Goeiemorgen meiden! Lieve danjo, natuurlijk spreken we elkaar nog! Ik ben ook vanochtend voor het eerst zonder weeig gevoel opgestaan en ben ook wat minder moe sinds gister.. hopen dat het ergste voorbij is! Bloeding is niet meer teruggekomen, dus ik ben super blij! Iedereen met mooie echo, super meiden! Iedereen die vandaag mag veel succes en plezier! Dikke kus
Goedemorgen! Zo ben een hele tijd niet geweest zeg! Hoe gaat het met iedereen nog nieuwe zwangeren erbij gekomen? Zal dat er een bevallingskalender is zal even mn gegevens aanpassen
Bevallingskalender mei mama's 1 mei: Ice, Wittereus, LadyIceShire 2 mei: Eyereen, Manon, Masoled 3 mei: Mariska, Miriam25, Wenedyjacobs55, Anastacia 4 mei: Saar, Chulita, Lindaaa 5 mei: Katsas, Moedergans 6 mei: Bette, Hope26,princess 7 mei: Hupse, Shalina, Mutsie79, Dolphin 8 mei: Gina82, MaaikevT 9 mei: Anne28, Ntombi, Sassefras1980 10 mei: Mamafaye, Linda 11 mei: Annrieke, Kaat75, Julia1982 12 mei: Nijnja 13 mei: Cinderella22, Ischa31, Boeffie, Miessie 14 mei: Draaimolen, WendyP 15 mei: Daphne78, Sandra31, Surf, Lolake, Will, Annetske 16 mei: 17 mei: Neia, Priscill, Frostieke, Dp75 18 mei: Sannnniee, Hellepelle 19 mei: Mariebel, Indy73, Jamy, Deentje 20 mei: Mano82, Chanie, Askim, Talitha 21 mei: lotte2, Tienus ,neia 22 mei: 23 mei: Peetjuh, Evelien69, Daam, WishfullDreaming 24 mei: Diaantje17, Sjaandiaan, 25 mei: Lafo, Jolien, Eikie79 26 Mei: Zwaantje, Sabineeuh 27 mei: Pebbles, Flyke ,eerlijk beertje 28 mei: Plopje82, Onsukkie, Friendly 29 mei: Follieke, Catheleine, Wassink 30 mei: Fiona23, Plientje123 31:mei: Rocca81 Agenda Verloskundige of gyn 23 okt: Fiona23 + onsukkie + Masoled + Nijnja 24 okt: Sabinekuh + Mariska 25 okt: will 29 okt: mutsie 31 okt: Ischa31 06 nov: gina82, Sassefras1980 08 nov: Dolphin +evelien 12 nov: eikie79 + daam+daphne78 + Ice 14 nov: Friendly 18 nov: Julia1982 22 nov: deentje 26 nov: onsukkie 3 dec: daphne78 24 dec: daphne78 7 jan: daphne78 Agenda Echo 23 okt:Ntombi + Friendly 24 okt: Katsas + zwaantje 25 okt: plientje123 + will + Masoled 29 okt: mutsie 31 okt: 1986fleur + deentje + Ischa31 1 nov: Evelien 2 nov: Lafo + onsukkie 5 nov: Anna28,neia 6 nov: Hellepelle 8 nov: Friendly 12 nov: daam 15 nov: Frostieke 13 dec: anastasia 15 dec: Masoled 17 dec: eyereen Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke (Nijnja) 33 jr uit Haarlem, zh of thuis (?), bv Kelly (Frostieke) 18 jr uit Sint-Niklaas - België , ziekenhuis + bv Evelien 38 jr uit Veldhoven Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden, sjukhus+bv Daphne (Daphne78) 29 jr uit Nijmegen, ziekhuis en bv onder voorbehoud Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv Leonie(anna) 28 jr uit almelo thuis+bv Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Ziekenhuis+bv Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout Askim 34 jaar uit rotterdam Anna28 ..jaar uit ......Thuis+bv Damiët (daam) 30 jaar uit Den haagZiekenhuis+bv Juliette (Julia1982) uit Deventer Mariska 35 jaar uit Hoogezand, zh of thuis? + bv Hilde (onsukkie) - 23 jaar - Monnickendam - thuis + bv Friendly- 24 jaar - Groningen - thuis + bv Tamara (Ice) - 25 jaar - Doetinchem - Ziekenhuis + bv Saskia (Sassefras1980) - 27 jaar - Rotterdam - Ziekenhuis + flesvoeding Meiden die een mk hebben gehad *Danjo,Anoul,Rensie ,Josien,Casannie,Sam8,wwjc19 Gerda1975,Mone,Amy82,Croky,Hummel,Rebbel,Jent,Jennie,Bahar
goedemorgen allemaal! Ik heb mijn angelsound gewoon bij de kijkshop gekocht en koste 40,-. je kan ook op marktplaats kijken daar kun je er meestal al wel een krijgen voor 30,- maar dan heb je altijd weer die stomme verzendkosten hier gaat verder alles goed... alleen nog steeds heel erg verkouden! best iritant. zijn er meer zwangere die vaak last hebben van een heel erg opgeblazen gevoel.. echt zo iritant...
Ik ben vanmorgen naar de VK geweest en we hebben het hartje gehoord Ze hoefde niet eens te zoeken het was er direct. Ben ik ff blij vandaag...
ook goedemorgen. Hier ook weer erg laat wakker, en ook nog doordat de telefoon ging! Maar goed, gisteren nauwelijks geslapen dus moest wat inhalen. Vandaag in elk geval goed opgestaan, nergens last van. Heb de echo in mn album geplaatst... Danjo: heel begrijpelijk dat je toch wat afstand neemt. Hoop ook dat je snel weer mama mag worden in een andere maand! Wij waren gisteren nog bij kijkshop, heb mn man ook de angelsound ff laten zien (ik wil hem pertinent NIET)... maar hij denkt er gelukkig net zo over! echt zo'n reactie van... die gaan we toch niet kopen he... Wat was ik daar blij mee, want met de meeste dingen denken we net andersom op het moment! ook nog ff in een babyzaak geneusd (nee, ik neus... hij ziet iets en wil het gelijk kopen) gelukkig ben ik nog een beetje baas en hebben we dus niks gekocht. Snap best dat het allemaal leuk is, maar dezelfde spulletjes hebben ze bij andere winkels echt wel 100 euro goedkoper en ik wil nog zoveel winkels bekijken. Hebben nog weken genoeg om van alles te zien dus eerst kijken en over een heleboel weken gaan we wel eens wat kopen. Liefs Friendly
Hallo allemaal, Gister naar de VK geweest voor de echo. Het was echt super! Ze zette dat ding op mijn buik en poef, daar was ons wondertje. Was al flink aan het bewegen, vooral met de armpjes. Zo schattig om te zien. Toen ze het wondertje ging opmeten, bleek dat ik 12 wkn en 1 dag was. ben dus al iets verder dan dat ik zelf dacht. Helaas heeft ze niet zolang gekeken. Ik lag om 14.50 op de bank en om 15.00 stonden we al weer buiten. Maar ja, , ik heb het wondertje gezien en ben echt helemaal door het dolle heen. Eindelijk gaan we het nu ook aan de familie vertellen. Ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen. Zal proberen om de fotootjes in mijn album te zetten. Heb dit alleen nog nooit eerder gedaan, dus moet eerst uit zien te vogelen hoe het werkt. Zal zo ook even de agenda aanpassen, ben nu op 5 Mei uitgerekend. Volgende afspraak hebben we 22 november. Groetjes
ha ntombi wat fijn dat je je kleintje hebt gezien wat jammer dat het zo kort was maar ik denk dat het altijd te kort is. zag dat je thuis wilt bevallen maar als je nou wel naar het ziekenhuis zou moeten (hoop ik echt niet voor je) waar moet jij dan heen? mijn broer woont in Nijkerkerveen en probeer nu eigenlijk te bedenken waar het ziekenhuis is maar die is er volgens mij niet. friendly, ik heb ook niet echt haast hoor om wat te kopen, wel kijken maar niet kopen hahaha. en die angelsound, nee voor mij hoeft het ook niet hoewel ik het misschien wel voor amy en daisy leuk zou vinden. hier is ie dus niet te koop dus kan ik ook niet in de verleiding komen. mariska fij dat je het hartje hebt gehoord en dat alles goed is. neia, hoe is het nu met je? onsukkie, wat kan jij slapen zeg. ga je s´avonds dan ook laat naar bed. gina, fijn dat de bloeding helemaal over is. hier gaat alles goed, alleen pijn in mijn rug. lijkt wel uit m`n heup te komen, soort van spierpijn. ik heb ook geen idee of het van de zwangerschap komt of dat ik me verdraaid heb ofzo. het is ook niet bijzonder pijnlijk maar net irritant genoeg om er last van te hebben. ga een uurtje liggen met een warme kruik erop misschien dat het dan een beetje weg trekt. tot later meiden.
@ Will: Nee, sterker nog, was gisteren 11 uur ofzo en had daarvoor al een uur op de bank liggen slapen. Echt niet normaal man... en als ik nu ga liggen kan ik ook nog wel een uurtje doen. De VK moest er om lachen gisteren, maar daar ben ik natuurlijk niet mee geholpen. Nou ja, als ik uitslaap heb ik tenminste niet van die moeheidsaanvallen overdag. Dat scheelt wel!
Zo dat is een flinke lijst met mei mama's Als alles echt helemaal volgens de planing zou verlopen dan beval ik gelijk met Gina82 en MaaikevT. Wij kunnen iniedergeval niet wachten tot het mei is en we ons kleine wonder in de armen mogen sluiten! Ik blijf dit topic zeker vanaf nu ook beter in de gaten houden!
Will, gember? Bah, ik ren even naar de wc. En jij gaat dus weven bij je buurvrouw. Ik zie je al helemaal in zo'n clubje zitten, haha. Hoe is het nu met de pijn? Ik hoop echt dat het een beetje gezakt is met die kruik. Fiona, ik kan me voorstellen dat je verliefd bent, wat een mooie echo. En kotsen op straat, zou mij nu ook overkomen als ik nu op straat zou kunnen lopen. Masoled, wat geweldig dat je het hartje hebt gehoord. Ik heb nog niet echt over de bevalling nagedacht. Maar ik moet sowieso in het zh bevallen omdat ik eerder een longembolie heb gehad. Kun je daar ook in bad bevallen? Ischa, wat vervelend dat je zo'n hoge bloeddruk hebt. Hopelijk komt daar snel verandering in. Ice, wat lief zeg, zijn "jouw" kindjes op school. Inderdaad moeilijk om afscheid te nemen. Anna, ik snap ook niet waar dat verschil in zit met die buisjes bloed prikken, ik moest er ook 6. Anastasia, wat een prachtige uitwendige echo's dan. Jouw vk heeft echt een super apparaat. Gina, wat een goed nieuws dat je geen bloed meer hebt gezien! Danjo, begrijpelijk dat je hier nu minder zal komen. Sterkte! Deentje, wat vervelend dat je zo verkouden bent. Dat opgeblazen gevoel herken ik zeker, zo irritant en pijnlijk. Onsukke, jij hebt dus heerlijk uitgeslapen. Hopelijk heb je genoeg energie om de dag door te komen. Friendly, jij ook al zo'n mooie echo! Ntombi, wat leuk zeg dat de kleine zo aan het bewegen was op de echo. En nu nog aan iedereen het goede nieuws vertellen, dat is zo leuk! Geniet ervan. Mamafaye, hoe is het met jou? Met mij nog hetzelfde. Overdag echt super beroerd, en er blijft echt niks binnen. Maar gelukkig kan ik nu wel water drinken zonder dat het er gelijk uitkomt. En 's avonds probeer ik de schade een beetje in te halen. X Neia
hallo allemaal. jeetje wat ben ik hier een tijd niet geweest zeg. In de tussen tijd heel veel gebeurd. 10 okt naar het erasmus geweest voor een "nutteloos' intake gesprek, ter voorbereiding van de structurele echo in december. Alle vragen die ze stelde had ze al uit het dossier van de afdeling genetica kunnen halen. al met al weer 2 uur onderweg geweest voor 15 min nutteloos... Ze maakte me daar meteen weer onzeker, zij vinden dat ik onder controle moet bij de gyn. Dit aangezien Aidan behoorlijk te klein was bij z'n geboorte. Zit daar echt niet op te wachten, want 't dichtst bijzijnde ziekenhuis is 45 min rijden. en ik heb een beetje een witte jassen fobie.. Met de v.k. overlegd, dat ik zolang het kan bij hun onder controle blijf en 1 of 2x extra bij de gyn langs ga. Afgelopen maandag de 12 weken echo gehad, geweldig te zien dat het zo mooi is gegroeid. het lag alleen om m'n placenta heen, dus konden we niet goed zien of alle benen en armen a.w. zijn. Maar heb daar alle vertrouwen in. 17 dec. krijgen we toch de structurele echo om beter te kijken. 5 nov. weer naar de v.k. voor controle. Voel me beter als een paar weken geleden, niet meer misselijk, wel last van een slechte concentratie en een chronische verkoudheid.. Minder leuk is dat ik v.d. week een nogal stomme aanvaring heb gehad met m'n vader, die nu dus niets meer van zich laat horen. De relatie tussen m'n vader en mij is altijd al "twijfelachtig" geweest. 4 jaar lang geen contact gehad na de scheiding van m'n ouders omdat hij geen moeite deed voor contact, maar na wat bemiddeling van m'n opa en oma is dat weer redelijk goed gekomen. Echter ging het altijd 1x in de paar maanden toch weer fout, je kan nooit iets goed bij die man doen. Dan viel hij weer over de stomste dingen en kreeg ik weer een totaal onterechte uitbrander. Ik heb het eigenlijk altijd maar een beetje over me heen laten komen, niet gereageerd tot vorige week.. Opeens kreeg ik een belachelijke mail dat hij het niet leuk vond dat m'n moeders benen op de foto van Aidan stond die ik hem had doorgestuurd.... alsof ik daar op had gelet en dat express had gedaan... Even voor de duidelijkheid, m'n ouders zijn al 12 jaar uit elkaar, en hij had binnen 6 mnd een ander. Kreeg nog een paar totaal onterechte verwijten naar m'n hoofd geslingerd (per mail) waarop ik dus ontplofte. Ben ondertussen 31 jaar en laat me toch echt niet meer zo behandelen. al met al ben ik even duidelijk geweest dat ik het heel erg flauw vond dat er over dit soort dingen "gezanikt" wordt. Vervolgens hoor ik, zoals te verwachten niets meer. We zouden er volgende week langs gaan (hij woont 3 uur bij ons vandaan) maar ik vrees dat we dat bezoek dus niet meer gaan doen. Ik baal er gewoon echt van, het ging redelijk goed, maar hij moet het zo nodig zelf weer verzieken. Voor z'n kleinzoon wil ik de deur niet helemaal dicht gooien, maar mijn behoefte aan contact is dus wel ernstig aan't afnemen. Denk dat ik het maar bij kerst en geboorte kaartjes ga houden.. 't zullen wel m'n opvliegerige zwangere hormonen zijn. Ondanks iedereen me gelijk geeft en zijn reacties belachelijk vinden, doet het me best pijn. Op dit soort momenten mis ik m'n overleden stiefvader heel erg, ondanks ik hem maar 3 jaar heb mogen kennen,was hij "vaderlijker" voor mij als die ei in het noorden.. zucht.. moest het even van me afschrijven.
@ Masoled: ik wil ook graag in bad bevallen. lijkt me heerlijk voor mezelf en de beeb! @ Will: ik heb ook zo'n soort spierpijn aan de rechterkant van m'n rug. Soms begin ik al te twijfelen of het m'n nieren zijn. heb al twee keer nierstenen gehad maar zit daar echt niet op te wachten nu eigelijk... Vrijdag naar de huisarts, hopelijk weet hij hoe het zit. Heb gisteren een warm bad genomen en daarna ook met een warme kruik. Was echt zaaalig!
Het leek mij ook wel wat om in bad te bevallen, maar ik denk toch dat het gewoon thuis in bed gaat worden. Het liefste wel thuis iniedergeval dat lijkt me toch wel heel erg fijn! Wie van de mei mama's wil het geslacht weten van de kleine?
ben vanmorgen bij de verloskundige geweest...ik heb er wel een uur gezeten e n ze was heel erg aardig.heb een leuk koffertje meegekregen met allemaal foldertjes erin en ook nog een speciale olie voor zwangere vrouwen.moet over 4 weekjes weer terug komen en dan gaan ze proberen het hartje te vinden.oja bloeddruk heeft ze wel gemeten en die is prima...
zo was me net rost geschrokken op me werk ik kreeg echt menstruatie krampen in me buik en toen moest ik naar de wc ik dacht gelijk okay het is mis maar het was vette diaree aanval ik heb het echt 15 min slecht gehad allemaal geluiden hoorde je in me buik maar geen bloed zag ik dus dat was dan goed maar ik viel bijna flauw en zat te hiperventileren en koud zweet over me hele lichaam toen heb ik een 2de keer gehad maar niet zo erg als de 1ste keer en nou heb ik net lekker gedouchst en gaat het wel weer heb geen krampen meer gahad nadat ik van de wc kwam alleen een beetje beurs gevoel hebben meer meiden dit gehad het lijkt op zon spastische darm aanvall dat heb ik wel eens vaker gehad en dat is echt geen pretje maar ik was gelijk bang stom he