1 mei: Ice, Wittereus, bahar, LadyIceShire 2 mei: Eyereen, Manon, Masoled 3 mei: Mariska, Miriam25, Wenedyjacobs55, Anastacia 4 mei: Saar, Chulita, Lindaaa 5 mei: Katsas, Moedergans 6 mei: Bette, Hope26 7 mei: Hupse, Shalina, Mutsie79, Dolphin 8 mei: Gina82, MaaikevT 9 mei: Anne28, Ntombi 10 mei: Mamafaye, Linda 11 mei: Annrieke, Kaat75 12 mei: Sassefras, Nijnja 13 mei: Cinderella22, Ischa31, Boeffie, Miessie 14 mei: Draaimolen, WendyP 15 mei: Daphne78, Sandra31, Surf, Lolake, Will, Annetske 16 mei: 17 mei: Neia, Priscill, Frostieke, Dp75 18 mei: Sannnniee, Hellepelle 19 mei: Mariebel, Indy73, Jamy, Deentje 20 mei: Mano82, Chanie, Askim, Talitha 21 mei: lotte2, Tienus 22 mei: Friendly 23 mei: Peetjuh, Evelien69, Daam, WishfullDreaming 24 mei: Diaantje17, Sjaandiaan, 25 mei: Lafo, Jolien, Eikie79 26 Mei: Zwaantje, Sabineeuh 27 mei: Pebbles, Flyke 28 mei: Plopje82, Onsukkie 29 mei: Follieke, Catheleine, Wassink 30 mei: Fiona23, Plientje123 31:mei: Rocca81 Agenda Verloskundige of gyn 18 okt: Hellepelle + daam 22 okt: Pebbles 23 okt: Fiona23 + onsukkie + Masoled + Nijnja 24 okt: Sabinekuh 25 okt: will 29 okt: mutsie 31 okt: Ischa31 06 nov: gina82 08 nov: Dolphin +evelien 12 nov: eikie79 + daam 14 nov: Friendly 22 nov: deentje Agenda Echo 19 okt: draaimolen + kaat75 22 okt: anastasia 23 okt:Ntombi + Friendly 24 okt: Katsas 25 okt: plientje123 + will + Masoled 29 okt: mutsie 31 okt: 1986fleur + deentje + Ischa31 1 nov: Evelien 2 nov: Lafo 5 nov: Anna28 6 nov: Hellepelle 12 nov: daam 15 nov: Frostieke 13 dec: anastasia 15 dec: Masoled 17 dec: eyereen Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke (Nijnja) 33 jr uit Haarlem, zh of thuis (?), bv Kelly 18 jr uit Sint-Niklaas - België Evelien 38 jr uit Veldhoven Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden, sjukhus+bv Daphne78 29 jr uit Nijmegen Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv Leonie(anna) 28 jr uit almelo Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Ziekenhuis+bv Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout Askim 34 jaar uit rotterdam Anna28 ..jaar uit ......Thuis+bv Damiët (daam) 30 jaar uit Den haagZiekenhuis+bv Meiden die een mk hebben gehad *Danjo,Anoul,Rensie ,Josien,Casannie,Sam8,wwjc19 Gerda1975,Mone,Amy82,Croky,Hummel,Rebbel,Jent Even mijn afspraak van vandaag al weggedaan en de volgende er al in gezet. Vandaag was al trouwens super, al 33.4 mm en tzit ongeveer op schema , 3 daagjes meer. Was blij natuurlijk, zit bijna aan de 12 weken, maar alles loopt goed.
een koortslip kan pas kwaad als je kindje er eenmaal is. niet in de zwangerschap. ik had het pas geleden gevraagd toen er een vriendin met een koortslip bij mij voor de deur stond. dus was ik express nie in de buurt bij haar gaan zitte. maar het kon geen kwaad..
1 mei: Ice, Wittereus, bahar, LadyIceShire 2 mei: Eyereen, Manon, Masoled 3 mei: Mariska, Miriam25, Wenedyjacobs55, Anastacia 4 mei: Saar, Chulita, Lindaaa 5 mei: Katsas, Moedergans 6 mei: Bette, Hope26 7 mei: Hupse, Shalina, Mutsie79, Dolphin 8 mei: Gina82, MaaikevT 9 mei: Anne28, Ntombi 10 mei: Mamafaye, Linda 11 mei: Annrieke, Kaat75 12 mei: Sassefras, Nijnja 13 mei: Cinderella22, Ischa31, Boeffie, Miessie 14 mei: Draaimolen, WendyP 15 mei: Daphne78, Sandra31, Surf, Lolake, Will, Annetske 16 mei: 17 mei: Neia, Priscill, Frostieke, Dp75 18 mei: Sannnniee, Hellepelle 19 mei: Mariebel, Indy73, Jamy, Deentje 20 mei: Mano82, Chanie, Askim, Talitha 21 mei: lotte2, Tienus 22 mei: Friendly 23 mei: Peetjuh, Evelien69, Daam, WishfullDreaming 24 mei: Diaantje17, Sjaandiaan, 25 mei: Lafo, Jolien, Eikie79 26 Mei: Zwaantje, Sabineeuh 27 mei: Pebbles, Flyke 28 mei: Plopje82, Onsukkie 29 mei: Follieke, Catheleine, Wassink 30 mei: Fiona23, Plientje123 31:mei: Rocca81 Agenda Verloskundige of gyn 18 okt: Hellepelle + daam 22 okt: Pebbles 23 okt: Fiona23 + onsukkie + Masoled + Nijnja 24 okt: Sabinekuh 25 okt: will 29 okt: mutsie 31 okt: Ischa31 06 nov: gina82 08 nov: Dolphin +evelien 12 nov: eikie79 + daam+daphne78 14 nov: Friendly 22 nov: deentje 3 dec: daphne78 24 dec: daphne78 7 jan: daphne78 Agenda Echo 19 okt: draaimolen + kaat75 22 okt: anastasia 23 okt:Ntombi + Friendly 24 okt: Katsas 25 okt: plientje123 + will + Masoled 29 okt: mutsie 31 okt: 1986fleur + deentje + Ischa31 1 nov: Evelien 2 nov: Lafo 5 nov: Anna28 6 nov: Hellepelle 12 nov: daam 13 dec: anastasia 15 dec: Masoled+Frostieke 17 dec: eyereen Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke (Nijnja) 33 jr uit Haarlem, zh of thuis (?), bv Kelly 18 jr uit Sint-Niklaas - België Evelien 38 jr uit Veldhoven Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden, sjukhus+bv Daphne (Daphne78) 29 jr uit Nijmegen, ziekhuis en bv onder voorbehoud Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv Leonie(anna) 28 jr uit almelo Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Ziekenhuis+bv Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout Askim 34 jaar uit rotterdam Anna28 ..jaar uit ......Thuis+bv Damiët (daam) 30 jaar uit Den haagZiekenhuis+bv Meiden die een mk hebben gehad *Danjo,Anoul,Rensie ,Josien,Casannie,Sam8,wwjc19 Gerda1975,Mone,Amy82,Croky,Hummel,Rebbel,Jent hihihi, weer een nieuwe poging, hoop dat we nu niets meer kwijt zijn... Frostieke, heb jou wijzingen geprobeerd over te nemen, foutje kan snel gemaakt zijn, dus zou je deze willen checken? (Ps bedoelde het niet kwaad hoor, volgens mij kwam mijn vorige berichtje beetje bitcherig over, was niet de bedoeling) groetjes Daphne
Sorry, ben een beetje rustig vandaag want ben alles behalve lekker. Heb weer heerlijke misselijkheidsaanvallen... ben moe en grieperig. Wie de combinatie griep en zwanger zijn heeft uitgevonden is vast een man geweest Maar goed... ik ga hier niet verder lopen chagerijnen, ik houd me stil en ga lekker op tijd naar bed! Liefs Friendly
ehhh, als je steeds de laatste lijst kopieerd en plakt kan je toch niets kwijtraken onderweg. ik heb dit al een paar keer zien staan, hoe kan dit dan. ben vanmiddag samen met danjo aan het kopieren en plakken geweest en volgens mij zijn we niemand verloren onderweg hooguit zijn we iemand vergeten. dus meiden kijk even of je op de bevallingslijst staat en of dat de goeie datum is. bahar als je dit leest, wat een vreselijk nieuws en heel veel sterkte. friendly, je hebt gelijk die combinatie is niet uitgevonden door een vrouw eehhh was god niet een man hahahaha ziek het lekker uit evelien laat even horen hoe het met je is fiona ik denk dat die koortslip voor je kindje geen kwaad kan op dit ogenblik alleen je vriendje moet uitkijken
hmz nu wordt de lijst wel vaak terug gehaald haha mischien een idee om het er gewoon neer te zetten bij je verhaaltje en dan als het weer eens tijd wordt de lijst weer aanpassen? Nu lees je wat van iemand grote lijst enz enz geef maar een idee hoor haha
Hihi.. ik zie idd alleen maar lijst.. beetje veel van het goeie he hahahahha! Ik blijf morgen ook nog lekker thuis op de bank zodat ik maandag echt volledig uitgerust weer aan mn week kan beginnen! Bahar, wat vreselijk, succes met jullie verlies! Verder iedereen fijne avond.. ik ga zo lekker naar bed, mn mannetje heeft me uitgebreide massage belooft JOEPIE! Lekker.. hahaahah! Kus
@daphne Ik heb het op baby brabbel net ook gedaan, wel grappig en er komt 2x een meisje uit, netzoals bij het pendelen. Ben benieuwd. Loop jij trouwens ook in Nijmegen bij de Gyn? Ik heb ooit in het radbout bij een gyn gelopen maar dat was voor iets anders dan voor mijn zwangerschap. Nu zit ik in Boxmeer en die schijnen samen te werken met Nijmegen.
Hai meiden, Danjo ik ben inderdaad leonie, dus anna 28 met thuis bevallen en wel bv...... hahah! Bahar, als je ook dit leest wat vreselijk! Wens jullie veel sterkte toe! Liefs Anna
bahar wat erg... Ik wens jullie veel sterkte toe.... Ja babyboom ook gekeken.... Leuk om dat allemaal eens te volgen
Vanaf hier ook heel veel strekte Bahar... Voel me ineens weer top en zit nu aan de ham-kaas chips. Heb ook lekker emo naar Babyboom gekeken, zelfs mn mannetje vond het af en toe leuk om naar te kijken. Zo nog ff een sinaasappeltje eten en dan maar naar bed, kijken of ik er morgen een beetje fitter uit kom. ga met wat vriendinnen de stad in en zit nog heel erg in tweestrijd om het ze wel of niet te vertellen. Zijn mn beste vriendinnetjes, we zien elkaar alleen niet zo vaak omdat we allemaal ergens anders wonen. Volgende keer dat we afspreken zijn we misschien weer 2 maand verder en vind het toch leuker om live te vertellen. Maar goed, heb nog een nachtje om over na te denken. Trusten allemaal! Liefs friendly
LIeve bahar, wat is er gebeurd? Ik wist helemaal niet dat je voor een vlokkentest ging ?! Heel veel sterkte, wat gaat er nu gebeuren?
babyboom gekeken maar vond er niet zoveel aan. ik denk dat het kwam door carolien tensen, heb haar een beetje te vaak gezien denk ik. eehhh DANJO, echte gooise vrouw, snap je stukje ER kijken is zien hoelang ik het vol hou met m´n ogen open. slaap lekker voor straks
Nee koortslip is alleen gevaarlijk bij babies die al geboren zijn. Je moet nu even geen aciclovir gebruiken. Gr, Paula
Hoi Hoi, hier gaat alles weer goed , geen bruin slijm meer gezien, heb gewoon gewerkt vanavond en geen last meer gehad, hopelijk blijft het weg nu. Even voor de lijst, ik wil graag thuis bevallen( is me bij de vorige bevallingen niet gelukt, misschien nu?, 3x is scheepsrecht hihi) en Bv geven. Bahar wat vreselijk meid, heel veel sterkte! Erwin zou babyboom opnemen omdat ik moest werken heeft ie het niet gedaan baaaalen! Nou ik ga gauw naar bed, morgen om 7 uur staan de meiden weer aan mijn bed, het is nu 00.45 uur. lekker laat maar na een avonddienst moet ik altijd eerst een tijdje me ontspannen want anders kan ik niet slapen. Groetjes Evelien, tot morgen