Ow..... dat wist ik niet! Ik zal eens wat beter op gaan letten! Vint het af en toe wel lastig omdat ze nu weer komen met dingen die je een paar jaar geleden gewoon nog kon eten...... of een paar jaar geleden niet en nu wel...... Weet iemand dan toevallig ook hoe dat zit met garnaaltjes en zo? Ik weet dat je geen rauwe vis mag maar uhm in japan enzo krijgen ze toch ook sushi en gezonde kinderen? Vraag het me af omdat ik laatst ook garnalen heb gehad en een zoute haring
In voorverpakte vis, is de kans groot dat de listeria bacterie zit en daar ook blijft groeien dit is schadelijk voor de vrucht! zie ook : http://www.gezondheid.nl/nieuwsartikel. ... kelID=2129
Volgens mij is het ook listeria, listerine is dat spul waar je je mond mee spoelt hihihihihi En verse vis is juist heel erg gezond (jammer dat ik het niet lekker vind).
Garnalen en haring zijn geen probleem. Haring is zelfs goed (je moet eigenlijk twee keer per week vette vis eten, daar schijn je slimme kindjes van te krijgen!). Sushi in Japan is altijd van heeeel verse vis, ik vertrouw de sushi in Nederland dan toch niet genoeg op versheid. En dat terwijl ik sushi heel erg lekker vind. Ik vind geen sushi bijna nog moeilijker dan geen alcohol (bijna dan, he)! Je kunt natuurlijk wel sushi zonder vis eten, met komkommer of oshinko (ingelegde retich) of met krabsticks. Ook wel lekker, maar niet zo lekker als met zalm of tonijn... mmmm, ik krijg nu al weer zin!
Hoi meiden, Ik zie dat jullie elkaar weer gek hebben zitten maken met eten hahahaha... ik moet dus echt niet aan vis denken hahahahaah.. normaal wel hmmm! Jeetje Frostieke wat fijn dat je zoveel echo's krijgt.. waarom is dat eigenlijk? Hoe gaat het eigenlik met je ex? is ie al beetje bijgedraaid? Princes welkom! Fijne zwangerschap toegewenst! Gister had ik een heerlijk emo dag.. fijn hoor! Ik heb de hele dag geklaagd dat er niemand naar me om kijkt.. hihi, erg he!Tegen mn mannetje gezeurd dat zn moeder nooit belt om te vragen hoe het gaat, tegen mn moeder gezegd dat het haar geen moer interesseert als het niet om haar gaat en tegen mn zusje geschreeuwd en daarna gaan huilen.. errug charmant hoor! Maar tegen mn mannetje weer super lief geweest (hij doet alles voor me, zoooo lief!) dus........... beetje jammer! Hoe is het met jullie? hebben jullie ook zo'n last van emo buien? Kus
goeie morgen dames, even een vraagje op de nuchtere maag na een heerlijke vrijpartij vroeg in de avond voelde mijn tepels alsof ze in brand stonden, was echt niet fijn zo zeer deden ze. Nou moet ik er wel bij zeggen dat mijn tepels erg betrokken zijn bij onze vrijpartijen maar dat mijn vriend zeer teder en liefdevol met ze omspringt. Volgens hem voelt de structuur van mijn tepels ook anders. Hebben jullie dat ook? Groetjes Pebbles.
Jaaaahh hahaa.. normaal zijn mijn tepels ook errug van de partij maar hij moet er afblijven nu.. het doet al zeer als ie er naar kijkt! Je borsten veranderen.. van buiten en binnen.. mijn tepels zelf (dus niet het hof) zijn groter hihih...
nou ik heb een lotgenoot gevonden gelukkig hahaha (jammer dat mijn gevoelige tepels daar niet van veranderen hahahahaha) Ik moet zeggen dat we er best om konden lachen maar het ook wel een beetje jammer vinden het vooruitzicht dat hij er de komende maanden niet aan mag komen.... Maar het is voor een goed doel Mijn vriend merkte meteen al dat mijn borsten anders aan voelde, nog eerder dan ik eigenlijk hahah
gina die emo buien heb ik ook, kan varieren van heel erg tot super erg. heb het ook (nog niet) met man en kinderen gehad hier is net het jachtseizoen achter de rug. staan hier 5 grote kerles met geweer nog op hun rug smakelijk te vertellen dat ze een eland hadden geschoten. ben vreselijk te keer gegaan tegen ze (in het nederlands) en daarna heb ik ze heel hard huilend verteld dat een eland ook een vader en moeder heeft die nu hun kindje aan het zoeken zijn. gelukkig heeft amy me uit die benauwde situatie gered maar zei nog wel even snel tegen die jagers. mama is zwanger hoor en dat is helemaal niet om te lachen ja listeria, die bedoelde ik. garnalen mag hier dus niet en zoute haring hebben ze niet sushi mag hier weer wel als er maar geen tonijn in zit en het vers wordt gemaakt. heb daar wel mijn vraagtekens bij want wie zegt mij dat die vis, die wordt gebruikt ook echt vers is. maar het is wel zo dat die lijst van wat niet mag langer is geworden sinds de zwangerschap van daisy(9 jaar). toen ging het alleen maar om de brie en dat je niet te vaak lever mocht eten. hier is de ergste misselijkheid over het heeft alleen plaats gemaakt voor honger. kan de hele dag wel eten. en het gekke is ik lust alles ook dingen die ik eigenlijk niet lekker vindt. allen melk en pindakaas lukt niet terwijl ik tijdens de vorige zwangerschappen er geen genoeg van kon krijgen.
goedemorgen... hier mag het aankomen sinds deze week weer, als het maar heel zachtjes gebeurd. 1 keer verkeerd en het is direct weer gebeurd en dat weet meneer, dus die kijkt wel uit. Ik ben normaal ook gek op vis, maar moet zeggen de laatste weken blijft het bin vissticks en zelfs die hoef ik nog niet erg graag. Mijn emo-buien hebben of betrekking op mezelf als ik alleen ben (dan ben ik zoooo zielig!) of als ik iets zie op tv. Anders kan ik me vrij goed inhouden. Heb het nieuws gisteren toch aan mn vriendinnetjes verteld. Ze waren niet eens verbaasd, ze hadden het er zelfs met de bruiloft nog over gehad. Ze waren erg blij voor ons en hebben me er nogmaals van verzekerd dat het allemaal wel helemaal goed gaat komen. Ze willen gelijk als de echo goed was een afspraak hebben om te babyshoppen, want daar zijn ze zelf nog lang niet aan toe... Begin nu echt goed verkouden te worden, dwz de keelpijn is nog niet doorgezet maar de neusverkoudheid wel. Heb het liefst 1 van twee, en dus niet met half rauwe keel, want daar word ik alleen maar beroerd van. Ga mn mannetje zo ff wakker maken, die is lekker vrij vandaag voor de verandering. Liefs Friendly
Goedemorgen meiden! Vandaag 12 weken heerlijk gevoel ! Vandaag ga ik eerder dan gepland met hubbie naar een babywinkel, kijken voor een kamertje. Is een leuke aanbieding ( sinds ik zwanger ben ontvangen we gerichte reclame hihi) En misschien kopen we het wel gelijk. Heb verder met hubbie afgesproken dat we niet willen weten wat het geslacht van de kleine is! Veel plezier vandaag meiden, en tot vanmiddag/vanavond! Oh ja hier ook geen sex durf ik eigenlijk niet zo goed, arme hubbie.... En emo ja ben ik ook wel lichtgeraakter maar niet tegen mijn hubbie Die vind me lief en mooi dat is zo'n lieverd!
@Gina82; Neen hij is nog niet bijgedraaid hoor. En hier krijg je meteen een echo als je naar de gyneacoloog gaat, en je hebt hier om de 4 weken een nieuwe afspraak met hem dus ook elke keer een nieuwe echo.
Hahaha.. nou hier wel sex hoor, alleen de boobs doen ff niet mee! Geen sex is niet te doen, ook voor mannetje niet, het is alleen iets minder, niet meer elke dag maar om de! Ja ik tegen naasten behalve mn mannetje.. en de tv pfff als ik iets zie wat ik ontroerend vind ga ik zitten grienen! Apart hoor.. is sinds drie/vier dagen.. ach! Ohh frostieke, dat is balen.. nou ja, dan is jouw mooie kindje dalijk helemaal van jou en je lieve ouders! Leuk kamertje kijken! Wij moeten binnenkort ook gaan kijken, moet ideeen opdoen want vaders lief gaat m maken! leuk he hihihi.. Kus
pebbles, ik heb inderdaad een MK gehad vandaar mijn eerdere echo, momenteel voel ik me redelijk goed ja,eigenlijk geen echte kwaaltjes, gisteren wel ferme buikpijn en steken in buik gehad maar denk dat het mijn darmen zijn, ik ben nogal verstopt en hoe voel jij je? hihi dag neiake wel leuk he dat wij het geluk hebben hier samen te mogen zitten de rest goed weekend en goede zwangerschap! groetjes flyke
Hallo allemaal! @Frostieke: Wat leuk zeg elke 4 weken een echo! dat zou ik ook wel willen ik heb niet eens elke 4 weken een afspraak bij de vk ofzo... om de 6 weken vk en maar 2 echo's in de hele zwangerschap... probeer elke dag even met de angelsound of ik misschien al wat hoor.. maar elke keer als ik denk jaah... dan is het mijn eigfen hartslag.. die is echt overal te horen haha. Verder gaat hier alles goed!