Ja, het is een bekende kwaal. (Ook voor Fiona...) Naarmate je zwangerschap vordert, krijg je waarschijnlijk ook nog last van je tandvlees. Dat gaat vaak ontsteken dan. Had ik ook bij de zwangerschap van mijn zoontje, verloskundige vertelde me dat toen. (En ja, stiekem lees ik nog steeds mee met jullie...)
mutsie, gaaf hoor je echo. ik ben dinsdag 10 weken en 1 dag als ik mn echo krijg, dus nu kon ik alvast een beetje kijken hoe het eruit ziet, erg leuk!
ik weet niet wat ik heb meiden ik voel me super wel de hele dag weeig maar ik heb energie voor 10! hoe kan dit nou? ik ben zo blij als ik me zo verder mag voelen de hele zwangerschap teken ik voor! en nu niet onzeker worden ik had vanmorgen wel een zeurende trek in me rechtlies zitten daar ook banden van je baarmoeder?
o wat een slecht nieuws weer las ik wordt er wel bang van hoor maar ik ga genieten en mezelf niet gekmaken ik doe het hoop ik allemaal volgens het boekje en dat boontje van me heb ik gewoon over 9 maanden in me armen heet dat een zotel? o ga gelijk ff kijken lijkt me super
ik wil ook wel een beetje van jou energie haha... Ik doe helemaal niks meer, alles is me te veel... kan de hele dag wel in bed liggen... niet erg prettig maarja je moet er wat voor over hebben he! zijn er meer mensen die hun eigen broeken niet meer passen? ik vind dit zo vervelend... eigenlijk vind ik het nog wel een beetje te vroeg voor positie kleding... maarja moet toch wat verzinnen... loop nu de hele dag met de broek los haha
ja ik ook kijk maar in me album met met vetrollen ging het net maar nu doe ik elke keer me broek lekker los
Ik kan mijn gewone broeken al niet meer aan, echt te strak geworden, dat kan nog wat worden, want het echte groeien is nog lang niet begonnen
ik kom weer effe klagen, de buikpijn is bijna niet te houden! maar goede. blijf niet bellen, ze zal wel denken zeg! ik zou willen dat het maandag was. kijken of het allemaal wel goed zit. maar ben vreselijk bang. waar zou anders de buikijn vandaan komen! we zullen moeten afwachten maar dit houd ik niet vol. misschien vanavond maar weer huisarts bellen.. gr sanniee
sannnniee, je kan gerust je vk of ha bellen hoor, je kan toch niet met buikpijn blijven lopen. heb je al een paracetamol geprobeerd, mag gerust. als het er niet mee over gaat geeft het misschien iets verlichting. als het je darmen zijn kan je naast die siroop, ook brood met veel (heel veel) roomboter en pruimenjam nemen, wil ook nog wel eens helpen. en natuurlijk gewoon pruimen eten en veel water drinken. probeer in ieder geval wat te slapen, lekker een warme kruik erbij en als je geen kruik hebt, even een handdoek in de magnetron opwarmen die kan je dan lekker op je buik leggen. verder heb ik ook geen tips voor je. hoop dat je een goeie nacht hebt welterusten allemaal
Het is wat bij de mei mama's ... bah! Lieve Danjo, fijn dat alles goed gegaan is, hoop dat jullie samen de kracht vindne om dit verlies te dragen Lieve Anoul, wat verdrietig dat het vruchtje niet gegroeid is! en nu wachten op een mk bah wat verdrietig! Sannie ik hoop dat de buikpijn snel zakt, ik weet ook uit ervaring dat obstipatie enorm veel pijn kan veroorzaken waardoor je soms door de kamer kan kruipen van de pijn. Ik vraag me af of de arts nog iets anders kan doen, maar als je het niet vertrouwd dan moet je zeker bellen Alle andere meiden, weltrusten! En hopelijk op morgen weer een betere dag! xx
Pffff, ik erger me echt overal aan! Vooral aan m'n man (sorry). Die gaat echt zo belachelijk met 1 van de honden om. Dat beest mag van hem alles, en dan zegt hij dat ik haar achter stel op de andere 2. Nee, hij is te lui om de regels gewoon toe te passen. Net of die anderen maar alles mogen. Ze mogen net zoveel, maar zijn hond kan zich er niet aan houden. Logisch, want van hem hoeft het niet en als z'n moeder hier is mag ze al helemaal alles opeens. Wat moet ik daar nou mee? Ik laat me toch verdorie niet meer voorttrekken of onderuit lopen door mevrouw als ik dadelijk 8 maanden ver ben ofzo?
Ik probeer trouwens niet al te bang te worden van al die nare berichten. Elke zwangerschap is weer anders, en het is heel rot als je het overkomt, maar ik denk maar zo... de natuur stoot zo'n vruchtje niet voor niets af lijkt me. Ik wens degene die het overkomen is of overkomt heel veel sterkte, maar probeer zelf rustig te blijven, ik zie het wel.
goedemorgen dames, danjo veel sterkte samen en kom je nog eens bij ons kijken? sannie als het nog steeds pijn doet zou ik gewoon nog een keer bellen hoor,beter een keer teveel dan te weinig. anoul wat een rot bericht, sterkte! ben de woonkamer helemaal aan het leeghalen. ze beginnen maandag met de aanbouw. we krijgen er 3,30 mtr bij aan de achterkant en een nieuwe keuken! fijn als je zwanger bent en dan in de puin zitten(hihi). ik zie het allemaal wel. ik heb straks in iedergeval genoeg ruimte voor de box. nou ik ga aan de gang.
Morguh! Anoul, heel veel sterkte! Danjo, fijn dat het allemaal goed is gegaan. in hoeverre zoiets goed te noemen is natuurlijk. Zwaantje beter hoor. T is ff niet leuk in de zooi maar zal vast super mooi worden. Sanniee sterkte met de buikpijn! Onsukkie vervelend joh, wat voor honden heb je? Echt gezellig in huis he. Wij hebben ook wel wat onenigheid hoor, en ook vaak over de hond. Is ook opvoeden he, dus dat word nog wat met een baby. haha komt vast goed. succes ermee nou ik ga maar eens aan de slag hier, t is een puinhoop. Fijne dag allemaal.
Ook goedemorgen! Hier ook niet zo gek veel te vertellen. Bijna het klokje rond geslapen en nu dus helemaal zo lam als de pest. Bij mij zakken de broeken 's ochtends ongeveer af, tegen het eind van de middag gaan ze wat knellen en na het avondeten moet ie echt uit, dus dan is het iets soepels aan (in de meeste gevallen lekker de pyjamabroek. Sannie: hoop dat je de nacht een beetje goed bent doorgekomen. Nog gebeld? Danjo: heb je nog niet weer gesproken, maar ben blij dat de ingreep goed is gegaan. Sterkte met verwerken. Liefs Friendly
Mijn man en ik hadden allebei al een labrador toen we elkaar leerden kennen en daar is een paar maanden geleden een schat van een hondje uit Turkije bij gekomen.