Hm zolang het niet zo erg is en alleen bij slijm zou ik me niet zo heel druk maken zei ik ahum Als morgen nou nog is of weer gebeurd is het mischien verstandig om te bellen voor ook een evt echo
hoi iedereen! Ik ben ook een mei-mama *bloos* Gisteren het leuke nieuws gekregen dat mijn nichtje ook zwanger is... en 3 dagen voor mij uitgerekend... En we gaan in het zelfde ziekenhuis! Leuk toch? hihi...
welkom wishful dreaming ! wat leuk dat jullie ongeveer tegelijk zijn uitgerekend, nu maar afwachten wie het eerst bevalt... straks liggen jullie samen in het ziekenhuis te bevallen
Ja inderdaad ff schrikken. Het bloeden lijkt inderdaad wel mee te vallen (al ben ik er nog niet gerust op), maar ik ben werkelijk zo misselijk/beroerd als een hond, terwijl ik me al een paar dagen eigenlijk best goed voelde. Ben al wel 5x naar de wc geweest om m'n darmen te legen, het houdt niet over... Aan de andere kant, wat dat bloeden betreft heb ik altijd gezegd: Als het mis gaat dan zal daar een reden voor zijn en is er iets niet goed met het kindje en heeft de natuur ingegrepen. En daar sta ik nog steeds achter, maar dat houdt natuurlijk niet in dat ik dan niet inverdrietig zou zijn.
Hij zei: je zei zelf dat je had gelezen dat het heel vaak gebeurd, dus je hoeft toch niet meteen zo te schrikken? Was eigenlijk ook wel weer zo, en hij is best heel lief (en weer thuis gelukkig).
Nogmaals je zegt het heel makkelijk Maar als het daadwerkelijk zo is denk je er wel anders over Mensen die nog nooit een mk hebben gehad hebben idd wat jij nu zegt ,,toen mijn zus dr eerste mk had gehad dacht ik ook zo totdat het mn zelf overkwam
onsukkie ik ben het met danjo eens. als het fout gaat doet het meer met je dan je denkt. maar het bloeden hoeft idd niets te betekenen. 3 weken geleden had ik een hele erge bloeding gehad ( veel meer dan dat jullie omschrijven ) en er was niets aan de hand. de gyn begreep ook niet waarom ik me zo druk maakte. het is nou eenmaal allemaal beter door bloed tja dan kan er weleens een vaatje springen. als je er niet gerust op bent bel dan morgen even met je vk. ga nu ff douchen heb net een hele erge boedneus (ook dat kan gebeuren) voel me niet echt fris nu dus ga even weken. later meiden
@will, jullie gebruiken toch langer kinderstoeltjes in de auto die achterstevoren zitten? Wat kosten deze in Zweden? (bedoel dan het opvolgstoeltje vanaf 9 kilo)
hoihoi! jeetje, wat veel geschreven weer! gina & onsukkie: wat schrikken meiden! het is nu wel gestopt toch? will, melk en pindakaas staan hier op nr. 1! haha in het begin durfde ik ook niet te vrijen, maar sinds kort is het hier weer als vanouds, alleen iets minder wild..... en emo-buien beginnen hier ook steeds meer te komen! vooral als ik moe erg moe ben. vandaag was hadden vriend en ik ook en emo-moment. we zijn naar het graf van mijn vriend's vader geweest(is 6 jaar geleden plotseling overleden) en ik moest me toch een partij janken, niet normaal! maar het gaf ook zo'n impact....pfff...... normaal als we daar zijn houd ik het vaak wel droog, maar nu was ik echt heeeeel verdrietig heb vanavond wéér griekse salade gemaakt die ik afgelopen vrijdag ook gemaakt heb.......volgens mij is er weer een nieuwe eet-tic geboren! haha meiden later! mutsie!
Hoi meiden, Ik voel me al stuk beter gelukkig, het is weggebleven, dus dat is mooi toch! Ik snap wat onsukkie bedoeld en daar geloof ik ook wel in, maar ik ben het ook eens met danjo en wil.. het blijft vreselijk en oneerlijk! maar denk dat onsukkie dat ook bedoelde! Ik moet trouwens zeggen dat ik op ebay en marktplaats echt een hoop leuke en goedkope dingen vind hoor dames.... als je weet wat je wilt hebben en dan dat als zoekopdracht invoeren dan zie je echt een hoop van wat je wilt hebben voor veel minder geld (en hoop nieuw maar dan uit buiteland)... Ik hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben gehad en welterusten allemaal voor zo! Kus (en bedankt voor alle reacties!)
hoi hoi ik meld h=me nog ff een x voor de lijst ben 27 mei 2008 uitgerekend hoop dat ik er nu tussen kom te staan.... iedereen nog een fijne avond toegewenst!
Bevallingskalender mei mama's 1 mei: Ice, Wittereus, LadyIceShire 2 mei: Eyereen, Manon, Masoled 3 mei: Mariska, Miriam25, Wenedyjacobs55, Anastacia 4 mei: Saar, Chulita, Lindaaa 5 mei: Katsas, Moedergans 6 mei: Bette, Hope26,princess 7 mei: Hupse, Shalina, Mutsie79, Dolphin 8 mei: Gina82, MaaikevT 9 mei: Anne28, Ntombi 10 mei: Mamafaye, Linda 11 mei: Annrieke, Kaat75 12 mei: Sassefras, Nijnja 13 mei: Cinderella22, Ischa31, Boeffie, Miessie 14 mei: Draaimolen, WendyP 15 mei: Daphne78, Sandra31, Surf, Lolake, Will, Annetske 16 mei: 17 mei: Neia, Priscill, Frostieke, Dp75 18 mei: Sannnniee, Hellepelle 19 mei: Mariebel, Indy73, Jamy, Deentje 20 mei: Mano82, Chanie, Askim, Talitha 21 mei: lotte2, Tienus ,neia 22 mei: Friendly 23 mei: Peetjuh, Evelien69, Daam, WishfullDreaming 24 mei: Diaantje17, Sjaandiaan, 25 mei: Lafo, Jolien, Eikie79 26 Mei: Zwaantje, Sabineeuh 27 mei: Pebbles, Flyke ,eerlijk beertje 28 mei: Plopje82, Onsukkie 29 mei: Follieke, Catheleine, Wassink 30 mei: Fiona23, Plientje123 31:mei: Rocca81 Agenda Verloskundige of gyn 22 okt: Pebbles 23 okt: Fiona23 + onsukkie + Masoled + Nijnja 24 okt: Sabinekuh + Mariska 25 okt: will 29 okt: mutsie 31 okt: Ischa31 06 nov: gina82 08 nov: Dolphin +evelien 12 nov: eikie79 + daam+daphne78 14 nov: Friendly 22 nov: deentje 3 dec: daphne78 24 dec: daphne78 7 jan: daphne78 Agenda Echo 22 okt: anastasia 23 okt:Ntombi + Friendly 24 okt: Katsas + zwaantje 25 okt: plientje123 + will + Masoled 29 okt: mutsie 31 okt: 1986fleur + deentje + Ischa31 1 nov: Evelien 2 nov: Lafo 5 nov: Anna28,neia 6 nov: Hellepelle 12 nov: daam 13 dec: anastasia 15 dec: Masoled+Frostieke 17 dec: eyereen Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke (Nijnja) 33 jr uit Haarlem, zh of thuis (?), bv Kelly 18 jr uit Sint-Niklaas - België Evelien 38 jr uit Veldhoven Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden, sjukhus+bv Daphne (Daphne78) 29 jr uit Nijmegen, ziekhuis en bv onder voorbehoud Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv Leonie(anna) 28 jr uit almelo thuis+bv Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Ziekenhuis+bv Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout Askim 34 jaar uit rotterdam Anna28 ..jaar uit ......Thuis+bv Damiët (daam) 30 jaar uit Den haagZiekenhuis+bv Juliette (Julia1982) uit Deventer Mariska 35 jaar uit Hoogezand, zh of thuis? + bv Meiden die een mk hebben gehad[/b] *Danjo,Anoul,Rensie ,Josien,Casannie,Sam8,wwjc19 Gerda1975,Mone,Amy82,Croky,Hummel,Rebbel,Jent,Jennie,Bahar Bahar heeft ook een mk gehad meid ik wens je heel vel sterkte dikke knuf eerlijkbeertje je staat er ook bij op nu princees ook
Nou meiden, sorry dat ik zo weinig van me laat horen. Ik heb vaak weinig tijd om bij te lezen en van berichtjes posten komt het dan ook meestal niet. Toch volg ik het meeste wel en leef met jullie allemaal mee. Met mij gaat het goed. Ik heb bijzonder weinig klachten, ben niet moe of misselijk. Afgelopen week ben ik voor het eerst bij de verloskundig geweest. Het was alleen maar een intake, dus dat stelt niet zoveel voor, maar toch is het sindsdien allemaal meer voor mij gaan leven. Voor die tijd heb ik mezelf beschermd door niet veel bij de zwangerschap stil te staan. Omdat ik nog geen echo heb gehad, twijfel ik regelmatig of het wel goed zit. Dat blijft dus nog even spannend, maar volgende week maandag mag ik ook voor een echo! Nog één week dus en dan eindelijk meer zekerheid. Komende week ga ik een midweekje weg, dus zal ik even niet op internet kunnen.
daphne, ik weet wat voor stoeltje je bedoeld, maar weet niet wat ze kosten we zijn vandaag naar de enige winkel geweest waarvan wij weten dat ze baby spullen verkopen. was net zoiets als de toys `r us. (die in muiden verkocht vroeger ook baby spullen.) ten eerste werd ik helemaal gek van Daisy die opeens heel hebberig werd van al dat speelgoed. en toen ik de eerste kinderwagen zag ben ik me rot geschrokken van de prijs de goedkoopste kwam op 1000 euro neer (klinkt duurder in het zweeds, 10000kr) en ik vond het niet eens mooi. er was keus uit 3 ledikantjes en er stond 1 box. de rest moest je uit boekjes halen. ik heb dus wel ergens autostoeltjes zien staan maar wilde als een gek die winkel uit. we gaan dus even informeren naar een andere zaak. ik kom hier dus op terug daphne maar reken er maar op dat het hier duurder is. we zijn daarna lekker even wat gaan drinken met een lekker broodje erbij en heb daisy wijs gemaakt dat het stuk taart voor haar te groot was en dat ze vast wel vol zat, o wat erg ik besef nu dat ik haar halve taartje heb opgegeten.
hoi ladies, Nou ik ben dus een paar dagen naar Fulda, Duitsland geweest en jeetje wat heb ik weer een boel gemist ! Allereerst... Bahar: hele hele dikke knuff meis, wat een ontzettende oneerlijke ellende. bah! Sterkte! Voor de rest ja met vis moet je altijd oppassen ivm listeria bacterie inderdaad, inmiddels mag je overigens best brie eten, als je maar weet wat er in zit, dus GEEN au lait cru, dan mag het best, mits niet het hele stuk. Je mag inderdaad veel niet, oppassen met kaneel, geen light produkten, liefst zo min mogelijk koolzuur, geen orgaanvlees, geen rauwe vis of heel vers, dus geen kaasje die au lait cru (met rauwe melk) zijn gemaakt. Geen alcohol, drugs of sigaretten.. Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr je mag ook heel veel wel! Grijns, zo bekijk ik het dan weer. Ik mag wel lekker een koekje bij de thee , heerlijk veel fruitjes eten, ben ineens weer helemaal verzot op alles wat gezond is, grijns, ik hoop dat vast te houden! Maar dat zal wel weer niet. Mijn mannetje belt net vanaf zijn werk dattie in zijn rechtervoet in het gewricht weer een ontsteking heeft, dat wordt denk ik dus weer ziektewet..grrrrrrrrrrrr. Kan op moment slecht tegen thuiszittend mannetje...zucht..dus maar hopen dat het allemaal meevalt ook.
Bevallingskalender mei mama's 1 mei: Ice, Wittereus, LadyIceShire 2 mei: Eyereen, Manon, Masoled 3 mei: Mariska, Miriam25, Wenedyjacobs55, Anastacia 4 mei: Saar, Chulita, Lindaaa 5 mei: Katsas, Moedergans 6 mei: Bette, Hope26,princess 7 mei: Hupse, Shalina, Mutsie79, Dolphin 8 mei: Gina82, MaaikevT 9 mei: Anne28, Ntombi 10 mei: Mamafaye, Linda 11 mei: Annrieke, Kaat75 12 mei: Sassefras, Nijnja 13 mei: Cinderella22, Ischa31, Boeffie, Miessie 14 mei: Draaimolen, WendyP 15 mei: Daphne78, Sandra31, Surf, Lolake, Will, Annetske 16 mei: 17 mei: Neia, Priscill, Frostieke, Dp75 18 mei: Sannnniee, Hellepelle 19 mei: Mariebel, Indy73, Jamy, Deentje 20 mei: Mano82, Chanie, Askim, Talitha 21 mei: lotte2, Tienus ,neia 22 mei: Friendly 23 mei: Peetjuh, Evelien69, Daam, WishfullDreaming 24 mei: Diaantje17, Sjaandiaan, 25 mei: Lafo, Jolien, Eikie79 26 Mei: Zwaantje, Sabineeuh 27 mei: Pebbles, Flyke ,eerlijk beertje 28 mei: Plopje82, Onsukkie 29 mei: Follieke, Catheleine, Wassink 30 mei: Fiona23, Plientje123 31:mei: Rocca81 Agenda Verloskundige of gyn 22 okt: Pebbles 23 okt: Fiona23 + onsukkie + Masoled + Nijnja 24 okt: Sabinekuh + Mariska 25 okt: will 29 okt: mutsie 31 okt: Ischa31 06 nov: gina82 08 nov: Dolphin +evelien 12 nov: eikie79 + daam+daphne78 14 nov: Friendly 22 nov: deentje 3 dec: daphne78 24 dec: daphne78 7 jan: daphne78 Agenda Echo 22 okt: anastasia 23 okt:Ntombi + Friendly 24 okt: Katsas + zwaantje 25 okt: plientje123 + will + Masoled 29 okt: mutsie 31 okt: 1986fleur + deentje + Ischa31 1 nov: Evelien 2 nov: Lafo 5 nov: Anna28,neia 6 nov: Hellepelle 12 nov: daam 13 dec: anastasia 15 dec: Masoled+Frostieke 17 dec: eyereen Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke (Nijnja) 33 jr uit Haarlem, zh of thuis (?), bv Kelly 18 jr uit Sint-Niklaas - België Evelien 38 jr uit Veldhoven Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden, sjukhus+bv Daphne (Daphne78) 29 jr uit Nijmegen, ziekhuis en bv onder voorbehoud Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv Leonie(anna) 28 jr uit almelo thuis+bv Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Ziekenhuis+bv Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout Askim 34 jaar uit rotterdam Anna28 ..jaar uit ......Thuis+bv Damiët (daam) 30 jaar uit Den haagZiekenhuis+bv Juliette (Julia1982) uit Deventer Mariska 35 jaar uit Hoogezand, zh of thuis? + bv Meiden die een mk hebben gehad *Danjo,Anoul,Rensie ,Josien,Casannie,Sam8,wwjc19 Gerda1975,Mone,Amy82,Croky,Hummel,Rebbel,Jent,Jennie,Bahar
ben net terug we zijn heerlijk uit wezen eten jammie alleen me leuke blousje wou ik aan doen maar ik paste hem niet meer hij stond op spanning bij me buik! yes! haha vondt het wel grappig nou ik ga gooise vrouwen kijken en ik spreek jullie morgen wel weer truste voor zo xxx
Fiona, ben blij dat ik het nog wel een beetje kan verbergen.. hihihi, maar na morgen zal ik het minder erg vinden, want morgen ga ik het aan mijn manager vertellen. Pff dat wordt een gesprek. Ik werk daar via een uitzendbureau en ik wil graag in dienst. Maar ik heb nog niet volledig kunnen werken (ziektewet ivm HELLP) en dat gaat me nu dus voorlopig niet lukken (merk nu dat ik niet meer dan 24 uur kan werken, of ik moet thuis kunnen werken) En dan het bericht dat ik zwanger ben... weet niet wat hij er van gaat vinden. KatSas, gaat hard hier he
Goeiemorgen meiden! Hoe is het met jullie? Daphne, ik hoop dat het goedkomt met je werk! Misschien kun je 24 uur contract krijgen als dat wel lukt? succes vandaag! Fiona, leuk he als je het gaat zien hahaha.. ook bij mij ga je mn buik zien (al zijn het ook mn darmen hoor hahah) Hier gaat nog steeds alles goed, nog een beetje bruinverlies bij afvegen, maar volgens de vk is dat het stolletje en kan dat nog ff duren want dat moet eruit.... dus.. so far so good! Onsukkie, hoop dat het met jou ook goed gaat! Fijne dag allemaal! Kus