okay ik hoop dat ik me echt geen zorgen hoef te maken want dit is de derde dag dat ik niet meer moe ben of misselijk en veel energie heb me boobs lijken ook minder pijn te doen ik ben wel constant weeig en heb af entoe wat steekjes maar maakt me wel een beetje onzeker ben van de 7 weken 2 weken maar zo ziek geweest als me beepje helemaal alles zoals het boekje doet vindt ik het allang prima want zo kom je wel een zwangerschap door nou meiden het is hier wel rustig hoor
Bij mijn zwangerschap van Tim ben ik bijna helemaal niet misselijk geweest, dus dat hoeft echt niet. Het is gewoon per zwangerschap en per vrouw verschillend wat je wel en niet voelt.
goedemogguh! zo, ben ik ook weer'es. gisterochtend om 08.00u zaten mannetje en ik al in de auto op weg naar brabant........we gingen een proefritje maken in een auto. nou, de auto is nu ook van ons! we hebben nu een benzine auto en rijden rond de 25000/30000 per jaar, dus ja, een diesel is wel beter dan en we kamperen elkjaar met de tent, dus een grotere station-wagen is wel handig dan met die kleine op komst. dus nu hebben we een renault laguna station gekocht! met alles er op en eraan, ben er best wel blij mee! daarna zijn we naar mijn ouders gegaan (bij rotterdam) en zijn we in sliederecht naar die grote babywinkel, burgerhout, geweest en hebben we ook al leuke kamertjes gezien! ben alleen sinds 3 dagen elke avond zo weeig ......ik denk dat dat door jus d'orange en vruchtensap komt, want elke keer als ik dat neem ben ik s'avonds weig.....dus dat drinken we maar even niet meer. gister van me zus een hele tas vol zwangerschapskleding gehad, die heeft zij niet nodig nu, dus dat is wel fijn! heb net lekker 3 bruine boterhammen met pindakaas op =P~ daar had ik zoooooo'n trek in ineens! met een groot glas melk, want dat is hier ook favoriet momenteel! vanmiddag weer visite, wel gezellig. meiden fijn weekend verder! mutsie!
Haha Mutsie: ik zweer op het moment bij sinaasappels, sinaasappelsap en alles wat er mee te maken heeft. Verder gaan ook de kiwi's appels en bananen er lekker in. (En ik vraag me af waarom ik alleen maar afval... haha) Maar goed, eet in elk geval goed gezond! Ik wordt 's ochtends vaak wakker met enorme buikpijn, aangezien ik bekend ben met darmproblemen weet ik dat het daar aan ligt. ga dan naar de wc en als alles eruit is dan slaap ik lekker weer verder en is de buikpijn over. Ik merk ook dat de klachtjes hier minder worden. Ben minder moe, (nou ja, slaap 's middags niet meer, maar 's nachts wel langer) borsten zijn minder gevoelig en hoef alleen 's nachts maar immens vaak naar de wc. Vind het niet vervelend dat die klachtjes minder worden, want verneem mn banden wel heel goed. Aan de andere kant, had er ook geen moeite mee gehad als ze gebleven waren, want heb echt heel veel voor dit kindje over! Ga zo de ramen maar eens doen, is het perfect weer voor! Dus doen zolang het nog kan zeg ik dan maar! Liefs Friendly
goedemorgen! vanochtend wakker geworden door het geblaf van het hondje waar we een paar dagen oppassen. Helaas een beetje vroeg voor de zondagochtend... mn vriendje ging ook meteen het bed uit, maar ik heb nog even kunnen slapen erna. Komt mn vriend een uurtje later boven vertelt ie dat het hondje had gepoept, geplast en gekotst in huis.... geloof dat ie een beetje ziek is... mn vriend dacht tijdens het schoonmaken van deze troep, dit is dus wat ik over 30 weken alleen nog maar aan het doen ben, hihi... ben zelf weer misselijk vandaag en het luchten helpt ook niet, het stinkt nog steeds... kga zo maar eens douchn, misschien helpt dat. of misschien nig ff mn bedje in. gelukkig geen plannen voor vandaag, hoef dus helemaal niets, heerlijk!
ja geurtjes zijn allemaal veel sterker... mijn vriend kreeg laatst een luchtje kado met zijn verjaardag.. normaal draagt ie nooit luchtjes.. en ja nu dus wel... maar moet zeggen dat ik daar af en toe ook best misselijk van word... Verder hou ik heel erg veel van zoetigheid... broodjes chocopasta en hagelslag enzo.. kan de hele dag wel snoepen.. heb vandaag een appeltaart gebakken.. doe ik anders ook nooit! Begin me wel langzaam aan weer iets fitter te voelen... en mijn borsten zijn ook niet meer zo opgepompt.. alleen nog erg gevoelige tepels.. en naar de wc gaan is een ramp! ff iets verzinnen wat laxerend is. En verder gaat alles goed hier! zit de hele dag alles over baby's te lezen... en denken.. ben er de hele dag mee bezig haha!
halllo dames, hier ging het zoo ontzettend goed gisteren, helaas is de buikpijn sinds vanmiddag weer helemaal teruggekeerd. terwijl ik gistere helemaal niks had. heb nu al een paar dagen die lactulose stroop, en die werkt wel. maar de buikpijn blijft. dus vraag me af of het me darmen zijn. moet bijna wel. maar dan moet de buikpijn toch ophouden. morgen de echo.. best wel spannend!
wat een heerlijke dag hebben we gehad lekker veel gewandeld en blij zijn omdat me symptomen weer terzijn na 3 dagen me kiplekker voelen haha werd er zo onzeker van maar vanmorgen weer ouderwets misselijk en heeeeel erg moe vanmiddag ff tukkie gedaan en ik prop me de hele tijd vol man echt niet normaal me vriend kan me niet meer bijbenen ik moest net een frikandel speciaal hebben en hij was zalig! heb net ff de duizenden bladeren voor me deur weggeveegd dus het ziet er ook weer voor de deur toonbaar uit nou ik ga ff alles bijlezen meiden
Wat is het rustig hier he, iedereen heeft lekker genoten van een mooie zondag denk ik. Voel me niet geweldig, heb al t hele weekend vervelende hoofdpijn en wil dat de moeheid wat minder word. Maar dit is geen klagen hoor Vandaag een heel lief klein pyama'tje gehad van me ouders. zo schattig. Nou ik ga lekker douchen en dan op de bank liggen voor gooische vrouwen en als ik t red expeditie robinson. Fijne avond!
zo hier net weer thuis na een lange dag. Heb de hele dag gewerkt en daarna naar een kinderverjaardag geweest. pfff heb hoofdpijn gekregen, zo eerst wat eten en dan lekker vroeg naar bed
Vruchtensap... ooit wel eens boven de witte god gehangen na een lekker glas jus d' orange? Ik wel helaas, durf dat nu dus niet. Heb hier nog een smoothie liggen en wil die gaan opdrinken maar durf dus niet, is echt niet prettig als ie weer terug komt. Vandaag goede dag (helemaal na gisteren), zijn naar de outlet in Roosendaal geweest. Natuurlijk alleen met kleertjes voor Sam thuis gekomen. Denk als dalijk blijkt dat het een jongetje wordt dat mijn man meteen inkopen gaat doen, die zag nu al dingen hangen die ie wel stoer vindt hihihihi. Voor mij ging het trouwens vorige keer niet op met het na 10 weken stoppen van de misselijkheid, ik heb mijn hoop weer gevestigd op de 14 weken (natuurlijk hoop ik op morgen, maar moet wel een beetje reeel blijven he) Nou tot morgen maar weer, morgen mag ik weer naar de gyn, ben erg benieuwd wat ik te horen krijg. Groetjes Daphne
hallo allemaal, morgen de echo! ik ben zo benieuwd of alles goed gaat en of ze het hartje gaan horen. ik begin wel te zien dat me buik anders is en iid alles stinkt! zelfs me bed in ik wordt er niet goed van! laatst deed me man deo op, ik moest meteen overgeven! en ik ruik werkelijk alles. bah! verder smul ik lekker druifjes. groetjes van sjaan
Goeiemorgen allemaal! Hoe gaat het hier met iedereen? Ik heb gister teruggekomen van een verrassingsweekend die mn mannetje voor me had geboekt, zaten in bilderberg hotel vlakbij apeldoorn.. was zooo leuk! Zijn lekker in apeldoorn wezen winkelen en gister naar de apenheul geweest, errug leuk hoor, klein aapje in mn nek gehad hahahah,.....! Hier voel ik me wel redelijk, nog steeds moe maar het wordt wat minder gelukkig! Het was in ieder geval erg lekker nog ff met zn tweetjes weg te gaan! Sannie, ik heb ook errug last van mn buik, alleen ik weet zeker dat het mn darmen zijn, heb hier vaak last van dus ik herken het... ik hoop dat je vandaag gewoon een geweldige echo hebt! Iedereen die vandaag echo krijgt heel veel succes en plezier! Ik mag pas over 3 weken naar de vk.. dan krijgen we hartje te horen... probeer het zelf ook met de angelsound, maar heb ook laagje van mezelf en ik weet niet helemaal waar ik moet luisteren dus.... helaas hahhah! Fijne dag allemaal! xxx
goedemorgen, hej gina lkker zeg zo'n weekend weg, zou ik ook wel aan toe zijn. ik hoop ook echt dat het me darmen zijn, als zometeen me beebje goed is zal het wel afzakken, ben best bezorgt eigenlijk. dus nog 2 uurtjes afwachten dan weet ik het. vandaag maar weer gaan werken, ook al is de buikpijn nog niet helemaal over, thuis zitten is ook niet alles. jullie horen straks nog van mij. voor ik ga werken. liefs sanniee
Goeiemorgen meid, Heel veel succes he zo.... en je nerveusiteit kan het ook onbewust erger maken.. hopen maar dat het straks minder is! Liefs Gina
Tja.. ik begin om half acht en heb echt een opstart periode nodig hahahah! Dus.. lekker vroeg op, bakkie koffie en ff bijkomen!
Hahaha.... nee dan heb ik echt medelijden met mn collega's ik ben niet te genieten als ik niet bijtijds wakker word!