Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Foei katsas wat kan jij de spanning opbouwen zeg niet meer doen ,,maar super fijn dat met uk alles goed is ,,SUPERRRRRRRRRRRRRR

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Idd FOEI! Je laat ons helemaal in spanning zitten, wij hier bibberen. Jij denkt gewoon, die uk doet aan verstoppertje dus ik ook maar eventjes...

Maar ben zooooo blij voor je. En nu kan ik gerust gaan slapen.

3. KatSas

KatSas Bekend lid

Sorry, het kon echt niet eerder, maar ben inderdaad superrrrrrrrrrrrrrrrr blij

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wauw gelukkig goed nieuws! je maakte het inderdaad wel erg spannend hier, maar gelukkig is alles goed! lekker weer genieten dus!

5. will

will Niet meer actief

pfff, katsas, begon me toch echt zorgen te maken joh. zo we kunnen weer verder adem halen
    katsas wat geweldig, ben helemaal blij voor je. enne wat smaakt gebak dan lekker he ;)

daphne, muppet? hahaha :p die vind ik leuk.

ha lafo, fijn dat je ook even langs kwam. hoop dat je weer wat vaker mee komt kletsen.

Ja DANJO, kon je het niet laten om die lijst weer goed te maken. hahaha
    had al een vermoeden dat je ons in de gaten bleef houden, vind het super van je hoor.

meiden ik ga m´n bedje opzoeken, godnatt allahop (goeienacht allemaal)

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    gelukkig dat alles goed zit katsas, wat zul je opgelucht zijn!
    groetjes evelien

7. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

Katsas, wat super! We waren idd helemaal ongerust!

Wil, wat leuk dat je de baby al voelde.. ik heb af en toe ook al zoiets maar dan denk ik.. nee joh hahahah! Je weet t niet he...

Heee Lafo, we misten je al! Hoe is t met je? Helemaal geinstalleerd in je huisje?

Je bent lief hoor Danjo dat je voor ons blijft zorgen, doe wel hetzelfde voor jezelf he!

Gelukkig is het vrijdag.. het vooruitzicht aan een heerlijke twee dagen vrij is geweldig hahaah!
    Ik heb een schommelstoel voor de babykamer gekocht via marktplaats en kan deze zaterdag ophalen JOEPIE! Een mooie rotan stoel voor maar 40 euro... en hij is echt mooi! Hahahahah...

Fine dag vandaag!
    Kuss

8. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen !

Wat een super goed nieuws Katsas! Wat zullen jullie genoten hebben van deze echo! Helemaal goed!

@ WIll en Gina: Laatst voelde ik ook echt iets kriebelen en inderdaad je weet t niet he? vroeg me wel echt af of dat die kleine al kan zijn maar dat kan eigenlijk toch nog helemaal nie?

@ Lafo: Zo heej, en verhuist en een nieuwe baan! Geen wonder dat je doodmoe bent! Zal vast een combinatie zijn van die twee en zwanger zijn! Pas goed op jezelf!

@ Gina: Wat gaaf een schommelstoel! Dat vind ik zo leuk! Wij hebben de ruimte niet anders was ie zeker gekomen! Zie je je al zitten straks met die kleine? Echt leuk!

Hier kom ik tegenwoordig echt met een verkouden neus beneden smorgens. Niesen en dan zit ik potdicht. Hoort dat er ook bij? haha.... inderdaad is het gelukkig al vrijdag en hebben ook wij bijna weekend! Ben soms zo moe dat ik mn hele sociale leven een beetje verwaarloos omdat ik gewoon geen puf of zin heb om af te spreken. Herkennen mensen dat? Lijkt wel of ik een beetje op mn eigen eilandje wil dwalen (nesteldrang? hihi)

Liefs Anna

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Jihaaa, 12 weken vandaag! lol!

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

anna heerlijk meid voor je 12 weken! gefeli!

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

gelukkig goed nieuws katsas! geweldig! ik ga werken mag 4 uurjtes dus dast is te doen en dan ... weeeekend!

12. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    KATSAS! Jippie! Super blij voor je!

Anna ik heb t ook hoor, en toen vroegen me vriendinnen of ik mee ging stappen vanavond. Ook weer afgezegd.Ja, vind ik dan toch niet veel aan zonder borrel in de disco. Maar verder ook veel moe. voel me ook wel schuldig.
    Morgen gaan we naar een leuke winkel in eindhoven (wijde wereld) eens kijken of ze daar leuke babykamers hebben. Dus zin in!

Lafo gezellig dat je er weer bent, druk zat gehad dus.

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Anna, sorry ff ranzig berichtje hihihi. Ik zit dus ook helemaal dicht totdat ik de witte god ga omhelzen en vullen (via de verkeerde uitgang) dan loopt het ineens leeg. (Zo nog best netjes geschreven toch? hihihihi)

@Will, ja kwam van de week ineens op de term Muppet. Sam is muppet#1 en in mijn buik zit muppet#2. En die baby's/dreumessen zijn toch net muppets? Ik kan soms zo lachen alleen om het gezichtje van Sam, zoooo aandoenlijk hihihi. Helemaal met die tandjes whahahahaha, ook vanochtend toen ik haar in de box bij de oppas zette, zit ze je lekker ondeugend aan te kijken, heerlijk. En in jouw geval dus ben je zwanger van Muppet#3, dus als je je andere kids vandaag gaat roepen, roep je gewoon Muppet#1 kom eens hier :D Muppet#2 breng jij je moeder eens een kopje koffie....

Ik heb vandaag een offday dus denk niet dat ik een hele dag kan werken, voel me zoooo beroerd. Alles komt de hele tijd omhoog. Heb net wel maagzuurremmer genomen, dat helpt een beetje, maar dan moet ik alles wel binnenhouden tot die zijn werk heeft gedaan anders komt het er mee uit (gatver).

O ja, we weten de jongens naam al, gisteren in bed begon Mark dus ook al met het noemen van die naam. Hij had zelf al door dat ie daar niet aan moet beginnen want dan doet ie dat vaker :D (Erg leuk dat hij die naam super vind, ik vond hem al geweldig maar had het deze keer nog niet genoemd, zijn moeder begon erover, en ik dacht van he... dat is mijn naam hihihi, en later kwam Mark dat hij het toch wel een goed idee vond)

Tot later, ik ga proberen iets te doen vanochtend (heb geen zin, voel me beroerd, ben moe, heb beetje hoofdpijn)

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    gefeliciteerd KatSas, ik zat ook in spanning :D
    Dat doe je dus nooit meer he.. ;)

Iedereen met een weekje erbij gefeliciteerd !

15. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Wat een opluchting Katsas...kan me voorstellen dat je het eerst bent gaan vieren ;)
    @Daphne, hier zijn de namen bij ons ook al bekend.

Hier al bijna de 13 weken grens. Gisteren een badje gekocht en nog wat kleine spulletjes. We hebben al een babykamer uitgezocht maar nog niet gekocht. Mijn ouders en schoonouders gaan mee om alles te bestellen maken we er een gezellig dagje van met z'n zessen :D .

16. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hallo katsas, ik ben zo blij, ik heb echt veel aan je gedacht!

ik wou nog zeggen dat ik steeds in de morgen een klein beetje bloed verlies. ik merk dat als ik die multi tabletten neem voor zwanger zijn, dat ik dat dus smorgens heb, neem ik ze niet, dan heb ik nergens last van. ik snap er niks van.
    hebben jullie ook wel eens bloed verlies in de ochtend? de rest van de dag heb ik nergens last van...
    groetejs van sjaan

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hier de namen ook al bekend hoor.. al heel snel hihihi tja je kan maar vroeg genoeg zijn!

Wij gaan denk ik dit weekend ff naar babydump om ideeen op te doen!

Hihihi de rest ben ik alweer vergeten... pfff op mn werk worden ze er ook gek van, ik bel ze op en dan vergeet ik wat ik moest zeggen hahaha... ach
    hoort er allemaal bij!

18. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Super katsas dat alles goed is!

Hier vandaag ook de magische 12 weken grens :D

19. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Wat leuk, iedereen gefeli met de 12 weken.

Wij gaan vanavond met de namen in de weer.
    We gaan lekker steengrillen thuis en we hebben de afgelopen tijd ieder een lijst gemaakt met namen.
    Die gaan we vanavond voorleggen aan elkaar. hihi. Dus me man(vind ik nog steeds raar staan na een jaar) vond t helemaal spannend zei die net. ik ook trouwens hoor!

20. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Hupse, jullie maken er echt iets spannends van van de namen..
    @Gina, ook hier spullen gezien bij de babydump. Heb je een boekje aangevraagd?
    @sjaandiaan, vreemd je bloedverlies. Misschien ff aan de VK vragen. Ik heb hier geen drup verloren.

Namen hier waren al lang bekend, nou ja voor een jongen dan. Meisjes naam duurde iets langer maar ja we hebben bijna 2 jaar voorbereidingstijd gehad. Tijd genoeg om een naam te bedenken.

Deel Deze Pagina