Hoi Gina, Gelukkig dat het nu weg is, is toch even schrikken he, word je echt even heel onzeker van. Gelukkig is niet elke keer dat er bloedverlies is meteen het ergste aan de hand, maar je denkt er wel meteen aan. Nou ik hoop dat het niet meer terugkomt . Groetjes evelien
Gek eigenlijk dat er zo veel verschillen zijn wat betreft wat je wel en niet mag eten. Ik ben gek op tonijn, maar ik eet het toch maar niet...
zo nog lekker aan het genieten van ons weekend en bedenken waar we uiteten gaan heb er zin in om lekker veel te eten morgen is het weer werk werk en nog eens werk maar dinsdag komt in zicht eindlijk naar de VK
Shit, heb net toch bloed verloren. Kan wel janken, stelde niet veel voor hoor. Het zat door m'n witte slijm heen, waardoor het dus een beetje rozig was. Het zat in m'n onderbroek, maar niet aan m'n wc papiertje. Maar ja... als dat nou maar niet doorzet! Vreselijk dit!
Blegh, heb hem helemaal zitten, en m'n man is ook nog de hele middag weg. Een of andere STOMME voetbalwedstrijd. Nou zit ik alleen bang te zijn...
gina en onsukkie meiden jullie schrikken je rot nartuurlijk maar zolang je geen helderrood bloedverlies heb met krampen moet je je niet al te gek maken mischien dat je anders als je niet zwanger was nu ongeveer ongi moet worden dan kan je lichaam ook dat soort dingen nog doen ik las op internet dat veel zwangerschappen met licht bloedverlies samen gaan er zijn zoveel redenen als je het echt niet vertrouwd zal ik toch de VK bellen die kanje dat wat geruststellen nou meiden geen gekke dingen nu meer !
Ach dat is niet fijn! Ik zit ook echt bang te wezen.. ondanks dat de vk zegt dat ik me geen zorgen moet maken.... tja hou dat maar eens tegen!
ja k heb makkelijk praten maar als ik het had zo ik ook stressen meiden kom op het komt echt wel goed ik duim voor jullie
Meiden ik weet ook niets om jullie gerust te stellen, ik zou ook tegen het plafond zitten van stress en ellende. Misschien beter om de vk te bellen ? xx
Ohh fiona, ik had het nog tegen onsukkie hoor, dat ze alleen thuis zit is niet fijn bedoelde k! Ja weten wij idd ook wel, maar als je het zelf ineens hebt schrik je je de ....! Maar ja, we zien het wel, gaan er vanuit dat het gewoon een bloedvaatje is van de bmm... en maar hopen!
o ja gina wist het hoor dat je het tegen haar had haha maar vindt dit wel klote voor jullie en idd blijf positief en heb vertouwen in je lichaam en je beep!
Hm jah maar bloed je nog dan onsukkie? Ik snap dat je je mannetje het liefst thuis heb maar wat kan hij doen (niet lullig bedoeld hoor) Als je erg twijfelt ff vk bellen al zullen hun niet veel doen maar mischien stelt je dat gerust
Das waar ja... nou ja, het is niet zo dat het erg bloed. Net ging ik naar de wc en toen ik een tijdje had gezeten (moest poepen zeg maar...) toen hing er gewoon een slier slijm aan m'n doos. Gewoon dat witten alleen dan met een zweem roze/rood erdoorheen. Echt zo'n vieze draad snot zeg maar. Gatsie... wat een uitleg weer!
Onsukkie en Gina, bah kan me voorstellen dat jullie geschrokken zyn, is by allebei t bloeden nou helemaal over? Wat ik zo lees was t idd een bloedvaatje ofzo! Nou meiden, blyf positief hè! Hier is alles goed, heb gelukkig nix anders te melden! Ben nu eindelyk de 12 weken voorby, voelt echt als een mylpaal Heb ook gelyk allemaal leuke dingen gekocht haha, dat mocht van mezelf pas na 12 weken (hoezo bygelovig ) Heb mn eerste zwangerschapbroek gekocht, zo'n bolabal(een super mooie!), zwitsal buikcreme, en zo'n cutie speentje van difrax hihi. dat waren de kleine dingen..... Gisteren hebben we al een babykamer gekocht! ja best vroeg, weet t, maar die zaak ging weg, en gisteren was de laatste dag, vandaar! de foto's van alle spullies staan op mn babyblog: http://ice--ice--baby.blogspot.com Jullie mogen een berichtje achterlaten hoor hihi. Oja, myn echte naam is Tamara, ik ben 25 en kom uit Doetinchem. Dus ik kan ook op de lyst En mn eerstevolgende afspraak by de vk is 12 nov.
Ja gelukkig is het over, vanochtend al, heb alleen bij afvegen bij plassen heeeel licht een beetje bruin maar volgens de vk is dat opgedroogd bloed van vanochtend wat je eruit plast nu.. dus.. we blijven positief! Leuk zeg, spulletjes kopen! Wij ook nog niet gedaan, nog niks, wacht ook nog ff! Heb wel al veel gekregen! Vervelend van je mannetje onsukkie..maar misschien weet ie gewoon niet wat hij ermee moet (de situatie) is wel manneneigen... mijne wist ook niet goed wat ie moest zeggen!