Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Wauw Mariebel..gefeliciteerd met je wonder..

2. Hoi meiden,
    heb vanmorgen voor de 2e keer getest. kreeg een heel licht 2e streepje. kan het zijn dat hij zo licht was omdat ik heel veel water en thee op had gister? urine was ook heel licht :oops: een foto van de test staat in mijn album...
    als er iets mis was geweest dan zou ik dat toch wel gemerkt hebben? heb geen spotting of bloedverlies ofzo, wel misselijk, emotie8baan, pijnlijke tepels enzo...
    ik ben denk ik gewoon bang dat het misgaat ofzo of dat het een false-positive was...

liefs rensie

3. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Geloof de testen maar Rensie... ;) Iedereen is bang maar blijf positief meid..

4. Indy73

Indy73 Lid

14 aug 2007
    47
    0
    0
    Ja Maribel, dat klopt! Spannend allemaal he. En wat super voor jou ook!

Liefs, Indy

5. zo heb me net maar even aangemeld voor moeders voor moeders
    wie gaat dat ook doen?

6. Cinderella22

Cinderella22 Actief lid

17 aug 2007
    330
    0
    0
    nou meid je bent zeker zwanger hoor. De streep is bij jou erg goed zichtbaar!

7. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Hoi Rensie, ik ga me ook zeker aanmelden bij MvM. Ben zelf zwanger geworden via de MMM, dus weet hoe belangrijk het is. Durf alleen nog niet, ik kan gewoon niet geloven dat het nu zover is en ook goed blijft gaan. Ik weet het...proberen positief te blijven :) maar is af en toe zo moeilijk. Je mag sowieso pas vanaf wk6 urine gaan geven, dus heb nog een week de tijd...

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    * inbraak *

als je genoeg hcg in je urine hebt, mag je al eerder beginnen (ik mocht vanaf 5 weken beginnen) plus je krijgt een extra kadootje als je je voor 6(?) weken aanmeldt....

oh en gefeliciteerd mei-mama's :D blij dat wij april-mama's weer brugpieper-af zijn :D

* einde inbraak *

9. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik wel me ook bij deze club toevoegen. Heb afgelopen maandag positief getest maar wist eigenlijk al dat het raak was. Volgens de berekening ben ik 13 mei uitgeteld. Maandag ga ik de verloskundige bellen. Slik ook medicijnen tegen te hoge bloeddruk maar donderdag gemeten bij huisarts en is nog nooit zo mooi geweest.

groetjes,
    Ischa

10. Cinderella22

Cinderella22 Actief lid

17 aug 2007
    330
    0
    0
    ik heb me aangemeld bij Moeders voor Moeders en je kunt inderdaad gelijk beginnen met urine afgeven op de dag dat je overtijd bent.

11. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ik wist idd niet dat je al gelijk mocht meedoen, bedankt voor de info. Ik heb me zojuist ook aangemeld bij MvM. Ben blij dat ik op deze manier ook weer anderen kan helpen :)

12. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ischa31, voor jou ook een dikke proficiat! Schrijf gezellig mee!

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Dames,
    Alle nieuwe mama's gefeliciteerd!
    ook ik ga me aanmelden voor de MvM.
    En zo lekker naar bed, ik heb weinig klachten op het moment, erg fijn om te horen dat er daar ook meer van zijn ;)
    Wel behoorlijke borsten al gekregen (tot groot genoegen van m'n vriend :) ) En een beetje moe....

Alvast welterusten!
    simone

14. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Ik wacht nog heel even met MvM.

Vorige keer mocht ik meteen nadat ik begonnen was opbellen om af te zeggen. Ik ga nu toch maar wachten tot de eerste goede echo.

Ik ben verder vrijwel symptoom vrij, alleen een beetje moe.
    Ik zou me eigenlijk best wel een beetje meer zwanger willen voelen...

Misschien helpt dat jullie als je je rot voelt: het is ook een bevestiging van het zwanger zijn!

15. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hallo meiden.
    ik kom me toevvoegen. ik ben 18 mei uitgerekend. echt nog heel pril dus, zijn jullie ook zo bang, bij elke toilet bezoek denk ik, als ik maar geen bloed zie. pff als die onzekerheid nu al begint. ,maar goed. ben zo ontzettend blij.
    hoop dat we hier veel steun aan elkaar hebben. hartstikke gezellig !

gr sandra

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier ook nog steeds de onzekerheid hoor. Vandaag weer een testje gedaan en die was (gelukkig) weer positief.
    Verder ben ik moe (maar dat was ik eigenlijk al hahaha, is nog restantje van de HELLP) en ik voel mijn baarmoeder best wel goed.
    Soms voel ik het kloppen, dat is wel apart. Zal mijn bloed wel zijn.

Hier weet inmiddels iedereen het ook. Ik wil graag dat mensen het goede nieuws horen, mocht het fout gaan dan weten ze ook dat het even "leuk" is geweest. Vertelde dit ook zo tegen mijn vader en die was het wel eens met de redenering.

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hallo meiden,

Alle nieuwe "moeders to be"gefeliciteerd!

Maandag komt MvM bij me langs! Ik was heel bang dat het idd ook fout zou gaan en dat MvM na een test zou zeggen, sorry mevrouw, u bent niet zwanger.. (stom he) dus heb gister nieuwe test gedaan en binnen 10 sec verscheen er een schitterende dikke roze streep... roze wolk is weer terug hihihi... Denk dat iedereen die onzekerheid heeft tot na de eerste echo!

xxx

18. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Draaimolen, boefie, indy, marieble, ischa, sandra, gefeliciteerd!
    geniet ervan en welkom bij de meimama's!

@cinderella, hoop zo voor je dat de misselijkheid snel minder wordt, het is dan wel voor een goed doel, maar zo is het natuurlijk niet echt leuk.

@Jent en jendo, hoop dat jullie kleine blijft zitten, zal heel hard voor jullie duimen.

@rensie, heel licht positief is ook echt positief hoor! Geniet ervan!

@nijnja, ik zit ook nog te twijfelen of ik mvm al zal bellen of dat ik wacht tot na de echo... de laatste keer kreeg ik mijn mk op de dag dat MvM langs zou komen...dus durf ook nog niet zo goed.

Hier alles rustig, wel wat last van mijn borsten, maar verder niet.
    Kan het soms ook nog maar moeilijk bevatten.
    Wc papier syndroom blijft maar duren hier..nog 1,5 week en dan eerste echo...kan niet wachten...

Zijn er meiden die het leuk vinden om ook eens te msn-en?

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen allemaal!

Msn geen probleem, volgens mij staat email adres in mijn profiel!

xx

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zooh, jeetje, ben één dag weg en giga veel nieuwe mensen! Allemaal gefeliciteerd! Welkom in het wc-papieren syndroom topic..HAHA.
    Hier gaat alles nog steeds goed. Zeer weinig klachten. Wel moe, en harde tepels, maar verder... Niet veel bijzonders.. Dinsdag echo..Dus ben benieuwd!

Deel Deze Pagina