Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nessie79

nessie79 Lid

2 sep 2007
    97
    0
    0
    Heusden
    Hallo allemaal,

Hier ook een mei mama die is geveld door de griep.
    Heb het 2 dagen kunnen rekken maar vanochtend ging het echt niet meer :(.
    Lig nu lekker in m'n bedje met een kopje thee en doe maar rustig aan.
    Hoop maar dat ik en snel vanaf ben we gaan namelijk volgende week op vakantie en heb er zo naar uitgekeken.

Liefs Vanessa

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ik heb geen griep, maar het enige wat er lukt op het moment is niks doen. Heb net zo lang onder de douche gestaan dat ik voorlopig ook niet kan afwassen (wij hebben een boiler en op=op).

De meningen over tandartsverdovingen zijn nogal verdeeld. Een verdoving kan best, ze geven ook dezelfde verdoving maar dan met een beetje meer zoutoplossing erin geloof ik. Zal het straks ff navragen.

Ik zit hier ook met 3 scheve verstandskiezen en 1 die niet doorkomt. Die moeten er ook uit, alleen trekt me dat totaal niet dat ik het steeds maar uitstel. Heb er ook geen pijn aan, dus dan is het ook niet zo erg. Maar goed, ze zullen er een keer uit moeten... krijg nu al rillingen als ik daar aan denk.

Ingeborg: het is echt bij iedereen verschillend. Bij mij voelde ze de baarmoeder al bij 7,5 week terwijl ik dacht dat ze het nog lang niet kon voelen. Had een lege blaas, dus dat speelde geen rol. Maak je in elk geval niet druk, je krijg volgende week vast een mooie echo te zien!

Af en toe erger ik me dood aan mn schoonmoeder. Ze vraagt elke dag weer of ze al kleertjes mag kopen of het aan iemand mag vertellen. Ik wordt daar zo moe van. Is voor hun ook spannend, dat snap ik best, maar ik wil toch echt eerst weten dat alles goed zit voordat ik met een huis vol spulletjes zit en iedereen er vanaf weet!

Liefs Friendly

3. follieke

follieke Lid

21 sep 2007
    45
    0
    0
    Ik zie op de kalender dat ik er GELUKKIG nog op sta want... ik zal proberen het niet te schokkend te vertellen... Maandag had ik bij het afvegen een beetje bloedverlies. Gisteren naar m'n gewone gynaecoloog geweest en heeft echo genomen. Alles was nog dik in orde, het hartje klopte ook nog steeds maar hij vertelde me nu weer dat het voor 30 mei zou zijn. Tja, we'll see! Laat me dus voorlopig maar staan op de meikalender...

Voor de rest voel ik me redelijk goed maar ok wat snotterig. BWEI wat een weer hierbuiten...

4. will

will Niet meer actief

ha follieke, blijf maar lekker bij de mei-mama´s hoor en gelukkig dat de echo goed was.

friendly, ik snap je best hoor. ik had de vorige keer al een paar kleertjes gekocht, gewoon omdat ik het leuk vond en ook omdat het voor amy en daisy dan wat echter zou zijn en toen ging het dus mis, zat ik met de baby kleding. ik koop nu helemaal niets totdat de 3 maanden voorbij zij. ben als de dood dat het weer mis gaat.
    vooral nu ik die bloeding 3 weken geleden heb gehad. heb daarna een goeie echo gehad maar toch... ben dus vreselijk onzeker.

ntombi, maak je maar niet druk hoor, jouw kleintje had zich gewoon verstopt. volgende week heb je vast een mooie echo.

hier een goeie dag, misselijk maar goed te doen. ik zit de hele dag al crackers met jam te eten en heb 2 van die grote muffins op, jammie, jammie. de post bracht net het pakketje met de hollandse boodschapjes. alleen.......nu heb ik helemaal geen zin in pepernoten, stroopwafels, koetjesrepen of speculaas hahaha.

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ik heb lekker de middag vrij genomen en lig nu heerlijk op de bank onder mijn dekentje.. heerlijk!

Jeetje Follieke, je zal wel geschrokken zijn! Ik duim voor je dat het allemaal goed blijft gaan!

Ingeborg, ik hoor met de angelsound ook nog helemaal niks en ben morgen ook 11 weken.. dus misschien zegt dat idd nog niks.. maar ik ben idd ook beetje bang.. en ik mag pas over drie weken naar de vk, pfff duurt nog lang!

6. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ach will, dan bewaar je ze toch lekker voor morgen! Houd het vandaag lekker bij de crackers met jam, die pepernoten en speculaas zijn vast nog niet aan datum...

wij hebben de eerste week van iedereen die het weet al wat dingetjes gekregen (lees: we hebben al een koffer vol met: je noemt het zo gek niet op en het zit erin) en toen heb ik gezegd: niks meer voor de 12 week om zijn. als ze wat kopen prima, maar laat ze het dan voorlopig opbergen en het zeker niet aan mij vertellen want wordt er ongeloofelijk onzeker van. Heb geen reden om te denken dat het niet goed zal zijn, maar toch...
    schoonmoeder heeft zelfs al haar kinderwagen van zolder gesleept. :evil: dat snap ik dan weer echt niet he... maar goed dat ze niet hier om de hoek wonen, want dan werd ik echt helemaal gek denk ik!

7. will

will Niet meer actief

joh friendly, je moest eens weten hoe blij ik ben dat m`n schoonmoeder hier niet om de hoek woont. :)

8. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    O dat kan ik me wel een beetje voorstellen Friendly. Hier ook al wel wat spulletjes gekregen maar de magische 12 weken grens is nog niet voorbij dus ik heb t ook liever even rustig.

maar volgende woensdag ga ik wel een klein feestje bouwen als alles goed blijft gaan :D

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw

Agenda Verloskundige of gyn:

17 okt: Talitha
    18 okt: Hellepelle
    22 okt: Pebbles
    23 okt: Fiona23 + onsukkie + Masoled
    24 okt: Sabinekuh
    25 okt: will
    29 okt: mutsie
    31 okt: Ischa31
    06 nov: gina82
    08 nov: Dolphin +evelien
    12 nov: eikie79
    14 nov: Friendly
    22 nov: deentje

Agenda Echo:

17 okt: Saar + eikie79
    18 okt: frostieke
    19 okt: draaimolen + kaat75
    22 okt: anastasia
    23 okt:Ntombi + Friendly
    24 okt: Katsas
    25 okt: plientje123 + will + Masoled
    29 okt: mutsie
    31 okt: 1986fleur + deentje + Ischa31
    1 nov: Evelien
    2 nov: Lafo
    5 nov: Anna28
    6 nov: Hellepelle
    13dec: anastasia
    15 dec: Masoled
    17 dec: eyereen

Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan
    Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv
    Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv
    Johanneke 33 jr uit Haarlem
    Kelly 18 jr uit Sint-Niklaas - België
    Evelien 38 jr uit Veldhoven
    Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk
    willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden, sjukhus+bv
    Daphne78 29 jr uit Nijmegen
    Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv
    Leonie(anna) 28 jr uit almelo
    Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb)
    Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv
    Anastasio 30 jr uit den haag
    Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom
    Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV
    Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv
    Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv
    Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv
    Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv
    Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout
    Askim 34 jaar uit rotterdam

Meiden die een mk hebben gehad

*Danjo
    *Anoul
    *Sam8
    *Gerda1975
    *Croky
    *Rebbel
    *Jent
    *wwjc19
    *Hummel
    *Amy82
    *Casannie

Kon het niet laten om de afspraken van de 16e weg te halen en de lijst weer te updaten :oops:

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    en euh will als je echt eens wat wil hebben uit nederland stuur ik je zo een overlevingspakketje op hoor

11. will

will Niet meer actief

hahaha, danjo toch,
    vind het wel heel lief hoor. fijn dat je even langs komt. ben jij mamafaye al ergens tegengekomen

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ppff ben moe net terug van me werk

13. will

will Niet meer actief

danjo stuur je zo even een pb

14. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    @ Danjo,

Ik vind het alleen maar super dat je nog regelmatig effe komt buurten.
    Ik schrijf niet veel, maar lees alles lekker op mijn gemakje door.

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    nee vindt het zo raar ze is toch echt alwel 2 weken weg naar mijn idee
    Naar mijn idee al voor mn eerste echo dus al wat langer
    heb dr ook in msn staan en nog niet gezien dat ze zich aanmelde

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hupse: als volgende week na de echo alles goed is wordt ik ook wat makkelijker, maar nu... ach niet bij nadenken.
    Ben nu btw ook weer misselijk. Vreemd gevoel dat ik ruim twee week niet gehad heb. bah, en nu ook nog naar de tandarts!

Danjo, fijn dat jij weer geupdate hebt... je hoeft het niet te doen he (maar natuurlijk mag het wel zolang je het zelf wilt)!

Nou ik ga... hoop dat ik niet te veel commentaar krijg... brrr...

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    oke
    Tja kan het wel ontwijken masoled maar heb toch al met een aantal naar mijn gevoel een band opgebouwd
    Vindt het toch best moeilijk om echt weg te blijven
    zou mn 2e x mei mama zijn geweest
    Jullie begrijpen toch wel dat ik niet graag weer een mei mama wil zijn

18. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Ik kan het best begrijpen. september-mama klinkt ook best goed. ;)
    Maar blijf maar gewoon gezellie komen, dan lezen we tenminste hoe het met je gaat.

19. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    Morgen echo, spannend!
    Heb zoveel zenuwen.
    Hopelijk hoor ik net als vorige keer morgen een mooie hartslag!

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    klinkt zeer goed maar helaas gaat het zwanger worden hier ook niet van een lijen dakje al 2 jaar en 4 maanden van de pil af en dit was dus 2e x zwangerschap ,,maar we gaan er straks weer voor :)
    en zien wel waar het schip strand
    ook maar met de gyn bespreken hoe en wat want liep dus net in de mmm en werd zwanger

Deel Deze Pagina