Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firella

    Firella Actief lid

    14 aug 2006
    201
    0
    0
    Hoorn
    Gefeliciteerd meiden!
    Geniet van jullie zwangerschap! En mei is een heerlijke maand om een kindje te krijgen :D Lekker verlof in de zomer.... :)

    Groetjes een mei 2007 mama

    Firella
     
  2. Corina

    Corina Fanatiek lid

    25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    He geweldig, de eerste mei mama alweer!
    Zijn wij bij de april mama's tenminste de groentjes niet meer ;)

    Van harte gefeliciteerd! En probeer er zoveel mogelijk van te genieten

    Liefs, Corina
     
  3. KatSas

    KatSas Bekend lid

    hoi!

    Ik kom je gezelschap houden Mariska! Ik ben op 3 mei uitgerekend ook!

    En nog volledig in shock....maar zooooooooooo gelukkig!
     
  4. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY, hier ook een mei mama, ja of een april mama..HIHI. Ik ben 1 mei uitgerekend. Gister gestest. ik ben ook nog in shock.. Hoop dat het wel goed komt allemaal! Vind het wel eng! Wanneer gaan jullie de verloskundige bellen? En gaan jullie het de opa's en oma's al snel vertellen?
     
  5. KatSas

    KatSas Bekend lid

    hee Sam : proficiat he! En ja heerlijk is het he! Ik heb het mijn moeder al verteld en vanaaf denk ik aan mijn schoonouders, ik kan het toch niet voor me houden!
     
  6. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja is echt super! En voor ons heel erg snel. Ik was meer gestopt zo van.. Het duurt vast nog wel even. HIHI maar nu ben ik de 2e ronde al zwanger. Toch ben ik nog wel beetje bang.. Maar daar mag ik natuurlijk niet te veel over nadenken.. Pfff ik word ineens heel erg moe! Kan wel slapen...nou ja, zal er wel bij horen.. :D Moet eerst nog even de honden uitlaten, dus maar even een klein stukje en maar even met de bal spelen ofzo.. Heb eigenlijk nog een drukke planning vanmiddag, maar geloof dat dat niet veel gaat worden! Denk dat wij zondag het aan de ouders gaan vertellen. Ik kan het inderdaad toch ook niet voor me houden!

    Jij ook gefeliciteerd natuurlijk! :D
     
  7. mariska72

    mariska72 Fanatiek lid

    25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Gelukkig..Ik was al bang dat ik de enige was :D
    GEFELICITEERD Sam en Katsas..

    Ik heb 18 september de eerste echo. En hoop dat ik het dan ga geloven..
     
  8. rebbel

    rebbel VIP lid

    2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hallo!

    ik word ook een mei mama!:D
    alleen weet ik nog niet precies wanneer in mei ik uitgerekend ben!

    liefs rebbel
     
  9. mariska72

    mariska72 Fanatiek lid

    25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Gefeliciteerd Rebbel...
    Je zit net op het randje hé april of mei..Wanneer weet je meer?
     
  10. woezeltje

    woezeltje Fanatiek lid

    2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hey meiden,
    van harte met jullie zwangerschap.
    geniet er maar lekker van.
    liefs kristy
     
  11. KatSas

    KatSas Bekend lid

    Oww jongens wat spannend he! Volgende week maar dokter bellen denk ik, of gelijk de verloskundige? Hoe doen jullie dat? Heb me al wel opgegeven voor moeders voor moederd :)
     
  12. KatSas

    KatSas Bekend lid

    Ow ja Rebbel: ook hier nogmaals gefeliciteerd!
     
  13. angels

    angels Lid

    30 okt 2006
    62
    0
    0
    Gefeliciteerd Mei-mama's! :p
    Zijn de april-mam's alweer brugklassers af, wat gaat het toch snel.
     
  14. mariska72

    mariska72 Fanatiek lid

    25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik ga dinsdag naar de HA. Ik heb astma en hij wil me streng onder controlle hebben met mijn medicatie.
    18 september (8 dagen naar mijn verjaardag een leuk kado) krijg ik mijn eerste echo. Wij zitten in de MMM maar zijn zonder hulp zwanger geworden. Als je in de MMM zit krijg je met 7 weken (ongeveer) een echo. En dat vind ik erg.. 8)
     
  15. KatSas

    KatSas Bekend lid

    whahahaha, wat heerlijk mariska, nou ik mag blij zijn als ik met acht weken de eerste afspraak bij de vk krijg denk ik. Ik zal volgende week eerst eens naar de huisarts bellen en dan zien we verder. Een echo met 7 weken...DAT WIL IK OOK!

    Ik wil het van de daken schreeuwen, ben zo blij dat ik zwanger ben....pffffffffffffffffff vind het vreselijk dat ik me nog even moet beheersen. Gelukkig weten de ouders het al wel..en na dit weekend denk ik de hele wereld..hihihi
     
  16. mariska72

    mariska72 Fanatiek lid

    25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Bij ons weet bijna iedereen het ook al KatSan..
    Ik had geen zin om nog 8 week te wachten..
     
  17. KatSas

    KatSas Bekend lid

    Nee hoor, ik ook niet, ik moet even rekening houden met een stel vrienden waarbij het niet zo lukt...en we hebben morgen nog een dagje uit waarbij hun ook meegaan, dus daarom wacht ik tot na het weekend. En nee ik ben niet voor wachten.... Voor Tim heb ik een miskraam gehad op 13 weken en ik was zo blij dat iedereen wist dat ik zwanger was, want toen had ik er dus ook steun aan...
     
  18. Martjuh

    Martjuh Niet meer actief

    Hey alle Meimama's, GEFELICITEERD!
    Ik ben ook in Mei uitgerekend, weet alleen niet hoe ver ik ben omdat ik een miskraam heb gehad maar krijg op 11 September een echo, spannend dus...
    Mei is wel een mooie maand om te bevallen, idd verlof in de zomer (en als mijn kinderen vakantie hebben) en je loopt niet met zo'n hele dikke buik in de hitte (haha als het volgend jaar een betere zomer wordt dan)
     
  19. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEEY..voelen jullie verder ook nog wat? ik was alleen wat misselijk. Sinds vandaag wat kramperig gevoel. Alsof ik ongi moet worden. Dat is toch normaal? Hoop ik :(
     
  20. Nikita23

    Nikita23 VIP lid

    31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    @Sam8: Dat heb ik zo nu en dan nogsteeds wel eens, en ik ben nu 7 weken en 2 (of 3) dagen ver. Dus: Don't worry! Volgens de verloskundige komt dat omdat er heel wat gebeurt in je baarmoeder.
     

Deel Deze Pagina