Fiona, you go girl, we wachten af, goede timing hebben jij en onsukkie! En dan ook nog elkaars buddy, hihihi..... Deentje bedankt voor je bericht! Lafo, welkom terug en geen verontschuldigingen meisje, eerst maar eens opknappen en we zien je van zelf wel weer, wel fijn dat Amy het zo goed doet, daar heb je dan in iedergeval geen zorgen om. Hoop dat de bv goed opgang komt! Liefs Evelien
Raar idee dat we hier nu bijna klaar zijn na al die maanden lief en leed, voelt een beetje onwerkelijk. Maar we gaan lekker samen verder bij de mama's!
onsukkie en fiona ben benieuwd of jullie het gered hebben 31 mei hopelijk wel en anders 1 juni is ook een prachtige datum! Wel geweldig dat jullie allebei tegelijk bezig zijn! Hoe krijgen jullie het voor elkaar. Ben heeeeeel erg benieuwd! Hoop dat alles goed gaat en ben benieuwd naar buddy nieuws !
buddynieuws is niet doorgekomen zie ik ben om 8 uur naar het ziekenhuis gegaan vom het stagneren van de ontsluiting, daar aan het infuus voor beter weeen, maar blek al vrij snel dat de navelstreng aan het uitzakken was en moes op handen en knieen op het bed terwijk de gyn keihard met haar vingers in mn doos duwde om de kleine omhoog te duwen (terug dus) anders viel de hartslag weg. in die houding ook de gang door voor een spoedkeizersnee, erg heftig, algehele narcose en om 22:01 is Louise Adriana Maria geboren, helemaal in orde gelukkig. ikzelf werd pas tegen 11en waker en pas kwart over 11 mn meisje kunnen zien. nu liggen Louise, manlief en ik na lang wachten op een normale kamer (we moesten uren op de uitslapkamer blijven ivm kamertekort). louise ligt te mopperen maar wij willen even slapen dus laten haar maar even begaan moet alleen nog even bellen voor nieuwe pijnstiling ivm de keizersnee wond. louise is trouwens 3440 gram en 48cm echt een pracht van een meisje, helaas moet ik wel een dag of 4 in het ziekenhuis blijven morgen oid mer nieuws, maar geen glansbevalling dus
Van harte gefeliciteerd met Louise, Onsukkie!!! Jammer dat het laatste stuk van de bevalling zo vervelend is gelopen Maar nu lekker gaan genieten van je meisje! Eindelijk is het lange wachten voorbij @fiona: succes meid! Hopelijk heb je je meisje inmiddels in de armen! @Lafo: welkom terug! En net wat evelien zegt, je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor. Je hebt een heftig eind van de bevalling gehad, daar moe(s)t je eerst van bijkomen, dat snapt iedereen hier wel! Hopelijk komt de bv alsnog snel goed op gang nu. @evelien: ja, raar he, dat we nu bijna afscheid moeten nemen van dit topic... we hebben hier toch 9 maanden en bijna 220 pagina's lang lief en leed met elkaar gedeeld... Gelukkig is er nog het topic bij de mama's (en mocht iemand naar de tijd boven het bericht kijken: maudje wilde niet gaan slapen na haar voeding, dus ik ben maar -met haar op de arm- even achter de pc gekropen om te kijken of er nog nieuws van onsukkie en fiona was )
onsukkie bijna lilve verslag dus zo te lezen... wat enorm jammer dat het een ks is geworden maar heel veel geluk met jullie louise!
Bevallingslijst Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen) Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken) Channa, dochter van Sassefras1980, 22 april, 3450 gram en 50 cm (37 weken en 4 dagen) Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen) Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen) Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen) Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken) Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen) Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen) Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen) Fedde, zoon van Hupse, 3 mei, ???? gram en ?? cm ( ?? weken en ? dagen) Sienna Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken) Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen) Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram en 49,5 cm (40 weken en 4 dagen) Angelo, zoon van Dolphin, 5 mei, 4380 gram (39 weken en 5 dagen) Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei, 3540 gram en 51 cm (40 weken en 4 dagen) Bram, zoon van Witte Reus, 6 mei, 3315 gram (40 weken en 5 dagen) Vittorio, zoon van Frostieke, 6 mei, 2970 gram en 49 cm (38 weken en 2 dagen) Jayden, zoon van PatriciaK, 7 mei (40 weken en 1 dag) Joost, zoon van Annrieke, 7 mei, 3360 gram en 49 cm (39 weken en 3 dagen) Jane, dochter van Masoled, 7 mei, 3580 gram (40 weken en 2 dagen) Marijn, zoon van Lady Ice Shirr, 8 mei, 4040 gram en 53 cm (41 weken) Cas, zoon van Hellepelle, 11 mei, ?? gram en ?? cm (39 weken en 2 dagen) Marit, dochter van Moedergans, 11 mei, ?? gram en ?? cm (40 weken en 6 dagen) Rosalinde Esmee, dochter van Crafty, 13 mei, 3620 gram (40 weken en 3 dagen) Zenne Feline, dochter van Lindatjuhhh, 15 mei, 3060 gram (38 weken en 3 dagen) Jayden, zoon van Katje81, 15 mei, 4000 gram en 51 cm (38 weken en 4 dagen) Mila, dochter van Anna28, 16 mei, 3450 gram en 50 cm (41 weken) Morris, zoon van Linda81, 17 mei, 3750 gram (41 weken) Noah, zoon van Gina82, 18 mei, 2800 gram en 50 cm (41 weken en 4 dagen) Ashley, dochter van Sangerdjan, 18 mei, 2850 gram en 50 cm (38 weken en 5 dagen) Iris Elja, dochter van Evelien, 19 mei, 4509 gram (39 weken en 5 dagen) Ian, zoon van Wishfull Dreaming, 19 mei, 3890 gram en 51 cm (39 weken en 4 dagen) Devrim, zoon van Askim, 20 mei, 3675 gram (40 weken en 1 dag) Brian, zoon van Deentje, 22 mei, 4280 gram (40 weken en 6 dagen) Daphne, dochter van Sjaandiaan, 22 mei, .... gram en .. cm (40 weken) Isa, zoon van Nazli21, 23 mei, 3585 gram en 51 cm (39 weken en 4 dagen) Neia, dochter van Neia, 24 mei, 3580 gram (40 weken en 3 dagen) Amy Louise, dochter van Lafo, 26 mei, 3840 gram en 52 cm (41 weken) Mikki, dochter van Daam, 30 mei, 4040 gram (41 weken en 1 dag) Louise Adriana Maria, dochter van Onsukkie, 31 mei, 3440 gram en 48 cm (40 weken en 5 dagen) Tussenstand: Jongens: 19 Meisjes: 23 En meiden die nog moeten bevallen: 25 mei: 1986Fleur (Fleur) - 22 jaar - ziekenhuis + bv - 1e kindje - j/m onbekend 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - 1e kindje - meisje Meisjes: 1 Onbekend: 1 Buddylijst: Fiona & Onsukkie & Lafo Nog 2 te gaan
Maud wilde niet slapen na haar voeding (dus door haar kan ik inderdaad niet slapen ). Dus dan maar het nuttige met het aangename combineren... mevrouw op de arm en even hier kijken hoe het met de bevallingen staat Maar inmiddels lijkt ze toch wel weer onder zeil, dus ik ga haar en daarna mezelf in bed leggen Weltrusten!
*** BUDDYNIEUWS*** Kreeg net de volgende sms van Fiona, Rijden nu van het zh naar huis met onze mooie dochter Beau ze is na 5 en half uur geboren weegt 3010 gram het was zwaar en ben flink gehecht op 1 juni om 02.17 uur. xxxfiona
onsukkie kreeg net je buddynieuws binnen Van harte gefeliciteerd! met jullie dochter louise. Fiona Van harte gefeliciteerd met jullie dochter beau. ik ga gauw weer mijn bedje opzoeken KUssie!
fiona van harte louise ligt tegen me aan te slapwn ze gaat erg goed pijn valt mee sinds 2 uur geen nieuwe pijnstiller gehad, wel balen dat ik 4 a 5 dagen blijven moet
Allebei van harte dames! Erg leuk om Live je bevalling te hebben gelezen Hopelijk herstellen jullie allebei snel van de bevalling en nu lekker genieten van jullie meisjes! GEFELICITEERD!!!! Nu zijn wij aan de beurt....
Fiona, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Beau!! Ook jij kunt nu dus gaan genieten Nu alleen nog bericht van Fleur (die zal toch ook al haast wel bevallen zijn, met al spontaan 5-6cm ontsluiting?) en dan zijn echt alle kindjes er...
onsukkie + man van harte meid! Dit had ik alleen niet verwacht je ging zo lekker in het begin maar je meisje is er! Mooie naam en geniet ervan!
Wow wat een spanning hier! Net een film. Onsukkie en man van harte GEFELICITEERD met jullie dochter Louise Wat ongelofelijk jammer dat het nog een ks is geworden.Jouw live verslag was echt heerlijk om te lezen. Nu eindelijk genieten! Fiona en man van harte GEFELICITEERD met jullie dochter Beau!!! Wat super dat het zo snel is gegaan, en dat je nu al naar huis mag. Ik ben benieuwd naar de foto's van je meisje in al haar jurkjes! Alleen Fleur nu nog. Waar ben je meid! Ongelofelijk dat ONZE maand nu voorbij is. Echt een raar idee. Het wachten is voorbij en we zijn MAMA! Gelukkig kunnen we wel met z'n allen lekker verder kletsen. Want ik vind dat we echt een mega gezellige club hebben hier. Ik zal me vandaag ook gaan melden bij de bevallen mei-mama's. Iedereen bedankt voor de tips en lieve reacties. Ik laat jullie bij de bevallen mama's weten wat we gaan doen. Eerst zometeen maar eens wegen. X Marieke
Onsukkie en man, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een prachtige naam heeft ze gekregen! Niet de ontknoping van een bevalling waar je op hoopt, maar je hebt er wel iets moois voor terug. Geniet van jullie meid! Fiona, ook van harte met jullie meid. Geniet er van!