen gebroken dat schreef onsukkie net hopelijk duurt het niet lang meer voor dr en toen stuurde ze jij ook bezig! hahaha zo grappig ********einde buddynieuws*******
wow wat spannend! ik heb ook al bij de juni mama's laten weten dat jou water gebroken is haha.. Zal ik ze ook op de hoogte houden door middel van jou buddynieuws door te kopieren,hoef je daar niet aan te denken
***INBRAAK*** @ Fiona meid heeeeeeel veel succes met de bevalling! Eindelijk gaat het dan gebeuren! Toi toit toi! Straks heb je je meisje in je handen! Dikke knuffel XXXX De rest natuurlijk ook heel veel succes! ***UITBRAAK***
pooooh bedankt meid! en alle andere meiden ook bedankt @claudia bedankt dat je dat voor me wilt doen scheelt weer hiere is de vk net weg buik gevoeld en hartslag gehoord allebei prima vruchtwater ook prima het stroomt hier nog steeds weer haal ik het vandaan! ik krijg wel meer kramp maar het is nog niet te pijnlijk ik moet van me man op bed liggen en relaxen dus dat ga ik ook maar doen ik denk niet dat ik hier nog snel kom maar ik hou jullie op de hoogte en als ik buddy nieuws heb van onsukkie zet ik het gelijk neer of anders als dat niet lukt stuur ik dat ook door naar deentje als dat mag ze wou nog niet inwendig onderzoek doen ze wacht op me telefoontje vanacht of morgenochtend maar ik heb altijd gedacht dat ik snachts ging bevallen om 2 uur dus kijken of dat ook zo is dan moet het wel in volle werking worden gezet nou meiden wat een afsluiter van de maand mei!