Hoi! Katsas... had het gisteravond al even gelezen, maar was niet meer in staat te reageren. Maar was echt heel opgelucht toen ik las dat de kleine gewoon verstopt zat. Hebben hier al zoveel slecht nieuws gehad, nu is het afgelopen! Gister best druk geweest. De kip was heerlijk. Hij is bijna helemaal opgekomen. De restjes die we over hebben kunnen lekker op een broodje of bij het eten morgen. Was wel blij dat de visite nog vrij op tijd weg ging, want ik had het echt helemaal gehad. Ga zo mn kast induiken om te zien of er nog broeken in liggen die ik fatsoenlijk aan kan, anders moeten we morgen voor nood toch wat andere gaan halen. wilde dat eigenlijk bewaren voor op de 12-week grens, maar ik vrees dat we dat niet gaan halen, want heb toch een groeispurt op het moment! Ben blij dat ik over 2 week nog een echo krijg, zullen we zien of ukkie wel goed opgemeten is want ik begin het sterk te betwijfelen. Liefs Friendly
O ja... namen... jongens weten we echt nog niet. Misschien dat jullie tips hebben. We zoeken een naam met 2 lettergrepen (3 mag) en met 6 of 7 letters. het liefst een Nederlandse naam, maar wel eentje die in het Engels ook goed uitspreekbaar is. Meisjesnamen, ach we hebben er 5 op papier staan waar we voorlopig nog niet uit kunnen kiezen, ze zijn allemaal leuk en voldoen aan onze criteria. Maar goed, daar hebben we nog ff tijd voor he. Liefs Friendly
O KatSas, wat fijn om dit goede nieuws te horen! Ik had de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven . Wat zullen die dag en die nacht een nachtmerrie geweest zijn zeg!
meiden, we spreken af dat we niemand meer verliezen hier.. alles komt goed en we gaan heerlijk genieten van de zwangerschap en de kleine.. 8)
Over de babydump, als je boekje aanvraagt krijg je een bon voor een cadeaupakket... dat was ook een erg leuk pakket vond ik. Misschien dus een tip. Dit kan je ook bij Babymax (veenendaal), krijg je een houten kistje met verwendingetjes voor de mama (spons, massage borstel dat soort dingen). En je hoeft er niets voor te kopen (alhoewel dat soms best lastig is in dat soort winkels ) Will, krijg je in Zweden ook van die babydozen? Dolphin, ik ga akkoord Onze namen, 2e letter moet een A zijn. En liefst een niet te lange naam. Als je Sam in je achterhoofd houdt dan is onze jongens naam erg voorspelbaar whahahaha
Hoi Dolphin, dat vind ik nou eens erg mooie wens, waarbij ik me alleen maar aan kan sluiten! Hier een erg druk weekje gehad op het werk (overdag werken en elke avond vergadering of cursus), dus vandaag op mijn vrij dag heerlijk lang in bed gelegen. Ik ben net pas op! Woensdag bij de gyn geweest, alleen informatie gekregen: als een laatste testje goed is mag ik melden bij de verloskundige en hoef ik niet meer naar het ziekenhuis! Mijn man was het gelukkig eindelijk met me eens dat we maar beter geen combitest kunnen doen (we zouden het toch willen houden), dus die discussie is ook van de baan. Nu moeten we er nog uit zien te komen of het thuis of ziekenhuis wordt. Volgende discussie! Gek, normaal hebben we nooit dit soort onenigheden en nu ineens denken we overal anders over. Vreemd he (en licht verontrustend!) Nu ga ik dan maar even terug lezen, kijken wat er deze week allemaal gebeurd is!
Hoi meiden, Ook ik alweer een hele tijd niet meer geweest.... Eerst in de herfstvakantie lekker op vakantie geweest en deze week eigenlijk druk met het werk. @ Katsas: super dat de beeb alleen maar verstoppertje aan het spelen was... ben ontzettend blij voor je! Verder zou ik ook graag hier op de bevallingslijst willen komen... Ik ben 30 mei uitgerekend en ik zou graag BV willen geven (indien mogelijk). Ik ben er alleen nog niet over uit of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen, maar ik neig toch meer naar Thuis... Oh... Ik ga trouwens donderdag 1 nov. naar de VK voor mijn termijnecho... Ik geloof dat dit ook op de lijst komt? Zou iemand dit voor mij op de lijst willen zetten? Thanx! Liefs.
Helemaal mee eens Ik dacht alleen nog aan drieletternamen met 1 lettergreep, maar een met vier letters kan natuurlijk net zo goed. Zitten we al in de goede richting Daphne (ik bedoel niet dat je de naam moet verklappen hoor )
@ dolphin, ik vind het een mooie wens waar ik me graag bij aan sluit! @ Katsas wat fijn zeg dat ie verstoppertje aan ut spelen was zeg... dat moet een hele opluchting voor je zijn! Gefeliciteerd en veel succes in de toekomst met zo'n ondeugend kindje :-D Hier is de week bijna voorbij. Heb er bijna 55 uur op zitten, dus als het morgen einde werkdag is ben ikke heel blij! Gelukkig veel minder moe en eigenlijk nergens meer last van, dus dat helpt wel een beetje. En de datum van de 2e echo komt ook dichterbij. Het is bijna 6 november (haha :-D)! En dan kunnen we het eindelijk aan iedereen gaan vertellen!
friendly en daphne, ik kwam niet verder dan jan. had aan max niet gedacht, begon meer te rijmen op sam. ik kwam toen op bram maar dacht eigenlijk ook in 3 letters. we zijn helemaal niet nieuwsgierig. wij hebben alleen een meisjes naam. vreemd want bij amy en daisy zijn we ook nooit uit een jongens naam gekomen. mmm zou dat iets voorspellends zijn? O, daphne ik heb hier nog geen pakket weten te ontdekken. ook bij de verloskundige krijg je niets mee, alleen de lijst van wat je niet mag eten. toch denk ik dat het er haast wel moet zijn. daphne ik had net een zweedse site gevonden waar ze autostoeltjes verkopen, prijzen staan erbij (prijzen zijn in kronen, 2000KR is ongeveer 200 euro). http://www.billigabarnvagnar.se/. weet niet of het is wat je bedoelde, ben er even snel over heen gegaan. billbarnstol=autostoel of ben ik in de war vroeg iemand anders hier naar. nou ja voor de gene die er om vroeg, bij deze meiden ik ga even een tukkie doen, heb nog steeds last van mijn rug. gyn zei gisteren dat ik maar buikspier oefeningen moest doen, eehhh toen ik rug zei wees ik er ook na, hoop dat hij een grapje maakte. anders had ik beter mee kunnen gaan wandelen. haha
he katsas wat mooi dat alles ok is en dat ie verstoppertje aan het doen was en ik ben ook alweer moe dus ik ga ook ff liggen misschien tot straks en iedereen een prettig weekend toegewenst
Heb net de inhoud van m'n maag vanaf de verkeerde kant geleegd. Gatver... en moet zo nog wel naar een afscheid van iemand op anderhalf uur rijden!
Owww jee, en ik krijg m'n broek ook nog es niet dicht! Wat een rampendag... zie het echt niet zitten, anderhalf uur auto.
zou iemand voor mij ook weer een paar gegevens willen toevoegen op de beval lijst? of mag ik dat zelf doen? Ik wil bv gaan geven. 5 nov is de volgende afspraak bij de v.k. 17 dec mogen voor een uitgebreide structurele echo. Hoop dat alle nog pril zwangeren zich snel beter gaan voelen. met 9 wkn kotste ik ook alles uit, en kon ik m'n bed niet uitkomen. maar 't is nu gelukkig helemaal weg, al vermijd ik daarom wel bepaalde voedings middelen en thee.. bhh jakkes.. Ik las ergens dat je in zweden een half jaar verlof krijgt? is dat idd zo?
Nog goeie tips dan, is pas de 3de keer in 5 weken dat ik over heb gegeven, maar voel me nog altijd even beroerd en ik moet echt zolang rijden dadelijk!
Mmm, ik denk dat Daphne voor de naam Bas gaat, weet niet waarom, maar zo'n gevoel. En Friendly: uhhh , Thomas, Floris, Maarten, pfff moeilijk zelf ga ik ook voor een korte naam, wij hebben natuurlijk al Tim, dus het word sowieso geen naam met een T. Dat is op zich wel jammer, want ik vind Tijn en Tom ook helemaal geweldig. Verder geen namen met een S of een E, dus tja..wordt nog ff nadenken hier, maar dat kan nog