hee meiden hier alles goed hoor, na gisteren kan niets meer stuk! zal er nog even een fotootje van in mn album zetten. vandaag op visite geweest bij mijn nichtje, is vannacht bevallen van een zoontje: milan. in 4 uurtjes was ie er. Om elf uur braken dr vliezen en om 3 uur was het mannetje al geboren, zo snel! hij was wel schattig hoor! maar mn nichtje was doodop... morgen nog lekker een weekje naar griekenland, dus ben er even niet, nog genieten van de zon, want hier was het ook niets vandaag! tot volgende week!
Nijnja wij laten wel een combinatietest doen,de mijne is as maandag. het is en blijft een kansberekening en het is zeker wel handig als je van tevoren al met elkaar afspreekt wat je doet als de uitslag een verhoogd risico weergeeft... Je kunt dan idd extra onderzoek laten doen, maar dat hoeft niet. Je hebt daar altijd een keuze in ( in wel of niet verder onderzoek)
hey meissie kan het gelukkig weer een beetje aan om hier te komen dus zal jullie nog wel even lastig vallen haha Fijn dat je je weer wat beter voelt Will was het lekker Evelien ik duim nog steeds Meiden toch fijn dat jullie me goed opnemen ondanks ik geen mei mamie meer wordt Nieuwe meiden enjoy hier tis toch best gezellie Surf mooie echo meid En jah Lafo mis je hier
Heej Danjo, blij te horen dat je je weer wat beter voelt meid! Vind het echt onwijs knap en gezellig dat je lekker nog een beetje bij ons blijft! Je hoort er ook gewoon bij! Zajg je poll staan en ben je er al uit wanneer je denkt weer aan de slag te gaan? Wat lijkt me dat lastig! @ evelien, hoe gaat het nu? Spannend meid! Duim voor je dat er niets aan de hand is! Je hoort trouwens dat het lichaam toch ook wel eens omstreeks de eh verwachte als je niet zwanger was geworden menstruatie rare signalen afgeeft? Wat is het rustig zeg vanavond! manlief zit achter de voetbal op tv en is helemaal in zn sas! Vrouwlief op haar favo internet pagina met een glas melk hihi!
hallo, ik ben besloten de combinatie test niet te doen. zal alleen maar stress geven, en het is een kans berekening, dus das nooit zeker, en dat vin ik een beetje jammer. met 20 weken zien ze ook alles. ik ben benieuwd anastasia! heel veel succes maandag!
@danjo: je hebt gelijk, neem lekker de tijd voor jezelf om het allemaal een plekje te geven! Hoe gaat het met je? @sanniee: Ik denk er net zo over. Wij gaan hem ook niet doen omdat ik wat de uitslag ook zou zijn geen vruchtwaterpunctie zou willen. Ik wil de kans op een miskraam niet vergroten..... een zwangerschap is echt niet vanzelfsprekend! Het blijft al een wonder op zich!
hoi hoi! nou de verdoving heeft nog lang nagewerkt... voel hem zelfs nog een beetje! Wij gaan ook zeker geen combinatietest laten doen. Wel de twintig weken echo. verder niet zo veel te vertellen, voel me ronduit beroerd. Heb denk ik iets te hard geroepen dat ik geen last had van de griep. Heb al flinke keelpijn en het gevoel dat de buikpijn ook niet lang meer op zich laat wachten... hopen dat het morgen iets beter is. Ga nu maar naar bed, mijn dag is om denk ik... tot morgen ! x Friendly
Trsuten Friendly! Hopelijk voel je je morgen weer eens stuk beter! Nog voor op de lijst, ik denk een thuis bevalling en wel borstvoeding! Tot morgen! Liefs Anna
hee hallo! Evelien: schrikken he, waardeloos hoor, maar het zal vast helemaal goed zijn, helaas ben ik een paar dagen weg vanaf morgen maar zal zeker aan je denken. Danjo: wat heerlijk dat je je al ietsie beter voelt, en nog beter dat je gewoon lekker hier blijft komen! Ik laat geen combi-test doen, dat heeft alleen maar zin denk ik als je dan wat met die uitslag doet ook, dus voor abortus zou kiezen dan, dat doe ik toch niet, dus heeft de hele test geen zin. Ik ga er van uit en hoop dat ons pukkie hardstikke gezond is gewoon.
aan mij is de vorige keer alleen gevraagd of ik een vruchtwaterpunctie wilde laten doen. ik dacht vanwege mijn leeftijd maar was niet zo, ze had een heel verhaal waarbij ik na de derde zin afgeleid was en haar dus niet meer kon volgen. voor mij maakte het hele verhaal immers niet uit want had al gezegd dat ik het niet wilde. dus ook deze keer niet. friendly, ik haat verdovingen. bij mij moet er ook een kies uit. ik heb tegen de tandarts gezegd dat ie ergens in juni de eerste is. ik heb er geen last van dus zal in juni ongetwijfeld wel wat nieuws hebben bedacht zodat ik niet hoef. ga naar me bed meiden, morgen weer vroeg dag. slaap lekker
Ook wij gaan niet voor de combinatietest, puur omdat het een cijfer is wat eruit komt, je mag daarna eventueel een punctie doen en wat als dan blijkt dat het een kindje met down is? Wij zouden het niet weg laten halen, dus dan is het het risico niet waard vinden wij. De 20 weken echo willen we wel. Overigens kunnen ze niet alles zien op de 20 weken echo hoor, of het een kindje is met down kunnen ze dan niet zien. Ik denk trouwens dat ik de echo's die gaan om mijn placenta en de bloedtoevoer naar de baarmoeder toe veel enger vind, en die krijg ik dus ook nog wel. Manlief is nog werken, ik zit nu eventjes rustig op de bank, Sam ligt te slapen (nu ben ik nog niet meteen met haar mee in bed gedoken hihihi). Omdat ik vandaag ziek was ga ik morgen een half dagje werken, toch laten zien dat ik wel wil (alhoewel ik niet zo veel zin heb ). Ben echt weer blij als het wekeinde is en dan volgende week de normale weekplanning met dinsdag en donderdag thuis. Dus ik zit nu op de bank ben nu net 5 aan het kijken met die Luc geval, erg grappig. Wat een domme ganzen zijn dat zeg... zitten ze in de wildernis gaan ze zich druk maken over make up. Ja ik vind mezelf ook mooier met make up op maar ik zou me daar toch niet zo'n zorgen over maken. Nou ik ga even verder kijken en bedenken of ik nog iets ga eten (had nog kipstukjes, maar de katten besloten het aanrecht op te gaan waardoor ik ze maar allemaal heb gegeven, ik wist niet waar ze wel of niet aan hadden gelikt). @Danjo, ik vind het ook knap en lief tegelijk dat je nog hier mee wilt schrijven.. xx Nou tot laterssss Groetjes Daphne
Even een update, verlies nu alleen nog wittig slijm, ben wel weer wat rustiger nu. Anna, ik zou inderdaad anders nu mijn ongi hebben, misschien heeft het er wel wat mee te maken . Ikzou het niet weten, het belangrijkste is voor mij dat het verder niet gaat doorzetten. Ik vind het wel heel fijn dat je zulke dingen met elkaar kunt delen op zo'n forum en dat iedereen meeleeft. Danjo, ik hoop dat je nu niet zolang hoeft tewachten op een zwangerschap, ik gun het je. Ik heb op mijn 1ste zwangerschap ook 5 jaar moeten wachten, de 2e in 2 1\2 jr en de derde was dus in een keer raak! Dus het kan wel, ik hoop het voor je! Ik vind het in iedergeval fijn om nog steeds weer wat van je te kunnen lezen, het is soms stil zonder jou en lafo. groetjes Evelien
Thanks meiden Ik voel me op zich wel redelijk wel verdriet wat logisch is en heb nog wel veel krampen en pijn in mn rug maar we gaan er straks maar weer voor en hoop ook dat het niet meer te lang gaat duren
evelien als dit bruinige verlies tegelijk was met wanneer normaal je ongesteldheid zou zijn dan zou ik me als ik jou was ook geen zorgen maken. Dat schijnt wel vaker voor te komen. Danjo ik vind het ook heel gezellig dat je bij ons bent gebleven! Daphne, misschien heb ik er over heen gelezen maar waarvoor krijg jij echos voor doorbloeding van de placenta? Voor de lijst, mijn keuze gaat waarschijnlijk voor en ziekenhuisbevalling en wel borstvoeding. Verder ben ik benieuwd wanneer jullie kinderdverblijven gaan regelen en het kamertje gaan uitzoeken en bestellen. Wij wilden eerst eind november ofzo gaan, maar met alle folders in d ebus gaan we toch dit weekeind al kijken voor een kinderkamer
Agenda Verloskundige of gyn: 17 okt: Talitha 18 okt: Hellepelle 22 okt: Pebbles 23 okt: Fiona23 + onsukkie + Masoled 24 okt: Sabinekuh 25 okt: will 29 okt: mutsie 31 okt: Ischa31 06 nov: gina82 08 nov: Dolphin +evelien 12 nov: eikie79 14 nov: Friendly 22 nov: deentje Agenda Echo: 17 okt: Saar + eikie79 18 okt: frostieke 19 okt: draaimolen + kaat75 22 okt: anastasia 23 okt:Ntombi + Friendly 24 okt: Katsas 25 okt: plientje123 + will + Masoled 29 okt: mutsie 31 okt: 1986fleur + deentje + Ischa31 1 nov: Evelien 2 nov: Lafo 5 nov: Anna28 6 nov: Hellepelle 13dec: anastasia 15 dec: Masoled 17 dec: eyereen Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke 33 jr uit Haarlem Kelly 18 jr uit Sint-Niklaas - België Evelien 38 jr uit Veldhoven Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden, sjukhus+bv Daphne78 29 jr uit Nijmegen Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv Leonie(anna) 28 jr uit almelo Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Ziekenhuis+bv Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout Askim 34 jaar uit rotterdam Anna28 ..jaar uit ......Thuis+bv Meiden die een mk hebben gehad *Danjo *Anoul *Sam8 *Gerda1975 *Croky *Rebbel *Jent *wwjc19 *Hummel *Amy82 *Casannie anna 28 ben jij nou leonie? heb maar extra x op de lijst gezet moet wel leftijd en woonplaats hebben haha Anastacia je staat er ook bij
Goeiemorgen meiden! Nou het heeft gisteravond en vanacht toch doorgezet, ben echt flink beroerd, heb hoofdpijn echt niet normaal, mn oren doen zeer en mn buik doet pijn blijf hoesten en moet daardoor zelfs spugen.. dus heb mn collega maar sms gestuurd dat ik thuis blijf.... helaas, het is even niet anders! Hoi Marjolein! Ik ben gewoon op msn hoor.. maar je weet hij staat offline, heb niet veel zin in iedereen, dus je kunt me gewoon aanspreken Je hebt groot gelijk lekker thuis te blijven, je moet het toch een plekje geven! Hoe is het met je mannetje? Evelien, gelukkig dat het weg is, nu maar hopen dat het wegblijft.. die onzekerheid is gewoon super vervelend... ! Kus
HALLO! kennen jullie me nog :S Stond vroeger op de lyst haha, maar ben opeens verdwenen Had afgelopen dinsdag de echo, alles was goed, hartje horen kloppen. Jammer dat ik van de lyst af was, nu wist niemand dat ik een echo had Zie dat er behoorlyk wat veranderd is in de lyst, veel sterkte aan alle meiden die het nodig hebben. Nou ik ga snel weer, moet naar de tandarts, bleeeeegh geen zin haha. Oja echo foto's staan op mn baby blog: http://ice--ice--baby.blogspot.com. Ciao! Knuff Tammie