meiden bedankt voor jullie antwoorden over de echo`s. de maagpijn is weer over, moet dus echt een beetje uitkijken. de misselijkheid wordt minder maar geef dus erg snel toe aan een vreet bui. mannetje heeft me wel aan zitten kijken maar heeft niets gezegd. ik begon met koek, er lag een zak snoep op tafel voor de meiden, ai daar zaten van die zachte caramels in. zaten want ik heb ze er allemaal uitgegeten, toen chips en toen ik die zak opruimde kwam ik chocola tegen daarna kaas en ijs. niet zo heel gek dat ik pijn in mijn maag kreeg. wat de dorst betreft dat is in de avond erger dan overdag. moet volgende week naar de gyn dus vraag wel even of er bloed kan worden afgenomen. dat doen ze normaal dus weer niet bij de gyn daarvoor moet je weer bij iemand anders zijn, pff wat een gedoe. ik ben deze week ook voor het eerst aangekomen. ik heb het 2x gedaan omdat ik dacht dat het niet klopte. bijna 3 kilo in nog geen week tijd. mijn god, als dit elke week gebeurd dan zie ik er op het eind lekker uit aaaah
Ik wil het wel weten, maar denk niet dat ik het verder ga vertellen. Heb zo'n angel-sound gekocht. Kon het niet laten...
Surf veel plezier bij de echo! hier is het naar de wc gaan ook geen pretje... en ik eet best veel fruit en brood. maar ja, heb t gevoel dat ik er niet meer aan kan doen dan dit. wij zijn er nog niet uit of we het willen weten. ben stiekem wel vreselijk nieuwschierig!
Zo ff kijken of ik alles goed onthouden heb... 1: ik wil niet weten wat het wordt --> probleem: mijn man wel en die kan zn mond niet dicht houden! dus maar ff zien wie het eerst overstag gaat... 2: mijn verloskundige doet zelf geen echo's. Je krijgt een termijnecho (tussen 8 en 12 week, afhankelijk wanneer je zelf wilt en er plek is). En eentje rond de 30 week (erg laat, zal de volgende keer eens vragen waarom). Je kunt dan bij een ander bureau nog de 20-weken echo laten doen om te kijken of er ook grote afwijkingen zijn. Verder gaf de verloskunidge aan dat er wellicht tussendoor nog wel plek is voor een extra echo. Dus we zullen zien. 3: Deze week maar 200 gram afgevallen, dus ik denk (hoop) dat het daar nu mee gebeurd is. Ben nu bijna 3 kilo lichter dan voor de zwangerschap en zit nu echt aan de ondergrens. Snap het btw niet echt want eet toch best wel veel! 4: Echt last van dorst heb ik niet, maar wel vanaf week zes constant last van een dorge mond, vooral 's nachts en 's ochtends. Maar das ook niet gek als je bekijkt hoe vaak ik 's nachts naar de wc ga... je zou haast denken dat er geen druppel vocht in blijtf! Hoop dat ik nu alles een beetje bijgewerkt heb... Heb nu nog wel een vraag: Vanaf wanneer kan de verloskundige de baarmoeder voelen? Bij mij voelde ze hem met 7+5 al overduidelijk, terwijl ik de meeste pas hoor bij 9 a 10 week. Zal ik toch verder zijn? Of zijn het er stiekum 2 (ook nog een optie) of zijn er nog andere mogelijkheden en zie ik het verkeerd.... Liefs Friendly
hee meiden! even kort een berichtje, moet zo aan het werk! goed nieuws vanochtend, heb een prachtig kindje gezien in mn buik! De echo was dus helemaal goed. Ben ook precies 10 weken en 1 dag, niet langer neit korter, beter kan niet volgens mij! Twas eerst janken natuurlijk, want ik was zoooo nerveus en toen zagen we eindelijk dat er echt iets zit... Geweldig om te zien! Ooooh we zijn zo blij!
oja fotootje komt zo snle mogelijk, moeten we nog even op de pc zien te krijgen, waarschijnlijk halen we een printje van de dvd, want dat is duidelijker te zien...
Surf, gefeliciteerd! Fijn he om je zwangerschap zo bevestigd te krijgen en te zien dat er echt wat zit! Geniet er maar van. Het is mijn derde zwangerschap maar het blijft toch iedere keer een wonder. groetjes Evelien
surf, wat fijn dat je echo zo goed was, heerlijk he om dat kleine wondertje te zien. evelien je hebt helemaal gelijk, het is ook mijn derde maar het blijft iets heel speciaals. friendly, toen ik van amy zwanger was konden ze het ook al met 8 weken voelen, had ook al heel snel een buik. een echo moest toen uitwijzen wat jij nu zegt, of verder of een tweeling. geen van beide was het geval. je zal dus op een echo moeten wachten.
Dank je, ben nu een beetje gerustgesteld. Voor mn gevoel kan ik niet verder zijn (theoretisch wel) en ook hebben we tweelingen aan beide kanten van de familie. Vind een tweeling heel leuk hoor, maar begin er als ik mag kiezen liever met eentje (maar idd, gewoon af wachten, als het wel zo zou zijn zou ik ook heel blij zijn hoor, maar ga er niet van uit!) Heb lekker stoofpeertjes op staan. Net gehaald bij de supermarkt, gelijk geschild en nu lekker in de pan met suiker en kaneelstokjes. Het hele huis ruikt er al naar... mmm. Nu alleen nog een hele tijd wachten tot ze klaar zijn, dat vind ik altijd het nadeel... Liefs Friendly
Agenda Verloskundige of gyn: 15 okt: sjaandiaan + eikie79 16 okt: zwaantje +Ntombi 17 okt: Talitha 18 okt: Hellepelle 22 okt: Pebbles 23 okt: Fiona23 + onsukkie 24 okt: Sabinekuh 25 okt: will 29 okt: mutsie 31 okt: Ischa31 06 nov: gina82 08 nov: Dolphin +evelien 12 nov: eikie79 14 nov: Friendly 22 nov: deentje Agenda Echo: 12 okt: mariebel 15 okt: sjaandiaan 16 okt: surf 17 okt: Saar + eikie79 18 okt: frostieke 19 okt: draaimolen + kaat75 22 okt: anastasia 23 okt:Ntombi + Friendly 24 okt: Katsas 25 okt: plientje123 + will 29 okt: mutsie 31 okt: 1986fleur + deentje + Ischa31 1 nov: Evelien 2 nov: Lafo 5 nov: Anna28 6 nov: Hellepelle 13dec: anastasia 15 dec: masoled 17 dec: eyereen Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke 33 jr uit Haarlem Kelly 18 jr uit Sint-Niklaas - België Evelien 38 jr uit Veldhoven Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden, sjukhus+bv Daphne78 29 jr uit Nijmegen Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv Leonie(anna) 28 jr uit almelo Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv
Agenda Verloskundige of gyn: 15 okt: sjaandiaan + eikie79 16 okt: zwaantje +Ntombi 17 okt: Talitha 18 okt: Hellepelle 22 okt: Pebbles 23 okt: Fiona23 + onsukkie + Masoled 24 okt: Sabinekuh 25 okt: will 29 okt: mutsie 31 okt: Ischa31 06 nov: gina82 08 nov: Dolphin +evelien 12 nov: eikie79 14 nov: Friendly 22 nov: deentje Agenda Echo: 12 okt: mariebel 15 okt: sjaandiaan 16 okt: surf 17 okt: Saar + eikie79 18 okt: frostieke 19 okt: draaimolen + kaat75 22 okt: anastasia 23 okt:Ntombi + Friendly 24 okt: Katsas 25 okt: plientje123 + will + Masoled 29 okt: mutsie 31 okt: 1986fleur + deentje + Ischa31 1 nov: Evelien 2 nov: Lafo 5 nov: Anna28 6 nov: Hellepelle 13dec: anastasia 15 dec: Masoled 17 dec: eyereen Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke 33 jr uit Haarlem Kelly 18 jr uit Sint-Niklaas - België Evelien 38 jr uit Veldhoven Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden, sjukhus+bv Daphne78 29 jr uit Nijmegen Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv Leonie(anna) 28 jr uit almelo Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout
Agenda Verloskundige of gyn: 16 okt: zwaantje +Ntombi 17 okt: Talitha 18 okt: Hellepelle 22 okt: Pebbles 23 okt: Fiona23 + onsukkie + Masoled 24 okt: Sabinekuh 25 okt: will 29 okt: mutsie 31 okt: Ischa31 06 nov: gina82 08 nov: Dolphin +evelien 12 nov: eikie79 14 nov: Friendly 22 nov: deentje Agenda Echo: 16 okt: surf 17 okt: Saar + eikie79 18 okt: frostieke 19 okt: draaimolen + kaat75 22 okt: anastasia 23 okt:Ntombi + Friendly 24 okt: Katsas 25 okt: plientje123 + will + Masoled 29 okt: mutsie 31 okt: 1986fleur + deentje + Ischa31 1 nov: Evelien 2 nov: Lafo 5 nov: Anna28 6 nov: Hellepelle 13dec: anastasia 15 dec: Masoled 17 dec: eyereen Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke 33 jr uit Haarlem Kelly 18 jr uit Sint-Niklaas - België Evelien 38 jr uit Veldhoven Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden, sjukhus+bv Daphne78 29 jr uit Nijmegen Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv Leonie(anna) 28 jr uit almelo Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout Meiden die een mk hebben gehad *Danjo *Anoul *Sam8 *Gerda1975 Meiden ik heb de lijsten bij elkaar gevoegd Jammer dat ze zover weg stonden Voor diegene die het weet kan hem ff qoute toch weet je het niet vraag het dan even Heb ook een mk hoekje aangemaakt want we verdienen toch nog steeds als mei mamas een plekje in de lijst wie er niet mee eens is schreeuw ff
Dank je Danjo! Nou meiden, als we nou proberen om de lijst regelmatig terug te laten komen hoeven we ook niet steeds te zoeken!
gaat wel redelijk Ik had de fut er ook niet voor moest ook meer dan 50 pag zoeken Maar vondt het zo jammer datr er weinig mee gedaan werd Hoest trouwens met mamafaye
ha meiden, jeetje, ben ik net een heeeeeeel bericht aan het tikken, druk ik op een of ander knoppie, bericht pleite ....... surf en sannie, geweldig dat jullie een goede echo hebben gehad! anne, je krijgt idd laat je 1e echo?! danjo, bedankt voor het ''uppen'' van de lijsten! friendly, spannend!......is het er 1, of zijn het er 2?hihi gister tot 23.00u gewerkt...... ....ik trek dat nu gewoon effu niet! ik lig al 2 weken rond half negen in bed omdat ik zoooo moe ben en gister moest ik dus tot 23.00u......was echt zwaar! ga dus aankaarten dat ik komende maand geen 1500-2300 diensten kan lopen. daarna zal het wel weer gaan, omdat de ergste moeheid dan wel over zal zijn, maar nu zit ik er middenin! ik was vanmorgen ook nog hartsikke moe en daardoor erg prikkelbaar, heb ook even een lekker jank-sessie gehad....haha, ja hormonen hè mijn vriend en ik willen wel weten wat het is! we zijn allebei veelste nieuwschierig! ik heb zelf het gevoel dat het een meisje is, al maakt het ons geen bal uit wat het is, we zijn nu al hartstikke gelukkig met dat kleine mensje in mijn buik! hen vanmorgen bij de blokker al een babyfoon gekocht van het merk Alecto, schijnt ook een goeie te zijn. Die is nu namelijk in de aanbieding van 89.90 voor 49.90! volgens mij is de aanbieding tot morgen! ik had gister ook een koken-stomen maaltijdje mee van de ah, die heb ik dus niet opgegeten hè, werd er helemaal weeig van . vanavond witlof met ham en kaas, hoop dat dat beter gaat! meiden later! mutsie!
Rustig aan doen Mutsie, das alles wat je kunt, gewoon toegeven aan je lichaam... Had net een zak vol cassave-kroepoek liggen... en nu is ie leeg! Ff kijken wat ik nu ga eten dan... Mn peertjes zijn erg lekker geworden, maar helaas, krijg morgenavond eters en het is de bedoeling dat die ook nog wat van de peertjes krijgen (nooit zeggen dat je die dingen gaat maken, dan kun je ze lekker alleen opeten!) Maar goed, het schillen ging rap, dus misschien ga ik het weekend nog wel een keer aan de slag... haha