@rebbel nu ben ik net op de 5 weken, en wat niet is kan altijd nog komen, dus ik roep niet te hard. Bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik nergens last van gehad, maar was ik ook al 14 weken voor ik er achter kwam dat ik zwanger was...
Heej meiden! Aanstaande dinsdag komt moeders voor moeders langs. Helemaal leuk! Heb mn eerste vk afspraak op 20 september, de 1e echo op 22 okt. en voor ons is het de eerste! Kan dat op die mooie lijst aangevuld worden? Hier alles super! heb alleen het gevoel alsof ik staand wel kan slapen haha! Oh, ja.... ik kan nu al echt niet al mn kleding meer aan! Sochtends valt het nog wel mee maar zo door de dag heen............pfffff! Hebben meer mensen daar (nu al) last van? Liefs Anna
hoi meiden, nog niet terug kunnen lezen.... vind het ook nog ze raar dat ik op dit topic hoor ik vind het zo moeilijk om te gaan genieten, omdat ik al een jaar op het forum meeloop en weet wat er allemaal mis kan gaan, stom he! Misschien als ik morgen de 2e test heb gedaan is dat gevoel wat minder, dat ik zie dat streep donkerder is en er dus meer hcg zit. gaan wel morgen uit eten om het te vieren, hubbies idee, lief he! liefs rensie ps ook wel gedeeltelijkwcparanoia hier
Vandaag een eerste echo gehad en er was zoals ik al verwachtte niet veel op te zien. Een heel klein vruchtzakje... Het betekent natuurlijk helemaal niets, maar ik was toch een beetje teleurgesteld. Over twee weken mag ik opnieuw komen. Ik mocht ook volgende week weer, maar dan was er als nog de kans dat er niets te zien zou zijn en die teleurstelling wilde ik niet nog een keer! De wcpapierparanoia is ook erg groot bij mij
Ja ik kan savonds ook mn broek openzetten, anders doet het zeer! Moeders voor moeders komt maandag bij me langs, echt leuk! Verder nog steeds zenuwachtig en wcparanoia...
Hallloooo dames.. Nou mijn onzekere ik heeft me gedwongen nog een test te doen (jaja ik weet 't) en wat een heel zacht roze lijntje was na drie min vorige week ik nu binnen 10 sec een dikke (bijna net als controlle streep) roze streep... dus ik ben helemaal gelukkig! was ergens toch bang dat het minder zou worden.... pffffff ik ben opgelucht en weer helemaal op die roze wolk! Ohhh dat is idd jammer nijnja, je verheugd je erop en dan zie je weinig! Over twee weken zie je dan misschien ook hartje al kloppen, die begint volgens mij met 7 weken toch.. is ook de moeite waard om nog even te wachten toch ) Liefs Gina Hoe is het verder met iedereen hier?
Hallo dames @mamafaye: Nou de misselijk neemt alleen maar toe denk ik, net als ik denk dat het niet meer erger kan dan wordt het alleen maar erger. Ik had vandaag eigenlijk een feestje waar ik heel lang naar uitgekeken heb maar heb toch maar afgebeld. Alles wat ik gister gegeten heb is er weer uit en zo gaa thet elke dag door Volgens mijn berekening moet ik vandaag ongi worden, dus ik hang ook de hele tijd op de wc ook al heb ik zoveel testen gedaan. Volgens de HA kan ik al op de 9 weken zitten omdat mijn laatste ongi anders dan anders was. De gyn zal het binnekort nakijken. Het doet me wel goed dat me ziekjes voel, zo geloof ik dat ik echt zwanger ben, na al die tijd. Dus het klinkt gek maar ik vind het helemaal niet erg. Ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Ik kan mijn broeken ook niet meer echt dicht maar dat komt omdat ik een blubberbuikje heb haha. Ik ben op dit moment 1.68 en weeg 69 kilo. ik val wel elke keer wat af. Hoop niet dat ik te dik wordt, wel ga ik gelijk na de bevalling goed sporten. Ik ben nu niet te dik maar ben wel bang dat ik het aan het eind van de zwangerschap wel wordt. kuskus voor jullie allemaal
De eerste tekenen van misselijkheid zijn aanwezig. Om eerlijk te zijn ben ik wel een beetje opgelucht. Wordt het inderdaad wat echter! Mijn riem gaat 'savond ook een gaatje losser en soms wel helemaal af. Ik kijk nog steeds uit naar woendag! Fijn weekend iedereen
Hoi jendo ik zit nu in hetzelfe schuitje als jou. Ik heb gisteren ook bloed verloren en vk gebeld en als ik dit weekend verder niets meer verlies dan mag ik volgende week komen voor een echo om te kijken of alles goed is. Dan zou ik 6 weken moeten zijn. Zo erg dat wachten. xxx Joyce
Hey meiden, hoop dat ik ook met jullie mag meeschrijven. Ik ben nu ook zwanger van mijn 1e kindje. Volgens de internetberekening ben ik 14 mei 2008 uitgerekend. Ik heb 27 sept. de 1e echo. Ik vind het echt zo ontzettend spannend! Ik heb helaas nog weining kwaaltjes, dus soms denk ik echt van is het wel zo. Maar goed, sommige van jullie zullen dit wel herkennen denk ik. We kunnen niet meer doen dan afwachtn, maar vind het wel gezellig om mee te kletsen!
Gefeliciteerd allemaal! En ik vind het super dat ik me bij jullie kan aansluiten! Het was in 1x raak (we kunnen het zelf bijna nog niet geloven ) We zijn 12 mei uitgerekend.... spannend!
Welkom meiden en natuurlijk gefeliciteerd.. Jent en jendo ik hoop dat de kleine blijft zitten..Dikke knuffel meiden..
Hoi allemaal, Ik mag me ook bij jullie voegen. Vanochtend 1 dag voor NOD een duidelijke streep op mijn test. Ik had al het gevoel dat het raak was en ik had 3 dagen geleden al stiekem getest en kreeg na een uur een vaag streepje te zien. Maar vanochtend was ie overduidelijk. Spannend hoor. Ik ben uitgerekend op 19 mei. Liefs, Indy
Nijnja, ik heb ook een vroege echo van bij Liene in mijn album staan. Met 6w en 3d en toen was er ook alleen een vruchtzakje te zien. Jent, ik duim voor je meid. Saartje
Wat een prachtige foto's zeg. Je was zo mooi zwanger! En je had ook al snel een buikje hé hoe was het om in bad te bevallen? kuskus
Hallo dames, Mag ik mij hier ook bijvoegen.. Ik heb vanmorgen 2x positief getest.. 2 dagen voor mijn NOD.. Ben 19 mei uitgeteld volgens eigen berekeningen.. Hopelijk uit de MMM, ik heb hiervoor clomid 50, 100, 150 en Puregon tot 150 i/u en een LEO behandeling gehad. Hierna heb ik dus weer clomid gekregen en bij 50mg kreeg ik een heel mooi ei.. @Indy73; Wij zijn gelijk uitgeteld