Goeieavond dames! haha ik heb net gegeten maar krijg echt al weer trek van jullie. Zijn jullie nu al veel aangekomen? vind dat best moeilijk eigenlijk moet er gewoon wat meer aan toegeven. en gestopt met roken en zwanger en 3.5 kilo erbij. poeee. Maar ben altijd aan t strijden met kilo's. Vind je dat niet moeilijk Sannie dat er nu weer aan gaat komen. Sorry klinkt misschien als TOTAAL niet boeiend voor sommige mensen, ik typ t en schaam me er al weer voor. Ik ga ff met de hond wandelen, helemaal geen zin in. Daarna lekker in bad met een boekje, daar heb ik wel zin in. doei doei en fijne avond!
Zo ik meld me ook weer eens, moet eigenlijk 2 weken nog teruglezen maar dat doen we nog wel een keertje. Meiden alles goed met jullie, hier alles z'n gangetje
Aankomen? Nee, ben sinds 9 week geleden al 3 kilo afgevallen. Dus ben echt in de strijd om er volgende week voor het eerst eens wat bij aan gegeten te hebben. was vanochtend ook boos op de weegschaal want wist zeker nu in elk geval iets aangekomen te zijn, maar helaas weer 200 gram eraf. Snap heel best dat het voor de mensen die zo veel zijn afgevallen soms heel tegenstrijdig is. Maar het is nu voor een goed doel, en zeker als je borstvoeding gaat geven gaat het er vaak ook snel weer af. En anders gewoon flink met de kleine aan de wandel (we verwachten mooi weer in mei!) en extra oefeningen doen.
okee.. ik heb de hoop op de afwas opgegeven. Morgenvroeg is ie er ook nog wel. Ben echt moe en het enige wat ik wil is op de bank zitten met chocola!
i114.photobucket.com/albums/n251/rianne-creaties/kalendermini9.jpg Agenda Verloskundige of gyn: 16 okt: zwaantje +Ntombi 17 okt: Talitha 18 okt: Hellepelle 22 okt: Pebbles 23 okt: Fiona23 + onsukkie + Masoled 24 okt: Sabinekuh 25 okt: will 29 okt: mutsie 31 okt: Ischa31 06 nov: gina82 08 nov: Dolphin +evelien 12 nov: eikie79 14 nov: Friendly 22 nov: deentje 27 nov: Askim Agenda Echo: 16 okt: surf 17 okt: Saar + eikie79 18 okt: frostieke 19 okt: draaimolen + kaat75 22 okt: anastasia 23 okt:Ntombi + Friendly 24 okt: Katsas 25 okt: plientje123 + will + Masoled 29 okt: mutsie 31 okt: 1986fleur + deentje + Ischa31 1 nov: Evelien 2 nov: Lafo 5 nov: Anna28 + Askim 6 nov: Hellepelle 13dec: anastasia 15 dec: Masoled 17 dec: eyereen Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke 33 jr uit Haarlem Kelly 18 jr uit Sint-Niklaas - België Evelien 38 jr uit Veldhoven Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden, sjukhus+bv Daphne78 29 jr uit Nijmegen Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv Leonie(anna) 28 jr uit almelo Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout Askim 34 jr uit Rotterdam Meiden die een mk hebben gehad *Danjo *Anoul *Sam8 *Gerda1975 *Croky *Rebbel *Jent *wwjc19 *Hummel *Amy82 *Casannie * weer wat meiden erbij gezet weet verder niet zo uit mn hoofd wie er nog meer een mk heeft gehad meiden sorry als ik jullie ben vergeten
mmm, dacht dat ik het goed ge-quote had maar nu is de bevallingskalender weg....Sorry meiden. Ik had mezelf bij afspraken VK en echo's toegevoegd. Hoe krijg ik de kalender weer goed?
Eetbuien heb ik gelukkig (nog) niet. Zit 's avonds vaak snel vol van het avond eten. Tot nu toe niets te klagen, niet misselijk, geen pijnlijke borsten en maar af en toe erg moe. Gisteren bij de VK voelde ze al een beetje mijn baarmoeder en over 3 weken de eerste echo. Wel was mijn bloeddruk aan de hoge kant, als dat volgende keer weer zo is moet ik waarschijnlijk door naar het ziekenhuis. Iemand anders hier ervaring mee? Kom je dan onder controle van het ziekenhuis / gync.? En moet je dan verplicht in het ziekenhuis bevallen? Verder heb ik altijd geroepen dat ik het niet zo willen weten wat het wordt als ik zwanger zou zijn, maar nu het zover is en mijn vriend het wel wil weten ga ik ook twijfelen. Ik vind ook allebei wel of allebei niet. Als hij het weet, wil ik het ook weten, zo nieuwsgierig ben ik dan ook wel weer. Ik zou het dan alleen niet tegen de omgeving vertellen, dan is het toch nog een surprise..Maar goed dat is zoals ik er nu over denk.
Agenda Verloskundige of gyn: 16 okt: zwaantje +Ntombi 17 okt: Talitha 18 okt: Hellepelle 22 okt: Pebbles 23 okt: Fiona23 + onsukkie + Masoled 24 okt: Sabinekuh 25 okt: will 29 okt: mutsie 31 okt: Ischa31 06 nov: gina82 08 nov: Dolphin +evelien 12 nov: eikie79 14 nov: Friendly 22 nov: deentje Agenda Echo: 16 okt: surf 17 okt: Saar + eikie79 18 okt: frostieke 19 okt: draaimolen + kaat75 22 okt: anastasia 23 okt:Ntombi + Friendly 24 okt: Katsas 25 okt: plientje123 + will + Masoled 29 okt: mutsie 31 okt: 1986fleur + deentje + Ischa31 1 nov: Evelien 2 nov: Lafo 5 nov: Anna28 6 nov: Hellepelle 13dec: anastasia 15 dec: Masoled 17 dec: eyereen Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke 33 jr uit Haarlem Kelly 18 jr uit Sint-Niklaas - België Evelien 38 jr uit Veldhoven Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden, sjukhus+bv Daphne78 29 jr uit Nijmegen Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv Leonie(anna) 28 jr uit almelo Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout Askim 34 jaar uit rotterdam Meiden die een mk hebben gehad *Danjo *Anoul *Sam8 *Gerda1975 *Croky *Rebbel *Jent *wwjc19 *Hummel *Amy82 *Casannie Askim heb je erbij gezet meid
ik vind het jammer dat ik aan kom, maar ik ben gelukkig die 35 kilo kwijt, en 1 ding is zeker! ik doe dit voor mij kindje, en al kom ik 30 kilo aan, mij kindje is het belangrijkste, dan zien we na de bevalling weer wel hoor. als alles met het kindje maar gezond is. een goed doel... en ik ga echt trots zijn op mij buik
even over de borstvoeding! ik weet nog niet of ik het wil, heb altijd gezegd dat ik dat niet wil, gewoon het gefriemel enzo. ik weet het dus niet. wou dat ik ht wel wilde.. me zus heeft er ook zo mee afgezien en meerdere dat ik het bijna niet meer wil ..
Hoi allemaal, Ik wil me ook even aanmelden. Ik ben op 1 mei uitgerekend van ons 2e kindje. Onze eerste is geboren op 11/11/2006 (jawel, de uitgerekende datum), dus wordt volgende maand 1 jaar. Ik schrijf ook bij de november 2006 mama's, maar nu ik een mei 2008 mama word, wilde ik me hier toch ook even melden. Groetjes LIS (=LadyIceShirr)
Sannie wat lastig dat je niet weet wat je wilt met borstvoeding of flesvoeding. Ik kies zelf wel voor borstvoeding, en met die verstande dat als het niet mocht lukken dat ik dan alsnog overstap op flesvoeding, want je moet jezelf niet pesten of je kindje denk ik dan. je hoort inderdaad vaak genoeg van vrouwen die vinden dat borstvoeding hoort en waarbij het echt niet gaat en die zo blijven doormodderen dat het 1 groot drama wordt. Ik denk zelf dat een start met borstvoeding zowiezo het beste is voor je kindje. Maar goed dat moet ieder voor zich weten. En je moet altijd doen wat goed voelt voor jezelf! Mischien kun jij zelf ook proberen of borstvoeding wat voor je is, zodra de baby er is, en mocht het niet gaan kun je toch altijd nog naar flesvoeding?
Hier ook mega groeiende borsten en concentratieproblemen. Reed vandaag gewoon door rood! Het moet toch niet gekker worden zeg...
hey onsukkie langzamerhand zie je toch een buikie opkomen zo op de fotos te zien! hoe doe je dat met die pics?
Agenda Verloskundige of gyn: 16 okt: zwaantje +Ntombi 17 okt: Talitha 18 okt: Hellepelle + Daam 22 okt: Pebbles 23 okt: Fiona23 + onsukkie + Masoled 24 okt: Sabinekuh 25 okt: will 29 okt: mutsie 31 okt: Ischa31 06 nov: gina82 08 nov: Dolphin +evelien 12 nov: eikie79 + Daam 14 nov: Friendly 22 nov: deentje Agenda Echo: 16 okt: surf 17 okt: Saar + eikie79 18 okt: frostieke 19 okt: draaimolen + kaat75 22 okt: anastasia 23 okt:Ntombi + Friendly 24 okt: Katsas 25 okt: plientje123 + will + Masoled 29 okt: mutsie 31 okt: 1986fleur + deentje + Ischa31 1 nov: Evelien 2 nov: Lafo 5 nov: Anna28 6 nov: Hellepelle 12 nov: Daam 13dec: anastasia 15 dec: Masoled 17 dec: eyereen Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke 33 jr uit Haarlem Kelly 18 jr uit Sint-Niklaas - België Evelien 38 jr uit Veldhoven Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden, sjukhus+bv Daphne78 29 jr uit Nijmegen Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv Leonie(anna) 28 jr uit almelo Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout Askim 34 jaar uit rotterdam Damiët (Daam) 35 jaar uit Den Haag, ziekenhuis + bv Meiden die een mk hebben gehad *Danjo *Anoul *Sam8 *Gerda1975 *Croky *Rebbel *Jent *wwjc19 *Hummel *Amy82 *Casannie