Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    spannend frostieke duim voor je

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo alles bijgelezen ga wat eten want ben erg weeig en dan met me vent op de bank zitten xxx

3. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    Dankjewel Danjo!

4. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Fijn om te lezen hoe het met je gaat danjo! Je bent welkom, al kan ik me voorstellen dat het soms ook wel heel moeilijk zal zijn! Van hieruit een dikke knuffel!

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Terug van de tandarts... het was nog iets beroerder dan ik dacht, in plaats van 1 kies waren er twee naast elkaar beschadigd. Wij hebben een moderne praktijk met de nieuwste van de nieuwste spullen en de tandarts zei meteen dat de verdoving absoluut geen kwaad kan. Hij zei zelfs: je verdraagt hem zelfs beter als je zwanger bent. (hoe hij dat bedoelde heb ik maar niet gevraagd, maar vernam de naald niet eens...) In elk geval heb ik nu twee gerepareerde kiezen en een dikke wang. Heb honger, maar een slokje drinken gaat nog nauwelijks. Over een uurtjes moet de verdoving over zijn als het goed is.
    Nou ga zo thee maken, krijg visite (en dan thee drinken met een rietje haha.
    later!

6. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Friendly heel veel succes ermee! ik moet helaas ook een keer mijn verstandskiezen eruit laten halen. De tandarts raadde het me aan om tussen de 20 en 30 weken te doen... maar voor mij hoeft het allemaal niet zo! haha ik heb een duidelijke angst voor de tandarts! dus.... als het niet hoeft liever niet dus! hihi Fijn om te lezen dat het bij jou is meegevallen!

7. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik was ook als de dood voor de tandarts. Eenmaal achter de rug heb ik nergens last van gehad. Alleen een dikke wang dan, maar verder totaal geen pijn.

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nou ik had net een beetje lichtbruin slijmerige veeg op mijn toiletpapier en ook in de urine lag een stukje weefsel of slijm oid. EEn beetje moeilijk om te beschrijven. Maak me nu wel even zorgen hoewel mijn gezond verstand me ook verteld dat ik geen krampen heb en geen helder bloed, maar het zit me toch niet helemaal lekker, heb wel een beetje onrustig gevoel in mijn onderbuik. Dus meiden duim maar even voor me dat alles goed zit.

groetjes Evelien

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    he evelien wat eng! kan me indenken dat je je nu heel onzeker voelt.
    als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen!
    Ik duim voor je dat alles goed is iniedergeval.
    x

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    evelien ik duim voor je meid
    en als je het niet vertrouwd bellen en zeggen dat je echo wilt

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja idd je kunt altijd vragen om een echo, en laat je niet wijsmaken dat ze nog niets kunnen zien want je bent 8+ weken dus dat is onzin!

Sorry dat ik niet gelijk zeg dat het allemaal wel goed zal komen....

Toch heb je idd geen krampende buikpijn en ook geen helder bloedverlies gehad dus moet het vruchtje haast nog wel intact zijn.!

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heeej meiden...

Hier ook een mei mama. Heb heel in het begin ns een keer wat neergezet, maar laat ik nu maar eens actief meebabbelen. (althans een goede poging tot doen)

@evelien.. met 8 weken zie je zeker wat op de echo! Zie album, heb er zelfs een echo instaan van 6 weken.

@friendly.. hoe is het nu met je mond? Alweer een beetje 'opgedroogd'? Ik moet eigenlijk er ook een kies laten uittrekken, maar ik vind (de tandarts is dat niet met me eens) dat het niet zo'n haast heeft, hihi.

@frostieke.. succes met je echo morgen!

@alle andere meiden.. hallllooowww :):)

Mijn zw.schap tot nu toe (ff kleine update) 3 weken strontmisselijk geweest, toen ineens vorige week maandag over, jippie. Nu alleen nog maar moe moe moe, (bekend verschijnsel wrs?) Al 2 echo's gehad :D (liep eerst bij de gyn)

Gister voor het eerst bij de verloskundige geweest, mag 28 november weer een keertje en dan gaan we naar het hartje luisteren.

Ben trouwens (zag het op de lijst) niet 5 mei uitgerekend maar 14 mei. Eisprong was later dan gedacht!

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Welkom WendyP!

Gezellig dat je met ons mee komt kletsen!

14. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey meiden

na een goede echo maandagavond durf ik hier te posten
    ik ben uitgerekend 27 mei, hopelijk blijft het deze keer goed gaan.

ik wens iedereen een goede zwangerschap toe!

groetjes
    flyke

15. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Bedankt voor jullie reacties, ik kijk het even aan tot morgen. Had net weer een klein beetje, maar heb het alleen als ik plas, het komt met de urine mee, morgen m'n urine even na laten kijken. hopelijk valt het mee..... we wachten het maar af. Groetjes evelien

Ps wendy en flieke welkom , leuk dat jullie ook mee kletsen.

16. will

will Niet meer actief

evelien, ik duim voor je, jeetje wat een schrik. maar misschien heb je wel gelijk en komt het met je urine mee, even na laten kijken.

nieuwe meiden welkom en klets lekker mee

lekker tortilla`s gegeten ga nu ff douchen

later

17. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Zo ik ben wel weer een tijdje weg geweest hier. Te druk op mijn werk en zo. Nu heb ik lekker herfstvakantie en ik zit een weekje bij mijn ouders in Spanje. Helaas is het hier ontzettend slecht weer :(. Bovendien moeten we hier vechten om de computer, dus ik zal wel niet zo veel posten deze week.

Ik heb wel een vraag aan jullie: gaan jullie de combinatietest doen (nekplooimeting en bloedonderzoek)? Wij zijn er nog niet over uit. Mijn man wil wel en ik gevoelsmatig eigenlijk niet. We hebben er zelfs al een keer ruzie over gekregen...

Mijn voornaamste reden om het niet te doen is het feit dat het maar een statistisch cijfer geeft en dat je dan misschien alsnog een vruchtwaterpunctie moet doen. Dan heb je weer een kleine kans op een miskraam en gezien mijn miskraamverleden weet ik niet of ik wel een punctie zou durven.

Ik vind het erg moelijk. Ik hoop dat de gyneacoloog volgende week iets kan vertellen wat mij kan overtuigen om het wel te doen, anders wordt het nog lastig tussen mijn man en mij!

18. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Hoi Evelien, ik lees het nu pas. Sterkte!

19. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej meiden,

Eerst ff ophelderen dat ik 5 november mn 2e echo krijg en niet de eerste. heb de eerste met 6,5 weken gehad en nu lijkt het natuurlijk voor mn gevoel nog wel heeeeeeeeeeeeeel erg lang te duren tot het 5 nov is.

verder goed te pas. ben wel nog steeds erg moe. heb voor de aardigheid mezelf aanstaande vrijdag maar een dagje vrij gegeven om even bij te tanken!

voor de stoelgang raad ik trouwens iedereen ook activia aan..... werkt best redelijk! kan nu 1 x in de twee dagen naar de wc haha!

Liefs Anna

20. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Jeetje Evelien, wat vervelend, die onzekerheid! Ik zou idd gewoon even bellen als je het niet vertrouwd.. ! Succes!

Danjo, meid, gezellig dat je nog langskomt, moet je lekker blijven doen hoor, we missen je als je er niet bent! Ik in ieder geval wel, Lafo is er ook al niet zoveel! Hoe voel je je meid?

Mamafaye is idd al tijdje niet geweest, en ook op msn is ze niet online geweest.. ik hoop dat alles goed gaat met haar!

Nieuwe meiden, welkom! Hele fijne zwangerschap toegewenst he!

Ik heb vanmiddag lekker tukkie gedaan en voel me nu iets beter gelukkig!

Kus

Deel Deze Pagina