ik ben helemaal gelukkig! de echo was helemaal goed! en ook ben ik precies 9 weken en 1 dag! joepie! ik ben helemaal blij! wat is het kindje al gegroeid zeg! kon maar amper geloven dat dat zo snel gaat! groetjes sandra
gefeliciteerd sandra ! leuk he om weer ff je kleine te zien Ik heb nu een positiebroek aan en het zit toch lekker... Misschien nog geen megabuik, maar mijn knoop zit niet meer in mijn buik te porren.. zo irritant vind ik dat..
Hey Sannie... fijn dat alles goed is meid! Nu kun je er gewoon met zekerheid vanuit gaan dat je darmen je af en toe goed in de weg zitten. Het is heel vervelend, maar je moet het er maar mee doen. Bah, als ik al die echo-verhalen hoor heb ik toch wel spijt dat ik hem pas voor volgende week gepland heb... maar goed kan nu toch niet meer terug, dus daar maar niet langer bij stil staan. Moet vandaag nog goed wat dingetjes doen in huis want de makelaar komt langs en dan moet het er toch wel netjes uit zien. Gelukkig heb ik gisteren al heel wat gedaan, maar ja, de andere helft moet nog. Hoef me in ieder geval niet vervelen vandaag! Liefs Friendly
Nou hier gaat het redelijk met de misselijkheid, voel me effe beter dan een heleboel dagen terug, hopelijk blijft dat zo. Als ik in elk geval maar zorg dat m'n maag niet leeg is dan is het goed houdbaar. Ik moet zeggen dat ik ook elke ochtend slaap tot half 10 ongeveer, dan ben ik overdag eigenlijk helemaal niet moe (al is het wel ernstig om zo laat je bedje uit te komen). Ik heb net weer een nieuwe buikfoto gemaakt. Wel grappig, want je gaat het nou toch zien vind ik! link naar foto
Sannie wat fijn dat de echo helemaal geweldig was, leuk he om de beeb weer te zien! Nu kun je je hopelijk wat minder ongerust maken, en genieten van de zwangerschap. En je weet wie het zegt, want ik ben ook zo'n stresskip. Bij mij maakt het wel een flink verschil nu ik "ver" genoeg ben om thuis het hartje te horen, dat is een hele geruststelling. Zo kwam ik er vanmorgen achter dat beeb zich omgedraaid had, lag het hartje ineens aan de andere kant hihihi Succes voor alle meiden die vandaag verder ook een echo hebben!
@Sandra, wat fijn he.. we zeiden het toch hihihihihi, het waren/zijn je darmen! Maar wat een opluchting dat kan ik me wel voorstellen hoor. @Gina, Waar moet je zoeken met de angelsound, nou heel erg laag. Zo laag als je kunt komen (je buik natuurlijk, bij je tenen zoeken heeft weinig zin) Hier weer bezoekje bij gyn gehad, en hij wilde ook even hartje luisteren (wat vervelend nou hihihi), dus ik was al verrast, had dat niet verwacht. En hij luisterd het hartje met een echo (jeeeeeaaaahhh!) dus heb vandaag een hele korte echo gehad. Maar lang zat om er van te genieten (vind het nu toch nog te klein om er uren naar te kijken, zo af en toe een glimp vind ik al erg leuk). Ik mag over 4 weken terug, dan over 3 weken, dan over 3 weken en dan ben ik 20 weken zwanger. Gaat best snel de tijd zo hihihihi. En hij zei dat ie verwacht dat de misselijkheid over 2 weken minder wordt, nou ik hoop het. Maar het helpt idd wel om je maag niet al te leeg te laten worden. Ik sta nu echt niet op voor ik een evergreen heb gegeten en die eventjes heb laten zakken. En dan later de tweede, en dan even later ontbijt. Maar veel eten lukt me nu echt niet, maar ja.. moet drinken, eten boeit niet zo volgens mij gyn als ik maar eet. O ja, B12 was weer gestegen was nu 172 dus beter, en ook foliumzuur wordt door mijn lichaam opgenomen, dus die zwangerschapstabletten hebben zeker wel nut. Zit er wel aan te denken om B12 tabletten aan te schaffen, mag nog heel wat stijgen dus kan voorlopig geen kwaad. Nou tot later maar weer, heb heel druk dagschema, hopelijk ga ik ook daadwerkelijk iets doen vandaag whahahaha. Groetjes Daphne
jullie hadden idd gelijk. maar wilde het nie echt geloven, wilde het met eigen ogen zien.. hahah eigen wijs he! maar dank je wel hoor..! aanastacia, heb jij zo'n ding om te luisteren, gaaf! misschien ga ik dat ook wel halen.! hihih.. zou wel mooi zijn om het thuis te horen!
@ daphne: ik heb fem natal geloof ik dat zijn dragees met behalve foliumzuur ook vit B enzo die kun je de gehele tijd voor je zwanger wilt worden tot als je bevallen bent blijven slikken. Misschien dat dat dan een goed idee is voor jou als je extra vit B12 wilt nemen? @ Sannie ik snap je wle hoor, ik zou ook niemand geloven tot ik het zelf zou hebben gezien, want tenslotte kan niemand jou pijn voelen etc.. De angelsound kun jij denk ik nu nog niet gebruiken, want ze adviseren zoiezo van week 12, ik kon het hartje echter horen bij 10wk2dg Dus wie weet nog even geduld,hebben ze vandaag bij de VK het hartje geprobeerd te luisteren of alleen een echo gedaan?
Oh San heb net even op mijn doosje gekeken het is Fem Natal foliumzuur van Davitamon er zit allerlei vit B in en de vit B12 zit 100% van de dagelijks aanbevolen dosering in Dus misschien is dat voor jou lekker makkelijk! Hoef je maar 1 pilletje !
Anastasia, dat was idd mijn volgende vraag, hoeveel zit erin hihihi. Ik heb nu de kruidvat Zwanger totaal, is stukkie goedkoper, maar begint me nu toch heel goed te dagen waarom, want hier zit geen 100% in maar 12% of zo. En ik heb de angelsound op tafel liggen, bedwing me nu al een hele lange tijd hahahaha, maar denk dat het niet zo lang meer duurt voor ik het een keertje ga proberen. Sandra, al had je ons wel geloofd, deze echo had je toch niet willen missen, toch? Onsukkie, gewoon bij de kijkshop tegenwoordig. En het voordeel van iets minder slank... die vetrol is nu gewoon babyrol wahahahaha.
Hoi Meiden Ff snel een berichtje, nog steeds geen internet thuis, althans het is niet goed aangesloten allemaal snik snik. Hoop jullie snel weer te vergezellen. Kus
hallo, de echo was goed! volgens de verloskundige was ik wel 6 dagen minder ver dan ik zelf dcaht. maar ze kunnen dat nu ook nog niet zo goed zien. over 4 weken kijken ze nog eens. maar het hartje klopt en ik had genoeg vruchtwater, daar ben ik heel blij mee! groetjes van sjaan
hey sannie fijn dat alles goed is n euh ff over de angelsound niet elke dag gebruiken he dames schijnt niet zo heel goed te zijn ,,ooit ergens gelezen en toen eens gevraagd hier aan de vk heerlijk dat het met jullie allemaal goed gaat Lafo balen dat je internet het niet doet maar spreek je gauw meid
zo ga ff bedenken wat we gaan eten heb geen zin om te koken maar ben weeig dus heb geen keuze dnek ik