Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    onsukkie, ik kreeg ook niet voor niets 48 uur morfine, daarna een morfine achtige pijnstiller en daarna pas alleen paracetamol na mijn keizersnede.
    En jij hebt al een bevalling gehad voor de keizersnede, onderschat het dus niet. Geef het de tijd, en de pijn wordt echt minder!

    De belangrijkste tips heb je nu al gehad.
     
  2. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik word ook helemaal emotioneel van al die berichtjes en moest toch wel een traantje laten...We hebben gelachen en gehuild met zijn allen, jullie steun en lieve kaartjes in het ziekenhuis hebben me erg goed gedaan!
    Nu zijn we dan allemaal mama, mei is voorbij...
    Tjonge wat is de tijd toch snel gegaan...
    Nu gaan we lekker genieten van onze kleintjes en vol trots over ze schrijven bij de mama's...Maar het hoeft niet alleen over onze ukkies te gaan, hoop net zoals hier dat we over alles weer lekker kunnen kletsen!

    Lieve meiden, jullie zijn allemaal kanjers.....
     
  3. Jvtje

    Jvtje Fanatiek lid

    @Onsukkie: Kan me goed voorstellen dat je nu nog even niet op zo'n roze wolk zit. Natuurlijk geniet je volop van je mooie meisje, maar dat neemt niet weg dat je gewoon een roteinde aan de bevalling hebt gehad. Het heeft tijd nodig om dat te verwerken... En dan word je nu ook nog elke minuut van de dag zo'n beetje herinnerd aan dat einde, doordat je nu gewoon niets kunt. Dat is al frustrerend genoeg opzich en dan juist bij jou, die altijd super actief was (is)... dat moet nóg frustrerender zijn voor zo'n bezige bij!
    Hopelijk helpen de tips van anastasia en katsas in elk geval wat!

    @Witte reus: van harte gefeliciteerd met je 24ste verjaardag!

    Alleen Fleur dus nog en dan moeten we dit topic definittief vaarwel zeggen... ik had het al gezegd, maar ik blijf het toch wel raar vinden dat we na 9 maanden lief en leed met elkaar delen, uitleven naar dat éne moment ergens in mei, nu dit topic achter ons moeten laten. Een hoofdstuk dat afgesloten wordt... (wat zeg ik: een heel boekwerk!)

    Al voor ik zwanger was, was ik links en rechts aan het kijken naar forums over/voor zwangeren. Er zijn er heel veel en ik had geen zin om me bij 20 verschillende forums aan te melden. Dat is toch niet bij te houden... Op een gegeven moment bleek ik daadwerkelijk zwanger te zijn (na de 2e poging al) en ben ik -nadat ik eerst even tijd heb genomen om aan het idee te wennen dat we nu écht papa & mama gaan worden, dat onze grote droom uit gaat komen- serieus op zoek gegaan naar een forum om ervaringen uit te wisselen. Ik kwam al vrij snel hier tereht (en dat terwijl ik deze site in m'n eerdere zoektocht volgens mij helemaal niet tegengekomen ben...?). Het voelde hier meteen goed, veel beter dan veel andere forums die ik al eens bekeken had. Na nog een aantal dagen dubben of dit dan echt het forum zou gaan worden waar ik me zou gaan aanmelden (tsja, ik ben nu eenmaal een weegschaal ;)), heb ik dat uiteindelijk dus wel gedaan en niet veel later heb ik me -eerst nog wat schoorvoetend- bij dit topic gemeld.

    En ik heb er echt geen seconde spijt van gehad! Meiden, hartstikke bedankt voor al die maanden kletsplezier. Of het nou om geintjes ging, om de mac of om ijsjes. Om serieuze zaken, om (heel) moeilijke zaken... Over de zwangerschap of over dingen uit het dagelijks leven... we konden het hier allemaal kwijt en iedereen leefde met elkaar mee! Echt super!
    Voor mij persoonlijk zal vooral de herkenning over de problemen die ik met m'n moeder heb het beste bij blijven. Alleen al weten dat je niet de enige bent met zoiets lucht alleen al enorm op!
    Meiden, we gaan nu lekker met z'n allen naar de overkant toe. Daar wordt het vast net zo gezellig (ook al hebben we voorlopig allemaal wat minder tijd om te posten ;)) en kunnen we nu lekker gaan teuten over onze kleintjes :D
     
  4. witte reus

    witte reus Fanatiek lid

    27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    :( zit echt met kippenvel achter de laptop.

    ik sluit me echt bij iedereen aan. en bedankt ook iedereen voor alles.. al het geklaag, de tips. alles!

    thanks meiden.

    oh jah ter afsluiting heb ik ook maar mijn zwangerschapskleren opgeruimd, nu is het dus echt defenitief:(

    tot aan de overkant meiden!

    dikke knuffel.
     
  5. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    witte reus we zien je weer bij de mama's lekker kletsen over Bram :) en Laura en alle andere baby's !
     
  6. evelien69

    evelien69 VIP lid

    16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Fleur, hoe is het, is je kleintje eral. Ik wil je even veel sterkte wensen, hoop dat je al aan het genieten bent of in iedergeval niet lang meer hoeft te wachten!
     
  7. 1986Fleur

    1986Fleur Niet meer actief

    Hier even een bericht

    vannacht om 00:20u ben ik bevallen van een gezonde dochter Evy.
    Ze weegt 3710gr en doet het fantastisch ook met borstvoeding!

    Zelf heb ik maar 1 hechting en voel me super!

    Liefs Fleur
     
  8. Moonfairy

    Moonfairy VIP lid

    12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    GEFELICITEERD! prachtige naam!
     
  9. KatSas

    KatSas Bekend lid

    Fleur: gefeliciteerd met de geboorte van Evy! Mooie naam en fijn dat het zo goed gegaan is! Lekker genieten!
     
  10. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Fleur, van harte gefeliciteerd met je dochter!

    pfff, dames, ik denk dat dit topic op slot kan, we gaan me z'n allen naar de mama's toe :D
     
  11. will

    will Niet meer actief

    fleur gefeliciteerd met de geboorte van Evy

    lekker gaan genieten en we zien je bij de mama's


    dit was dan echt de laatste mei mama.
     
  12. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Wauw, de laatste mei mama is bevallen en dit topic gaat op slot, ik mis het geduw en getrappel in me buikje, maar als ik naar Isa kijk ben ik blij met me schatje.

    Nou ik zie jullie aan de overkant!
     
  13. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    fleur gefeliciteerd met evy, ben ik vergeten te typen
     
  14. fleur van harte gefeliciteerd!
     
  15. Jvtje

    Jvtje Fanatiek lid

    Fleur van harte gefeliciteerd met de geboorte van Evy!!

    Nu is dan echt de laatste mei-mama bevallen... tot aan de andere kant meiden! :D
     
  16. Jvtje

    Jvtje Fanatiek lid

    Bevallingslijst

    Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen)
    Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken)
    Channa, dochter van Sassefras1980, 22 april, 3450 gram en 50 cm (37 weken en 4 dagen)
    Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen)
    Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen)
    Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen
    Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen)
    Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken)
    Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen)
    Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen)
    Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen)
    Fedde, zoon van Hupse, 3 mei, ???? gram en ?? cm ( ?? weken en ? dagen)
    Sienna Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken)
    Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen)
    Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram en 49,5 cm (40 weken en 4 dagen)
    Angelo, zoon van Dolphin, 5 mei, 4380 gram (39 weken en 5 dagen)
    Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei, 3540 gram en 51 cm (40 weken en 4 dagen)
    Bram, zoon van Witte Reus, 6 mei, 3315 gram (40 weken en 5 dagen)
    Vittorio, zoon van Frostieke, 6 mei, 2970 gram en 49 cm (38 weken en 2 dagen)
    Jayden, zoon van PatriciaK, 7 mei (40 weken en 1 dag)
    Joost, zoon van Annrieke, 7 mei, 3360 gram en 49 cm (39 weken en 3 dagen)
    Jane, dochter van Masoled, 7 mei, 3580 gram (40 weken en 2 dagen)
    Marijn, zoon van Lady Ice Shirr, 8 mei, 4040 gram en 53 cm (41 weken)
    Cas, zoon van Hellepelle, 11 mei, ?? gram en ?? cm (39 weken en 2 dagen)
    Marit, dochter van Moedergans, 11 mei, ?? gram en ?? cm (40 weken en 6 dagen)
    Rosalinde Esmee, dochter van Crafty, 13 mei, 3620 gram (40 weken en 3 dagen)
    Zenne Feline, dochter van Lindatjuhhh, 15 mei, 3060 gram (38 weken en 3 dagen)
    Jayden, zoon van Katje81, 15 mei, 4000 gram en 51 cm (38 weken en 4 dagen)
    Mila, dochter van Anna28, 16 mei, 3450 gram en 50 cm (41 weken)
    Morris, zoon van Linda81, 17 mei, 3750 gram (41 weken)
    Noah, zoon van Gina82, 18 mei, 2800 gram en 50 cm (41 weken en 4 dagen)
    Ashley, dochter van Sangerdjan, 18 mei, 2850 gram en 50 cm (38 weken en 5 dagen)
    Iris Elja, dochter van Evelien, 19 mei, 4509 gram (39 weken en 5 dagen)
    Ian, zoon van Wishfull Dreaming, 19 mei, 3890 gram en 51 cm (39 weken en 4 dagen)
    Devrim, zoon van Askim, 20 mei, 3675 gram (40 weken en 1 dag)
    Brian, zoon van Deentje, 22 mei, 4280 gram (40 weken en 6 dagen)
    Daphne, dochter van Sjaandiaan, 22 mei, .... gram en .. cm (40 weken)
    Isa, zoon van Nazli21, 23 mei, 3585 gram en 51 cm (39 weken en 4 dagen)
    Neia, dochter van Neia, 24 mei, 3580 gram (40 weken en 3 dagen)
    Amy Louise, dochter van Lafo, 26 mei, 3840 gram en 52 cm (41 weken)
    Mikki, dochter van Daam, 30 mei, 4040 gram (41 weken en 1 dag)
    Louise Adriana Maria, dochter van Onsukkie, 31 mei, 3440 gram en 48 cm (40 weken en 5 dagen)
    Beau, dochter van Fiona, 1 juni, 3010 gram (40 weken en 2 dagen)
    Evy, dochter van 1986Fleur, 2 juni, 3710 gram (41 weken en 1 dag)


    Eindstand:
    Jongens: 19
    Meisjes: 25
     
  17. friendly

    friendly Fanatiek lid

    15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Fleur, gefeliciteerd met Evy!

    Tja, nu is het echt afgelopen... en 9 april mama's, 33 mei-mama's en 2 juni-mama's zijn we geworden. Was een leuke tijd hier, maar vanaf nu: naar de overkant! :p
     
  18. Lafo

    Lafo VIP lid

    27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jaaa daar is ze dan, Fleur van harte met Evy en nu allemaal over naar de mama's!
     
  19. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Fleur van harte gefeliciteerd met Evy!
    De laatste mei mama is bevallen!

    We zijn begonnen met Miriam en de geboorte van Danique en geeindigt met Fleur en de geboorte van Evy..

    Wat een bijzondere periode hebben we met elkaar gedeeld he!
     
  20. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ja friendly als je het zo schrijft 9 april mama's! dan denk ik ja verrek ik ben ook een april mama geworden hihihi

    maar we hadden ook een december mama! niet te vergeten! Danique de dochter van Miriam was de 1e mei mama baby!
     

Deel Deze Pagina