onsukkie en man gefeliciteerd met jullie meisje jammer dat het een keizersnee moest worden maar nu lekker opknappen en genieten van Louise. fiona en man, gefeliciteerd met Beau.prachtige naam en ook jullie lekker gaan genieten van jullie meisje. fleur, hoe is het met jou? we wachten in spanning af
Jeetje wat een laatste mei-dag.. onsukkie..gefeliciteerd met jullie dochter Louise Balen van je spoed KS. Doe rustig aan meid. Herstellen kost tijd (weet ik nu ) Fiona..gefeliciteerd met Beau!! Lekker dat je nu al thuis bent.. Bijna iedereen kan gelukkig door naar de bevallen mei-mama's..het wachten is op nieuws van Fleur..
Ons ukkie gefeliciteerd met je meisje Louise! Jammer van het einde van je bevalling, maar ze is er! Hopelijk zijn de dagen in het zkh snel voorbij en gauw weer thuis! Fiona gefeliciteerd met je dochter Beau! Eindelijk daar is ze dan, volgens mij is het nog aardig snel gegaan allemaal! Lafo: meid dat geeft niks dat je nu pas komt melden, eerst aan jezelf en Amy denken! Marieke: hoop dat ze goed is aangekomen! Duim duim duim! Succes meid! En dan nu is het wachten op Fleur.............en dan komt er een einde aan dit topic hier...Het hoofdstuk is bijna gesloten hier......... Maar we gaan gezellig met zijn allen verder bij de mama's want kan jullie niet missen hoor...............De afgelopen maanden zijn voorbij gevlogen, lief en leed hebben we gedeeld, hoop dat we het bij de mama's net zo gezellig zullen hebben! Maar voorlopig is dit topic nog niet dicht, nog niet alle bevallen mama's zijn hier volgens mij ook geweest. En Fleur moet nog... Liefs Hannah
*inbraak Heij onsukkie! nogmaals gefeliciteerd met je dochtertje...lees hier nu net dat het een spoedkeizersnede was geworden...echt balen maar gelukkig heb je nu een gezond meisje en is alles uiteindelijk goed afgelopen...geniet er lekker van!
ja echt een mooie afsluiting! indd. wel een raar idee dat we hier nu helemaal klaar zijn.. waar we toch 9 maanden samen naar toe hebben geleefd! was echt superleuk om dit allemaal samen te delen! en hopelijk kletsen we ook nog lang door bij de mama's! fleur waar ben je meid..... ik vermoed ook dat je inmiddels al wel bevallen bent
Onsukkie & Man: van harte met Louise! Begon allemaal zo lekker met de bevalling, maar helaas een einde waar je niet op gehoopt had. Gelukkig doet jullie meid het prima! En Onsukkie: achterna ben je waarschijnlijk blij met je dagen in het zh hoor... alleen op het moment zelf is het verschrikkelijk. Je hebt je meid in elk geval bij je liggen, dat is het belangrijkste! Fiona & man: wat een snelle bevalling zeg, je wilde gewoon nog in mei bevallen. Maar goed, 1 juni is ook een prachtige datum natuurlijk! En Beau: precies de naam die ik bij jullie verwacht had, weet niet waarom, maar een voorgevoel. Lekker thuis aan het genieten nu, hoop dat je hechtingen een beetje snel genezen. Echt een vreemd idee dat dit topic nu bijna gesloten wordt. Denk idd dat Fleur inmiddels ook bevallen is. We Moeten nu dus echt naar de mama's verder, want dat zijn we nu immers ook... maar goed, daar gaan we het net zo gezellig houden! Liefs Friendly
Onsukkie en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Louise! Fiona en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter Beau, wat een geweldig nieuws voor jullie! Nou dan ben ik toch echt de enige overgeblevene! Gisteravond flink wat weeen gehad, maar helaas! Nog steeds niet doorgezet... Het voelt nu alleen heel gevoelig en nog steeds wat rugpijn, ook super veel slijm dus misschien dat 't ook nog doorzet! Nu ik dit aan het typen ben krijg ik alweer een harde buik dus ik ga nu maar in een heet bad zitten, misschien dat 't helpt! Ik beloof dat ik laat weten als het dan eindelijk zover is! Liefs Fleur
Onsukkie: van harte met Louise. Een prachtige naam! Geniet van haar en ik hoop dat je snel herstelt van je pittige bevalling.
Onsukkie en Fiona gefeliciteerd met jullie meiden!!!! Sorry Onsukkie dat ik je berichtje pas net gelezen heb anders had ik het al eerder hier geplaatst. Hopelijk knap je snel op van de ks, jammer dat het geen thuisbevalling is geworden, maar geniet nu maar lekker van je meid hoor! Nu Fleur nog, zet hem op meid. Echt een raar idee dat onze maand nu voorbij is. Zolang gewacht, maar het heeft ons allen wat moois gebracht......
fiona gefeliciteerd met Beau! lekker gaan genieten nu... jeetje de maand is voorbij, wat een belevenis! Heel bijzonder om lief en leed met elkaar te delen, intense vreugde en enorm verdriet hebben we hier met elkaar gedeeld. Ik hoop dat het bij de mama's nog heel lang heel gezellig blijft!
Onsukkie en man, van harte gefeliciteerd met louise, mooie naam. Eeen onverwacht einde van jou bevalling, had ik niet verwacht, je ging zo goed. Ik wens je een goed herstel en geniet lekker van je meisje, inderdaad jammer dat je in het zh moet blijven! Fiona en man, gefeliciteerd met beau, ook een mooie naam, stond ook op mijn lijstje Al weer lekker naar huis , geniet van je meisje en kom lekker even bij, je hebt het snel gedaan voor een eerste! Fleur, inderdaad de laatste overgebleven meimama. maar het kan haast niet anders of jij volgt ook snel! Ik wens je een goede bevalling! Liefs Evelien
Hee meiden! Onsukkie gefeliciteerd met je dochtertje Louise! Je man ook natuurlijk! Lekker genieten nu meid. Fiona en man, jullie ook gefeliciteerd met jullie dochtertje beau! Jeetje meiden, raar he, heb er gewoon een soort emo gevoel bij dat we nu allemaal mama zijn! Na zoveel maanden wachten, zoveel maanden lief en leed delen.. toch wel heel speciaal he! Ik geloof dat ik mezelf nu mag aanprijzen voor de fijnste bevalling.. ik besef nu pas hoe makkelijk het voor mij gegaan is in verhouding tot een hoop anderen.. ik vind het ook echt jammer dat niet iedereen zo'n ervaring heeft! Maaaaarrrrr.. gelukkig hebben we allemaal hele mooie kindjes. en dat is het allerbelangrijkste! Hoop dat Fleur snel mag volgen zodat we officieel allemaal over kunnen naar de mama's! Fleur heel veel succes meid! Kuss
wauw, onsukkie en fiona gefeliciteerd met jullie meiden en geniet ervan jammer dat onsukkie spoedkeizersnee heeft gehad.
Hehe, ben ik ook weer eens hoor! Met 2 kids is het toch even organiseren he. Onsukkie: GEFELICITEERD MET LOUISE! Fiona: GEFELICITEERD MET BEAU! Prachtige namen allebei! Jammer dat je nog even moet blijven Onsukkie, in het ziekenhuis, maar voor jezelf geeft het misschien wel even wat rust. Even bijkomen! Fiona: jij lekker genieten van je meisje. Fleur: nog even en jij hebt dan ook je kindje. Kan echt niet lang meer duren. Lest best Gina82: had jij ook een fijne bevalling? Wie was er nu nog zo snel of kom ik ook in aanmerking voor de snelste bevalling Die van mij duurde dus ongeveer een uur Om 6.30 uur toen ik wakker werd niets aan de hand, dacht om 7.30 uur dat ik Jesse nog wel naar kdv kon brengen, want toen had ik alleen wat buikpijn. Om 7.45 uur dacht ik: hmmm... volgens mij voel ik wat. En om 8.54 uur is Marijn geboren. Ik heb ook ontzettend zere tepels gehad, maar de laatste dagen gaat het wel goed. Ik was degene die 13 jaar geleden een borstverkleining heeft gehad en de bv gaat echt onwijs goed. Af en toe moet ik wel bijvoeden omdat Marijn dan nog wat honger heeft. Maar soms denk ik dat hij het gewoon lekker vindt om nog wat te sabbelen En te lang laten sabbelen is ook weer niet goed he? Maar soms stroomt de melk er echt uit. Ik vind het zo'n gewaarwording om te zien, omdat ik dat bij Jesse helemaal niet heb gehad. Nu ben ik echt veel relaxter. Nou, bijgaand nog maar even een foto van onze jongens (van de eerst week). Als Fleur bevallen is, kan dit topic gesloten worden en dan met zijn allen naar de mama's!
mmmm, vreemd idee dat we dit hoofdstuk met z'n allen afsluiten, 9 maanden waarin we alles met elkaar hebben gedeeldt, gelachen, gehuild, gemopperd enz.. 9 maanden waarin we elkaar hebben leren kennen ook al kennen we elkaar niet. nu hebben we allemaal ons kleine wondertje bij ons. nu komen de maanden waarin we andere dingen met elkaar gaan delen, eerste lachje, eerste hapje, eerste tandje, eerste stapje, eerste woordje. kortom we hebben elkaar de aankomende tijd genoeg te vertellen. lieve mei mama's 2008 bedankt voor al het lekkere nederlandse kletsen wat ik met jullie mocht. zonder jullie was mijn zwangerschap een stuk minder gezellig geweest. dikke kus voor jullie allemaal willie en gezellig naar de mei bevallen mama's
onsukkie en fiona, van harte gefeliciteerd met jullie dochters aan de rest, stelletje emogeiten, nu zit ik hier weer met tranen in mijn ogen! Ik moet zeggen dat ik behoorlijk heb moeten wennen aan deze groep maar uiteindelijk vond ik het ook heel gezellig en verslavend hier
hey daphne, ik kreeg het ook even moeilijk hoor dat bijna iedereen bevallen is, wil toch ook wel zeggen dat de tijd ontzettend snel is gegaan! en ik vind het ook super om hier te komen. @ukkie jeetje meis.. heeft je allemaal ook niet meegezeten he. maar iig gefeliciteerd met jullie dochter! @fiona, jeetje ook al heftig, gefeliciteerd met jullie dochter, wat een geweldige naam! hoop dat het met jullie allemaal snel goed gaat en de foto's kunnen plaatsten oh ja iemand zin in een lekker stuk cappucino of appeltaart, deze mama is vandaag 24 geworden!