fijn gina, dat het goed zit en je je geen zorgen hoeft te maken. onsukkie hoe is het met jou? daphne succes op je werk vandaag. hier alles, probeer wakker te worden maar het wil niet lukken. ga nu maar even wat proberen te eten misschien dat dat werkt
Vanacht geen bloed gehad, maar als ik ongesteld ben heb ik het 's nachts ook vaak nauwelijks, dus ik wacht de ochtend maar even af, moet toch de VK bellen, omdat de katten de vaas hebben omgegooid over m'n agenda weet ik niet meer hoelaat ik morgen die afspraak heb.
fijn he katten.. haha heb er zelf ook 4 rondlopen hier en die maken ook regelmatig alles kapot! mensen die vandaag een echo hebben of naar de vk moeten heel veel plezier! verder wens ik iedereen een hele fijne dag vandaag!
ik heb dit weekend mijn verjaardag gevierd en iedereen zag al een een mooi buikje bij me.. ik was er ook zeer trots op.. veel over gepraat natuurlijk, dus dat was ook geweldig..
Vandaag mijn laatste dag in Spanje, en morgen weer hard aan het werk. Blehh, ik heb er helemaal geen zin in. Ik moet ook meteen weer heel hard aan het werk: elke avond een vergadering of cursus. Maar ja, wel net lekker een weekje vakantie gehad, dus eigenlijk mag ik niet klagen!
Oke onsukkie, nou sterkte en ff afwachten maar dan! Hahaahha.. katten, beetje jammer he! Leuk Dolphin! Gefeliciteerd trouwens (ook met je trotse buikje ) Hahahaha nee Nijnja je mag niet klagen als je op vakantie bent wij willen namelijk ook allemaal haha! Succes met werken morgen! Hmm wil, hier geen probleem met wakker worden maar wel met wakker blijven beetje jammer.. ben weer aan het werk maar kan mn ogen maar nauwelijks openhouden.. hoop dat die vermoeidheid snel minder wordt! Kuss
Wilde goedemorgen typen, maar het is inmiddels middag Goedemiddag dan maar Gisteren echt een rotdag geha. Bah, echt de hele dag misselijk geweest (behalve met chips eten). En... voor het eerst 's avonds overgegeven. Vooralsnog bleef het bij 's ochtends wat gal, maar nu dus 's avonds de hele boel eruit. Daarna was de misselijkheid ook gelijk over en ben ik gaan slapen en net, na een nacht van bijna 13 uur weer wakker geworden. (Hoezo ik heb weinig energie?) Vanochtend (ja nog net) in elk geval goed opgestaan, gelijk een broodje kunnen eten. Hoop dat het vandaag een beetje beter is dan het weekend was. Morgen de echo... ben echt heel nieuwsgierig! Net was het weer weeg-moment. Na alle vreetbuien afgelopen week hoopte ik eindelijk iets aangekomen te zijn, maar het slechte weekend heeft roet in het eten gegooid en ben weer bijna een halve kilo afgevallen. Baal er enorm van, zit nu echt op mn ondergrens (voor mezelf). Nu snap ik wel dat mn buik niet zo hard groeit... Hier ook verschrikkelijk last van de katten. De laatste week gooien ze echt weer alles om wat om te gooien valt. (en het liefst 's nachts, alleen krijg ik daar op dit moment niet veel van mee). Heb echt momenten dat ik ze wel wil ophangen (andere momenten zijn ze ook heel lief hoor!) Liefs Friendly
op zich geeft het niet dat je afvalt. De kleine neemt nu alles op en laat weinig voor jou over, dat merkt je ook dat je nu energie te kort komt. Die kleine neemt nu ook alle energie van je over.
Ja ik weet het, maak me er ook niet echt druk om had het alleen graag anders gezien. Weet wel dat die buik en die kilo's echt nog wel gaan komen. Het is soms alleen best frustrerend als je een jaar lang gewerkt hebt om eindelijk op een goed gewicht te komen en dat alles er nu weer af vliegt. Maar goed, het is voor een goed doel en aan mn kleren merk ik het nauwelijks (de buik groeit dus wel, alleen ik merk het niet doordat ie tegelijkertijd ook afvalt). Zolang de kleine van mij wil eten en mijn energie nodig heeft vind ik het prima, ik weet dat het daar naartoe gaat. Met mij komt het vast wel weer goed
en af en toe lijken ze dat te doen totdat ze 12 zijn (en wie weet hoe lang dat nog door gaat) hahaha ben inmiddels wakker geworden. maar ben weer eens lekker misselijk. het wisselt hier zo lekker af. de ene dag heb ik ontzettende pijn in m´n borsten en ben ik totaal niet misselijk en de volgende dag is het andersom. zijn er nog meer meiden die last hebben van een bloedneus? gisteravond al en vanochtend weer. en niet een beetje nee het stroomt er gewoon uit, heel smerig. de buurvrouw kwam vragen of ik morgenochtend mee ga wandelen met alle andere vrouwen van het dorp. mannetje zegt gelijk, leuk moet je doen (hij denkt ook, ben ik er even kwijt) dus ik zei maar ja, leuk ik ga mee. terwijl ik nou eerst vraag waar gaan we heen wandelen. nee, ik vraag dat pas nadat ik beloof mee te gaan. zegt buuf, naar krubbe. huuuuh dat is 10 km vederop en dan moet je ook nog terug. denk dat ik morgen maar misselijk, pijn in m´n borsten heb , m´n bed niet kan uitkomen en weet ik wat nog meer heb.
Dolphin: ach ja, het begin en eind zijn klaagmomenten... en er tussenin zullen ze waarschijnlijk ook wel voorkomen! Maar goed, we klagen wel, maar weten waar we het voor doen en dat is veel belangrijker dan alle klachtjes met elkaar! Will. Mijn dagen wisselen elkaar ook af. Nu lijkt het goed te gaan, dus ik ga zo meteen wel ff lekker aan de wandel. Nou, geen 20km hoor! Als je je goed voelt kun je meegaan, tenminste als je genoeg proviand meeneemt 20 km is wel ver idd. Maar aan de andere kant als het lekker weer is, dan is het heerlijk! Had gister weer ff meningsverschil met mn mannetje. (hij is inmiddels wel overstag en al begonnen in Kluun; hij vind het nog leuk ook!) Hij zou vandaag lekker vrij zijn (had ik me dus helemaal op ingesteld) komt ie om half elf thuis: ik heb geruild, dus moet morgen werken Ik dus boos (ipv eerst de zin afluisteren) al half in tranen omdat ik me toch al de hele dag zo beroerd voelde... komt er stil achteraan... nu ben ik zaterdag vrij. toen was het... maar waarom zeg je dat dan niet eerst... (echt het is nooit goed!) maar ben er nu wel blij mee, als de echo dan goed is morgen kunnen we zaterdag een dagje babyboulevard doen, ook leuk natuurlijk!) okee, nu is het 1 uur en zit ik nogsteeds in mn pyjama achter de pc....
middag! dolphin, nog gefeliciteerd met je verjaardag! friendly, wat vervelend dat je zo misselijk bent! will, jij ook nog elke dag nare kwaaltjes dus. dat wandelen zou ik ook niet zien zitten! af en toe is zwanger zijn wel een goed excuus haha! nee, maar nu je zwanger bent is het extra zwaar natuurlijk! onsukkie, hoe is het nu? zo, vandaag eindelijk eens een dagje vrij! heerlijk, heb lekker wat spulletjes voor in huis geshopt, altijd leuk. en net heb ik lekker 2 kaasbroodjes van de albert heijn op. had ik ineens trek in en ik maak zo denk ik ook nog even een liga milkbreak open..... en nu ga ik lekker heel de middag relaxen! moet alleen nog effu papieren invullen voor univé voor de kraamzorg. hebben jullie dat al gedaan? laterrrr mutsie!
ben trouwens benieuwd hoe de echo van anastasia is gegaan! ze had vandaag de nekplooi toch? friendly, lekker hoor zo'n dagje in pyama! doe ik ook wel eens!
Ah ik heb de afspraak morgen om 10 over 10. Hoop dat ze snel een echo willen maken, want door dat bloed van gisteren ben ik toch erg onzeker geworden.
Ja dat klopt, ben net weer thuis. Kreeg eerst op mijn kop omdat ik niet genoeg gedronken had van de echoscopiste! Vervolgens op de echo een geweldig heerlijk bewegend minimensje gezien.. de uk is nu 5,5cm lang Van de grafiekjes begrijp ik nog niet zoveel, al is onze uk volgens mij vrij klein want alle kruisjes staan bij het ondergrenslijntje. Maar goed maandag of dinsdag kan ik de verloskundige bellen voor de uitslag! Probeer vanmiddag de echofotos even te uploaden naar de pc
Geweldig toch Anastasia. Je hebt lekker je kindje kunnen bewonderen en dat alle kruisjes aan de ondergrens staan dat geeft niets, misschien staan ze de volgende keer wel aan de bovengrens (ook ieniminiemensjes hebben groeispurten). Mutsie: heb toch lekker gedouched en ben nu in de kleren. Op een goede dag wil ik in elk geval proberen om iets te doen, op de slechte dagen lukt helemaal niets, dus alles is meegenomen. Onsukkie: gelukkig dat je nu weet wanneer je afpraak is... maakt het een stuk makkelijker he. Hoop in elk geval dat ze je snel uit je ongerustheid kunnen halen! Heb in tussentijd nog een sollicitatiebrief geschreven. Kwam een hele leuke vacature tegen (nadeel: 32 uur!) maar dacht wel van dat ik het in elk geval maar moest gaan proberen (de kans dat je uberhaupt op gesprek uitgenodigd word is ong 1:50, maar goed, niet geschoten is altijd mis! xxx
fijn anastacia, dat je heerlijk naar je zwaaiende kindje hebt kunnen kijken. 5.5 cm is toch niet zo klein? dat valt toch wel mee. ik zou me daar maar niet druk om maken. friendly, wie weet word je wel uitgenodigd. hoe was het ook alweer ehhh nee heb je, ja kun je krijgen. hoop het voor je. onsukkie, gelukkig dat je weet hoe laat je er morgen moet zijn. is het bloeden helemaal over? Gina en hoe is het met jou? mutsie bedankt voor de tip. ga zo kaasbroodjes maken. hier ook niet te koop maar heel goed zelf te maken, lekkerrrrrr
Ik geloo het wel ja, al geloof ik het zelf nog niet zo allemaal. Elke keer naar de wc is weer spannend!