Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hoi fiona, hier hetzelfde! al 2 keer deze week. ik heb denk ik gewoon de griep.
    x

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo okay gelukkig ik dacht echt nou heb ik de beep mogen zien en gaat het alsnog mis was zo onzeker ff heb ook zitten huilen omdat ik zo geschrokken ben
    maar het is nou allemaal weer rustig me darmen moesten ff een inhaal slag maken;)
    ik pak elke keer me echo fotos erbij kan het niet geloven dat er iets in me groeit een baby!
    ik ben echt verliefd opde baby op de fotos

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja kan iemand mij op de lijst aanpassen

fiona 24 jaar uitgerekend op 27 mei 2008
    flesvoeding en ZH bevalling

21 november met 2de echo !

4. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik had een twee weekjes terug ook opeens echt extreem veel last van mijn buik en was ook echt bang dat het fout zat. Ik hoopte dat het aan mijn darmen lag en ging naar de wc maar zonder resultaat. Pas na lange tijd in bed liggen en proberen om te slapen voelde ik weer van alles te keer gaan in mijn buik dus ik weer naar de wc en na eerst normale ontlasting schoot het er na enkele minuten echt als een gek uit.

Voelde me net een koe ;)

Nu telkens als ik die krampen voel blijf ik net zolang op de wc zitten totdat mijn darmen leeg zijn.

5. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    ik had dat ook gehad in het begin van de week. buikpijn in een keer! en ik had t ijskoud. en toen ben ik naar de wc gegan en had ik diaree, echt flink! vanacht weer een kleine kramp. en toen weer op de wc. er kwam niks, alleen gas hahahaha.
    toen was het weer over. en verder ben ik gewoon heel rillerig en moe! dus gewoon griep.

6. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    klopt inderdaad, die eerste keer kwam het ook niet meteen. echt pas na een half uur weer gaan liggen en toen weer krampen. en daarna in een keer echt heel veel. haha lekker details... not! en dan tegelijker tijd een emmertje aan de voorkant omdat ik zo misselijk ben!

7. will

will Niet meer actief

zo meiden ik ben er weer. de warme kruik heeft maar ff geholpen. maar een par daagjes rustig aan dan gaat het wel weer over. hoop ik.

neia, zie je me al zitten op de bejaarden soos. hahaha. ze zijn allemaal heel lief maar ze willen er allemaal ook zo graag bovenop zitten. het is bijna 30 jaar geleden dat hier een babytje was. telkens komen ze weer met een smoesje en als ze die niet kunnen bedenken dan wordt hun man gestuurd.
    ik ga dat kleedje weven maar aan de andere kant ben ik ook wel bang dat als ik 1 x ben geweest ik gelijk lid ben van de plaatselijke handwerk vereniging.

ach fiona en andere meiden wat vervelend die buikpijn aanvallen. je kan er denk ik ook niets aan doen. ik hoor mijn darmen wel rommelen maar gelukkig geen buikpijn. ff afkloppen hoor, klop, klop.

o, fiona je moet die lijst gewoon even kopieren en plakken dan kan je je er zelf tussen zetten waar je maar wilt.

8. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    ik heb nog iets waar ik me beetje druk over maak. ik dacht zelf dat ik 8 weken en 4 dagen was met de echo vorige week. maar op de echo was het kindje 1,5 cm en dus 7 weken en 5 dagen. nou heb ik wel me eisprong pas op dag 18 gehad ipv 14, dus daarmee kan het al 4 dagen verschillen. heeft iemand anders dat ook?
    het hartje klopte wel prima!
    x sjaan

9. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoi!
    Verbaas me echt over de goede dag vandaag, heb al van alles kunnen doen :D
    Sjaan: op mijn echo is het kindje ook 6 dagen minder ver dan we dachten (8+6 ipv 9+5) en ook ik weet de eisprong precies. Het eitje heeft er waarschijnlijk lang over gedaan om in de baarmoeder te komen, niks om je druk over te maken. Zo lang het hartje klopt is er niks aan het handje! ga maar gewoon genieten!

Hier zijn de darmen ook flink in de war, ene dag verschrikkelijk diarree, andere dag zo verstopt als de pest. Eerlijk zeggen... doe mij de diarree maar, hoef ik er in elk geval geen moeite voor doen en ben ik alles in een keer kwijt. Heb nu ook maar van die speciale yoghurt gekocht en drink wat extra roosvicee laxo, dan komt het allemaal goed. Nu aardappeltjes schillen, krijg al zin in stampot! Ga dus toch maar vroeg eten ipv laat denk ik...

Liefs Friendly

10. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    ja roosvice werkt ook bij mij.

11. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    O dan ga ik ook roosvice halen. Ik heb het omgekeerd, gister bijna jankend op de wc gezeten omdat het gewoon niet lukte. Stom maar dan mis ik me sigaret echt wel. t doet zo'n pijn! en ook een beetje bloed erbij. T is allebei niet leuk trouwens.
    Had daarna ook weer een hele platte buik, zat echt uit te puffen was een zware bevalling. hihi

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Godzijdank heb ik dit niet, bij mij spuit het juist meestal... en dan nadien de wc weer schoon moeten maken (kun je bijna weer opnieuw beginnen, maar dan van voren zeg maar). Het spettert gewoon, ah jakkie!

13. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    @ Will, het klopt we hebben geen ziekenhuis in Nijkerk (of Nijkerkerveen). We kunnen kiezen uit Amersfoort of Harderwijk. Ik denk dat, als ik zou moeten, voor Harderwijk kies. Heb ik betere verhalen over gehoord dan over Amersfoort.
    Maar "natuurlijk" ;) ga ik ervan uit dat ik gewoon thuis kan bevallen.

14. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Onsukkie: dan is er voor jou ook roosvicee gemaakt, nl de STOP, die werkt goed voor als je last hebt van te dun. niet te veel nemen, want dan moet je ook aan de laxo... haha.

Stampot staat lekker te koken, krijg zo'n honger van de lucht! Helaas, moet nog een dik half uur wachten... zo eerst nog spekjes en speklappen bakken...

15. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    haha Onsukkie, das ook niks nee!
    bah bah, lekkere verhalen weer!

Echt waar joh, is dat er ook roosvice stop? nou handig. haha
    hmm stampot lekker. tussen de poepverhalen door, wat eten we nog meer vanavond? haha
    Wij gaan aan de wraps, gezellig aan tafel met allemaal bakjes. Vieren dat we 12 weken zijn. :)

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Fiona, alles wat er in je buik gebeurd wat je niet verwacht, is nu flink schrikken. Maar dat hoort er "gelukkig" allemaal bij.

Will, wel super leuk dat die oude dametjes zo behulpzaam zijn. Maarre zijn ze dan ook allemaal bij de bevalling aanwezig? ;) :)

Sjaan, als het hartje klopt dan kan je er vanuit gaan dat alles goed is met de kleine hoor. Je moet niet echt in dagen kijken, want je kunt wel gewoon bv op dag 14 je eisprong hebben gehad, maar dan kan de innesteling later zijn geweest.
    Dat had ik bij de 1e echo ook; 4 dgn minder als verwacht, en op de vorige echo had ik er weer 2 dgn bij. Als het kindje maar goed groeit!

Friendly, jij zit ons wel lekker te maken met die stampot. Zelfs ik krijg er zin in! Fijn dat je zo'n goede dag hebt vandaag.

Hupse, ik heb de laatste dagen ook zo'n pijn op de wc, verschrikkelijk is dat he?!

Met mij gaat het vandaag ook weer wat beter. Ik voel me wel oke, en heb ook al iets binnen kunnen houden.
    En je raad het al; dan denk ik gelijk dat het niet meer goed zit.
    Pff moeilijk die symptonen.

X Neia

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Bevallingskalender mei mama's

1 mei: Ice, Wittereus, LadyIceShire
    2 mei: Eyereen, Manon, Masoled
    3 mei: Mariska, Miriam25, Wenedyjacobs55, Anastacia
    4 mei: Saar, Chulita, Lindaaa
    5 mei: Katsas, Moedergans
    6 mei: Bette, Hope26,princess
    7 mei: Hupse, Shalina, Mutsie79, Dolphin
    8 mei: Gina82, MaaikevT
    9 mei: Anne28, Ntombi, Sassefras1980
    10 mei: Mamafaye, Linda
    11 mei: Annrieke, Kaat75, Julia1982
    12 mei: Nijnja
    13 mei: Cinderella22, Ischa31, Boeffie, Miessie
    14 mei: Draaimolen, WendyP
    15 mei: Daphne78, Sandra31, Surf, Lolake, Will, Annetske
    16 mei:
    17 mei: Priscill, Frostieke, Dp75
    18 mei: Sannnniee, Hellepelle
    19 mei: Mariebel, Indy73, Jamy, Deentje
    20 mei: Mano82, Chanie, Askim, Talitha
    21 mei: lotte2, Tienus , Neia
    22 mei:
    23 mei: Peetjuh, Evelien69, Daam, WishfullDreaming
    24 mei: Diaantje17, Sjaandiaan,
    25 mei: Lafo, Jolien, Eikie79
    26 Mei: Zwaantje, Sabineeuh
    27 mei: Pebbles, Flyke ,eerlijk beertje
    28 mei: Plopje82, Onsukkie, Friendly
    29 mei: Follieke, Catheleine, Wassink
    30 mei: Fiona23, Plientje123
    31:mei: Rocca81

Agenda Verloskundige of gyn
    24 okt: Sabinekuh + Mariska
    25 okt: will
    29 okt: mutsie
    31 okt: Ischa31
    05 nov: Neia
    06 nov: gina82, Sassefras1980
    08 nov: Dolphin +evelien
    12 nov: eikie79 + daam+daphne78 + Ice
    14 nov: Friendly
    18 nov: Julia1982
    22 nov: deentje
    26 nov: onsukkie
    3 dec: daphne78
    24 dec: daphne78
    7 jan: daphne78

Agenda Echo
    24 okt: Katsas + zwaantje
    25 okt: plientje123 + will + Masoled
    29 okt: mutsie
    31 okt: 1986fleur + deentje + Ischa31
    1 nov: Evelien
    2 nov: Lafo + onsukkie
    5 nov: Anna28 + Neia
    6 nov: Hellepelle
    8 nov: Friendly
    12 nov: daam
    15 nov: Frostieke
    13 dec: anastasia
    15 dec: Masoled
    17 dec: eyereen

Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan
    Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv
    Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv
    Johanneke (Nijnja) 33 jr uit Haarlem, zh of thuis (?), bv
    Kelly (Frostieke) 18 jr uit Sint-Niklaas - België , ziekenhuis + bv
    Evelien 38 jr uit Veldhoven
    Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk
    willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden, sjukhus+bv
    Daphne (Daphne78) 29 jr uit Nijmegen, ziekhuis en bv onder voorbehoud
    Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv
    Leonie(anna) 28 jr uit almelo thuis+bv
    Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb)
    Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv
    Anastasio 30 jr uit den haag Ziekenhuis+bv
    Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom
    Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV
    Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv
    Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv
    Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv
    Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv
    Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout
    Askim 34 jaar uit rotterdam
    Anna28 ..jaar uit ......Thuis+bv
    Damiët (daam) 30 jaar uit Den haagZiekenhuis+bv
    Juliette (Julia1982) uit Deventer
    Mariska 35 jaar uit Hoogezand, zh of thuis? + bv
    Hilde (onsukkie) - 23 jaar - Monnickendam - thuis + bv
    Friendly- 24 jaar - Groningen - thuis + bv
    Tamara (Ice) - 25 jaar - Doetinchem - Ziekenhuis + bv
    Saskia (Sassefras1980) - 27 jaar - Rotterdam - Ziekenhuis + flesvoeding

Meiden die een mk hebben gehad
    *Danjo,Anoul,Rensie ,Josien,Casannie,Sam8,wwjc19
    Gerda1975,Mone,Amy82,Croky,Hummel,Rebbel,Jent,Jennie,Bahar

18. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    @ neia, van wie heb je die lijst gequote? Ik had het mij namelijk op de lijst aangepast. Maar ik zie dat ik weer op 9 Mei sta.

19. will

will Niet meer actief

ntombi, ik dacht het al. mannetje hield vol dat er wel 1 was maar volgens mij heet dat zilverschoon en is dat een bejaardenhuis, hahaha. heerlijk als ik gelijk heb.

wat eten we vanavond, ehhh broodje, altijd s`avonds. de meiden eten hier tussen de middag warm op school. dus doen wij dat ook. alleen in het weekend eten we s`avonds warm en op woensdag mogen de meiden om de beurt kiezen wat we eten (alleen vandaag dus niet). tussen de middag hadden we aardappel schotel maar ik had geen trek. had in de supermarkt zomaar bastogne koeken gevonden. zat om 12 uur met een lege verpakking op schoot en geen honger meer.

neia, hahaha, ik moet er niet aan denken.
    maar zit wel te bedenken wie van hun geroepen moet worden als het niet anders kan. woon erg ver van het ziekenhuis. de vorige bevallingen zijn begonnen met persweeen, amy was er binnen 40 minuten en daisy in 11 minuten. je weet maar nooit hoe snel dit gaat.

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoi Meiden
    Hier ook weer thuis na een dagje hard werken.. pfff ben doodmoe..

Al dat geklets over verstopping en diarree hihihi lekkere verhalen :)
    Hier een tijdje last gehad van verstopping, maar de laatste tijd gaat alles wel goed gelukkig.

Vanavond aan onze ouders vertellen, heb er nu al zin in en daarna mag de hele wereld het weten.

Deel Deze Pagina