Dames, stil hier? Ik moest 5 blz lezen! Seks: borsten is no go area verder heb ik gewoon momenteel veel minder zin. Maar het gebeurd nog wel hoor, maar niet zo heel vaak als misschien goed is voor ons hihihii Idols: staat aan momenteel, altijd leuk die audities hahaha. Soms ben ik aan het meezingen, en dan gaat Sam ook heeeeel hard meezingen, dus het is nu erg gezellig hier in huize Nijmegen. Misselijk: nog steeds! Hoop dat de gyn gelijk heeft en dat het volgende week gaat afnemen. Bezoekjes aan gyn/vk: bij de zwangerschap van Sam mocht ik idd niet zo heel erg vaak. Eerste keer bij 9 weken, toen pas bij 16 weken, toen 22 weken, toen 27 weken en daarna was ik bevallen hahahaha (had op woensdag de afspraak en op maandag was ik bevallen). Nu mag ik heel wat vaker, dus nu bij 8 weken, 9 weken, dan 4 weken later, 3 weken later, 3 weken later (he de 20 weken grens zit hier) en dan om de 2 weken tot? Eetlust, ik heb eigenlijk bijna nergens zin in. Net frietjes op en hopelijk blijven ze nu in mijn maag O, Sam begint te protesteren, die krijgt zo lekker haar fles en dan naar bed en dan kan ik echt rustig op de bank gaan hangen. Groetjes Daphne o ja, Will waarom geen tonijn? (Dat is de enige vis die ik lekker vind)
Nou ik geloof niet dat het bij ons aan mijn man licht. Ik heb zelf absoluut geen zin in sex. Blé Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen maar toch is het zo . We hebben vanavond heerlijk gegeten. Is erg lang geleden. Steengril. Jammie... Is beter dan een zak nootjes. Wel net zo slecht met al die sausjes en salades.
Zit net het beste idee van nederland te kijken. De Knuff met de speen staat nu op nr. 2. Ben benieuwd hoe dit zal aflopen.
Mag ik ook bij op de lijst? Ik ben uitgeteld voor 8 mei 2008. 't is ons eerste kindje. Volgende afspraak bij gyn is 20/11 ah ja, ik kom uit Lummen, België Dank u!
daphne, over de tonijn, ik weet het niet ](*,) ik weet het niet ](*,) ik weet het niet ](*,) snap van die hele stomme eetlijst hier geen bal. ga het allemaal aan de gyn vragen donderdag, neem me lijst mee en vraag om uitleg.
Ter informatie : tonijn valt onder de roofvissen en Roofvis: kan veel kwik bevatten ( net als haai koningsmakreel en zwaardvis )
O, anastasia thanks, thanks, thanks. die lijst is hier zo lang dat ik er gewoon niets meer van snap. en eigenlijk ook de hoop had opgegeven dat ik het ooit zou gaan snappen. maar dit is weer een lichtpuntje.
Goeiemorgen meiden! Ik heb ff een vraagje.. ik had vanochtend bij het plassen bloedverlies, daarna wc papiertje in onderbroek gedaan en daar zat ook wat in, alleen nu al een tijdje bijna niks en alleen bij afvegen wat bruinig.. geen kramp verder. Op de kaart van vk staat dat je bij ruim bloedverlies moet bellen (binnen half uur 1/2 maandverband vol) en dat heb ik dus absoluut niet.. kan ik er gewoon vanuit gaan dat het een bloedvaatje van de bm mond was die gesprongen is bij plassen? Het wordt alleen minder niet erger (nog maar een klein druppeltje)... Liefs Gina
Hey gina, daar kun je idd wel van uit gaan. mocht het erger worden zou ik voor mn eigen geruststelling toch de vk bellen, maar zoals het nu lijkt is het idd gewoon een geknapt bloedvaatje. kan soms wel ff duren voordat ie weer hersteld is, alleen het bloedverlies mag niet echt gaan toenemen. Hier alles okee. Heb de halve nacht wakker gelegen waarom ik me gisteren de hele dag zo beroerd gevoeld heb. Kon het niet plaatsen. Was misselijk, maar anders dan zwanger-misselijk. Ineens ging het lampje branden ik was 's ochtends mn medicijnen vergeten! hoezo dom! Ik heb ze dus gelijk nog ingenomen en nu gaat ie weer top. Zo onlogisch. Nou ik ga ff wat in huis doen en dan op visite. Tenminste als het dan nog droog is... laat me niet kletsnat regenen voor een kopje thee dat ik thuis ook wel kan krijgen. Liefs Friendly
hey Gina Ik zou idd vandaag nog even aan kijken als morgen nou nog zo is of het wordt in de loop van de dag erger kun je altijd bellen maar vandaag doen ze er denk ik toch niks aan
Hee hoi! Over de tonijn will zeggen ze hier dat je het wel mag eten maar niet vaker dan 1 x per week.... zal wel met het kwik te maken hebben. geldt trouwens voor alle roofvis...... Liefs Anna
Hallo mensen! Ik voel me echt heerlijk vandaag.. heb de griep te pakken.... en dan met die zwangerschaps kwaaltjes en rarae hormonen voel ik me helemaal toppie NOT! hoop dat het snel over gaat.. want ik voelde me de hele dagen al zo sloom van het zwanger zijn.. en nu dit erbij.. kan niet beter!bah!
Heb de vk gebeld en als het idd alleen nog maar bruin is hoef ik me niet ongerust te maken. Het is nu over.. dus dat is mooi! ik hou me ff rustig en dan hopen op het beste. Bedankt meiden, fijne dag!