Goeiemorgen meiden! Wat is dat voor programma, dat babyboom? Net zoiets als de bevalling? Ik lag al op bed anders had ik ook wel gaan kijken... jammer! @Evelien, wat fijn dat het weer weg is! Nu kun je weer lekker genieten! Hmm.. ik ga ook kijken hahaha... die chinese kalender zegt jongen maar mijn gevoel zegt meisje...hmmmm hahahahah! Kus
nee gina het is iets heel anders dan de bevalling. hier waren 100 stellen te zien die worden gevolgd naar zwanger worden. dus achtergrond verhalen krijg je ook te horen van mensen waarbij het niet lukken wil. op het eind zie je dus al die koppels gespannen een test doen. allemaal tranen, zowel bij de positieve als bij de negatieve testen. vond het best zielig je staat daar voor de camera, je bent 5 jaar bezig en zit helemaal in de medische molen, hoopvol doe je een test en dan negatief terwijl de gene die naast je staat positief test. Evelien wees blij dat je deze keer hebt overgeslagen werd nou niet bepaald vrolijk van de uitspraak van die gyn die erbij was. over vrouwen boven de 35 hebben.......... het enige positieve wat ik uit zijn uitspraak kon halen was dat de kans op een tweeling groter is. werd van de rest toch wat depri hier hopen we weer op een goeie dag. wel misselijk uit bed gekomen maar begint nu af te zakken. heb alleen een druk op mijn heupen, lijkt wel spierpijn, denk dat ik een beetje verkeerd gelegen heb, weet niet wat het is. maar volgens daisy zijn het mijn banden, wordt ook per minuut dikker, volgens haar hahaha
Heb ik ook Wil, mn heupen en liezen (of bekken weet ik t) doen zeer.. niet echt pijn maar zeurderig.. geen idee wat het is, maar als ik daar nu al last van heb vrees ik de rest hahahahahaah...
oohh gina zover had ik nog niet gedacht. maar idd het is een beetje zeurderig kan het niet goed omschrijven. de ene keer denk ik het zit in mijn liezen de andere keer denk ik mijn darmen, dan weer mijn rug maar het komt toch steeds van die heupen af.
Irritant he, als ik te lang in dezelfde houding zit dan gaat het zeuren of als ik een tijdje sta in dezelfde houding... wordt dat nog erger (hihih jij hebt t eerder gedaan..)
ik kan het me echt niet herinneren dat ik dat toen ook had. Amy is alweer 12 jaar geleden en bij daisy heb ik vanaf week 29 plat gelegen. als ik er toen ook last van had gehad heeft het iig geen indruk op me gemaakt. daisy heeft me net verteld dat ouwe mensen altijd pijn hebben. altijd weer die leeftijd he.
Hahahahaahah... leuke dochter heb je, ik hou wel van die humor! Ach we zien het wel vind je niet hihi.. kunnen er nu toch niks meer aan doen haha!
nee we kunnen er niets meer aan doen ..of.. toch wel... heel zielig doen en je lekker laten verwennen door het mannetje hahaha ja, lekkere meid he die daisy. ze heeft altijd van die rare uitspraken, volgens haar ben ik ook ouder dan oma of ze vraagt naar je leeftijd, geef je keurig naar waarheid antwoord zegt ze doodleuk whooooooo, dat is oud. gelukkig doet ze het niet alleen bij mij, manlief krijgt ook de nodige opmerkingen hoor. Papa heeft namelijk regelmatig spijkers in zijn gezicht (wordt tijd dat ie zich gaat scheren) of zal ik het stof even uit je haar kloppen, he dat gaat niet, je krijgt opa haar, ppfff. ach gina, je gaat het ook allemaal meemaken hoor voordat je het weet praten ze je onder de tafel of zetten ze je flink voor schut.
Hahahahah... lijkt me heerlijk zo'n klets! Ik heb een nichtje van drie, die is ook zo heerlijk bijdehand! Weet iedereen in te palmen met haar ogen en uitspraken... ik zou ervoor tekenen! Nog ff geduld hahahahah!
babyboom viel tegen maar oke eerste uitzending evelien vandaag komt er een herhaling ik ga mn auto keuren pff ik hoop toch zo hehe
Ik hoop dat het meevalt danjo, je kunt wel een topweekend gebruiken Hoe laat is de herhaling van babyboom?
wens Bahar sterkte van me ! Ik heb ook een tijdje met haar gekletst bij de NOD forum. Vreselijk om dat te horen zeg..
Goedemorgen meiden, Ben het helemaal eens met de tegenvallende eerste aflevering van Babyboom, maar ik ben helemaal emo, dus daarbij ook. Deel je mening over Caroline Tensen ook een beetje Will.. maar goed, ik heb een hele lijst van die tv-persoonlijkheden die ik liever niet zie. Vooralsnog ben ik een stukje beter opgestaan dan de afgelopen dagen. Nu nog zien of ik het kan volhouden.... Danjo: succes bij de keuring! Ik ben nooit zo bang of ie er door komt, maar vraag me meer af hoeveel geld het nu weer gaat kosten. Wij hebben gewoon altijd pech met auto's, of ze nu oud of nieuw zijn, ze kosten veel gedl. Mijn ouders hebben een veel grotere auto en die is een jaartje ouder dan die van ons en die betalen steeds nauwelijks iets en bij ons is het altijd Kassa! Ga nog ff kopje thee drinken met mn mannetje en dan strijken. Liefs Friendly
Heej goedemorgen meiden! Ooooh, ik heb lekker een vrije dag genomen vandaag en tot 11 uur geslapen! Zal k t nodig hebben gehad? haha! Werk nog full time en meestal rond de 40 a 45 uur en dat valt nu soms echt niet mee! Mag smorgen s ook al een half uurtje later beginnen dus pak wel steeds meer rust! Hoe laat komt die herhaling van babyboom? @ danjo: succes met de keuring! @ Will : wat een geweldige uitspraken van je dochter! Ik heb zelf in de kinderopvang gewerkt en altijd zo gelachen om ze, echt leuk! Ai strijken friendly? Bah... nix aan! Moet er ook nog maar aan geloven vandaag denk ik..... hebben we een lekker opgeruimd weekend! Ging jij niet shoppen vandaag? of ben ik nou in de war? Liefs Anna
Anna: ja ik ging shoppen, nou ja de stad in in elk geval, Lekker theeleuten met mn vriendinnen. Ben niet van plan om wat te kopen, maar vaak zie je dan juist leuke dingen... Strijken is ook niet mijn hobby, maar moet er zeker tweemaal in de week aan geloven om alle werkkleding aan de kant te maken. En als ik maar eenmaal bezig ben vind ik het ook niet erg, maar het er naar toe leven... Was trouwens iets te positief met mn 'goed opgestaan' werd na twee slokjes thee zo misselijk dat ik het er met gal en al weer uitgegooid heb. Ben nu mn maag even tot rust aan het laten komen en dan moet ik toch echt wel wat eten. Voelt wel raar, overgeven terwijl ik dat drie week niet gedaan heb. Aan de andere kant lucht het ook ongeloofelijk op. Anna: ik werk niet, maar ik ken het bijslapen gevoel, momenteel heb ik aan 12 uur per nacht nauwelijks genoeg. Ben zelfs in staat om 's middags weer te gaan liggen (maar dat doe ik niet). Heb af en toe zelfs het idee dat als ik wel zou werken het allemaal wat makkelijker zou worden omdat je dan een vast ritme zou hebben. Maar goed, solliciteren gaat niet zo makkelijk Liefs Friendly
ik ken je verhaal friendly. Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik werk ook niet maar als ik rond 22.00 uur naar bed ga en ik kom er 9.30 uur weer uit, dan heb ik toch het gevoel dat ik slaap tekort kom.. Kennelijk neemt de kleine veel energie van je over en krijg je zelf de restjes..
Nou ik kan ook wel bijven slapen hoor. Ik laat m'n man 's ochtends me bellen op een schappelijke tijd, want de wekker hoor ik dus gewoon écht niet!
Heb ook dat gevoel. Moest alleen deze week elke avond werken. Ben dan rond 23.15 thuis. Voel me dan echt heel moe. Heb het gevoel dat ik slaap tekort kom. Moest vanochtend helaas ook werken en dan vanavond weer. Denk dat ik straks maar even probeer te slapen. Anders trek ik het echt niet. Had niet verwacht dat zwanger zijn zoveel energie kost. Hoop wel dat het nog wat beter gaat worden.
@dolphin: Thanx! Voelt ook wel weer als mijlpaal die 11 weken.... hoewel de kans steeds kleiner wordt dat het Spontaan mis kan gaan blijft het vind ik zelf toch wel spannend! over het slapen..... ow...ik heb ook met werken af en toe zo iets van laat me met rust , ik wil niet meer haha..... soms heb ik echt gewoon geen zin.... Liefs anna