Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friendly

    friendly Fanatiek lid

    15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    mooi geschreven will :D

    ik lust wel een stuk appel witte reus! VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!
     
  2. will

    will Niet meer actief

    gefeliciteerd witte reus, doe mij maar appeltaart.

    tja we kunnen natuurlijk ook allemaal even ons best doen volgende maand dan komen we elkaar weer tegen bij de maart mama's 2009........ nee doe toch maar niet, hahaha
     
  3. witte reus

    witte reus Fanatiek lid

    27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @will, zullen we dat nog maar even niet doen :p

    ik moest hard lachen mijn vriend keek me aan zo van huh waar heeft die last van..
    en toen ik het voorlas fonste hij een keertje hihihi
     
  4. friendly

    friendly Fanatiek lid

    15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    dat laatste zal ik mijn mannetje maar niet laten lezen will.... die zegt direct okee. nee, laat mij maar mooi 2 of 3 jaar van dit mannetje alleen genieten!
     
  5. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    will, nee lijkt mij ook beetje snel... (en dan erbij ik denk dat het voor 99%zeker is dat er hier geen 3e komt)
     
  6. evelien69

    evelien69 VIP lid

    16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Will, ik ga voor de mama's, in het zh heb ik voor altijd afscheid genomen van de verloskamer, hihihi. De verpleegkundige moest er erg om lachen :) .

    Dus we'll meet again at the other side! En natuurlijk de mei-mama-meeting!

    Maar inderdaad, ik ga dit ook missen, dit forum heeft een andere dimensie aan deze zwangerschap meegegeven. Heb bij de vorige 2 niet meegekletst op een forum, maar vond het wel een verrijking. Inderdaad, het delen van lief en leed, en klagen , en al hormonsters die we te overwinnen hadden. Maar ook gaf het een stukje relativiteit. Iedereen had zijn eigen moeilijkheden, sommigen hadden het heel moeilijk, sommigen wat minder . Maar het maakte het voor mij duidelijk dat iedereen zijn eigen ding tegenkwam gedrurende de zwangerschap en bevalling. En daardoor kon ik er beter mee omgaan dat bv het lopen vaak bijna niet meer ging, dat ik best bang mocht zijn voor de bevalling, het is ten slotte niet niks, maar ook dat het nog veel erger kan, een stukje nuancering dus!

    Ik vind dat we het getroffen hebben met de groep, we zijn heel hecht geworden, zonder dat we elkaar claimen. Dames ik wil jullie ook bedanken dat ik mocht delen in jullie lief en leed, de openheid die er was, alle keren dat ik weer aangemoedigt werd en een luisterend oor bij jullie vond,we gaan vrolijk verder aan de andere kant.........

    Liefs Evelien
     
  7. KatSas

    KatSas Bekend lid

    @ onsukkie en man: gefeliciteerd met de geboorte van Louise! Wat jammer dat het eind van je bevalling nog zo moest gaan, maar ik hoop dat jullie nu heel erg snel kunnen gaan genieten!

    @ Jvtje: hihihi, dat is dan weer een voordeel van een beeb die 'snachts wakker is, dan ben je wel gelijk overal van op de hoogte!

    @ Fiona en hubby : gefeliciteerd met de geboorte van Beau! Jammer dat je veel hechtingen hebt, maar dus al wel weer lekker thuis. Heerlijk hoor! Lekker genieten!

    @ Fleur: meis zet hem op! Nu jij nog!

    @ LIS : mooie foto's van je boys zeg! En ja is toch een heel georganiseer he met twee kids...dat heb ik hier ook hoor...

    @ Will: zucht, lieve mooie woorden...ook ik vond het hier op het forum superfijn.

    @ Witte Reus: gefeliciteerd met je verjaardag! Hierde piep hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!


    @ Evelien: jij ook al zulke mooie woorden. Dames denken jullie aan mijn hormonen! Nu heb ik weer tranen in mijn ogen..bah...hihihi, ach geeft niks.

    Ik het het hier ook heerlijk gehad, het heeft mijn zwangerschap een stukje specialer gemaakt, zeker omdat een tweede zwangerschap toch anders is..minder tijd om er bij stil te staan en dan is het zo heerlijk om toch ff te kunnen delen. En ook dat het niet alleen maar daarover ging...maar ook over andere dingen...ijsjes bijvoorbeeld en mac ;) maar ook gewoon serieuse dingen. Heerlijk!
     
  8. neia

    neia Fanatiek lid

    18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hahahahaha heerlijk om jullie emoberichten te lezen!
    En oh zo herkenbaar, hier kippenvel en tranen tegelijk.
    Nee hoor geen last van hormonen. ;)

    Fleur, jammer dat het nog steeds niet heeft doorgezet. Maar hou ons zeker op de hoogte, ik hoop voor je dat het straks in 1 keer heel snel zal gaan. Spannend hoor!

    Lieve lieve meiden, ook van mijn kant wil ik jullie heel erg bedanken. Ik heb een moeilijke tijd gehad tijdens mijn zwangerschap en heb echt heel veel hulp van jullie gekregen. Ik denk echt niet dat ik het zonder jullie had kunnen doen.
    Heb ook echt het gevoel dat ik hier vriendinnetjes heb gemaakt. Dat voelt echt super! :D
    Maar..........we gaan gewoon verder!
    Dikke knuffel voor iedereen.

    X Marieke
     
  9. evelien69

    evelien69 VIP lid

    16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Marieke, is neia gegroeid vandaag?
     
  10. Blondie

    Blondie Fanatiek lid

    22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Daam, Fiona en Onsukkie van harte gefeliciteerd!

    Liefs, Paula
     
  11. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Het geweldige vond ik ook dat met de meeting in delft ik de gezichten en de mensen bij de naam ken!
    Dat moeten we echt eens over doen met de babys erbij!

    nogmaals heerlijke meiden !
    xx
     
  12. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Dames ik zal ook effe afscheid nemen van dit topic voordat het gesloten wordt, het was samen heel erg gezellig en ik wil graag iedereen bedanken die me geholpen hebben en ik zie jullie bij de mama topic.

    Nu zijn we allemaal bijnaaaaa mama´s.

    Fleur zet em op meissie

    Doei doei zwangerschap en welkom mama topic

    Groetjes Nazli
     
  13. will

    will Niet meer actief

    anastasia, jaaaa leuk babymeeting, ik ben ook van de partij ;)

    geen nieuws van fleur. had gedacht dat het toch wel door zou zetten.
     
  14. zo.. ga ik ook even afscheid nemen van het zwangerschap topic! vind het zwanger zijn toch wel iets heel bijzonders.. vond het ook echt heel speciaal om dat samen met jullie te delen! ik wil jullie ook allemaal bedanken.. voor alle oppeppertjes die ik gekregen heb ;) het heeft me echt heel goed gedaan! door die stomme paniekaanvallen sloot ik mijzelf altijd thuis op.. durfde niks en nergens heen.. en door jullie voelde ik mij niet alleen :):) bah word ook helemaal emotioneel ervan.. ;) is toch raar om dit af te sluiten.. was ene hele leuke speciale tijd!

    op naar de mama's! :):):)
     
  15. Lafo

    Lafo VIP lid

    27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Onsukkie en Fiona gefeliciteerd meiden met jullie dochters, mooie namen en nu lekker genieten!

    Ja en daar zijn we dan aan het eind van de mei mama's gekomen, tsjongejonge wat een emotie idd, heb ook een enorme brok in me keel ervan.
    Wat hebben we samen veel lief en leed gedeeld, moeilijke bevallingen, hele snelle bevallingen, moeizame zwangerschappen maar ook een hoop gelachen vooral toen we allemaal erg ongeduldig raakte!

    Ik neem ook afscheid van dit topic, ik ga verder kletsen bij de mama's!

    Alle lieve meiden heel erg bedankt voor de leuke 9 maanden en we gaan door!
    Wil heel graag nog een keer een meeting met z'n allen en de baby's erbij natuurlijk!

    Dikke kussen en knuffels van mij!
     
  16. onsukkie

    onsukkie VIP lid

    29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    voel me helaas nog nie zo doe-doei-zwangerschap, lig hier flink te balen van de pijn en alles wat ik nu dus absluut nie kan (en das veel), louise maakt een hoop goed, maar niet dat hopeloze gevoel wat ik nu even heb
     
  17. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    onsukkie een keizersnede is een flinke operatie! het is een behoorlijke ingreepw aar iedereen vaak lichtzinnig over doet.
    Ik denk dat je blij mag zijn als je na 3 dagen zonder zuster uit en in bed kunt komen om te douchen etc..
    Als je moet hoesten etc hou dan een kussen tegen je buik aan om tegendruk te geven dat scheelt ook pijn.
    En uit bed eerst als het lukt een beetje op je zij draaien voordat je omhoog komt.
    Neem eens de rust om te herstellen, het is echt allemaal niet niks.

    En hoe heeft je man dit alles ervaren? toch een spoedkeizersnede!
     
  18. KatSas

    KatSas Bekend lid

    Onsukkie: lieverd een keizersnede is niet niks he! Laat je verwennen, neem pijnstillers aan en doe rustig aan hoor!
     
  19. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ja idd neem de pijnstillers in! gewoon 4 x per dag ook al denk je dat het niet nodig is! het bouwt toch een soort van spiegel op en haalt de ergste randjes van de pijn af!
     
  20. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Onsukkie: een ks is niet niks hoor meid...dat doe je niet zo ff.
    Snap dat je baalt want dit is niet hoet je het je had voorgesteld...
    Hopelijk is snel je hopeloze gevoel weg en maakt dat plaats voor met volle teugen genieten. Kop op hoor meid!
     

Deel Deze Pagina