Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KatSas

KatSas Bekend lid

ow en water meenemen in de auto

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ja, jullie zijn erg heet hihihi.

Bas wordt het niet aangezien ik al 2 neefjes heb die zo heten (en dat zijn ook nog eens neefjes van elkaar, ze schelen alleen 21 jaar geloof ik) de rest van de namen houd ik maar even buiten beschouwing :)

Onsukkie, broek lekker 1,5 uur open laten staan :D Water mee, snoepjes (zuigsnoepjes, zuurtjes, werthers echte etc) helpen ook wel eens in de auto (bij mij dan he).

Will, ik had je de vraag idd gesteld over het stoeltje, ik ga straks thuis ff neuzen. (ik doe vandaag al zo weinig, eigenlijk niet meer dan aanwezig zijn :oops: )

3. zwaantje

zwaantje Actief lid

31 jan 2007
    119
    0
    0
    Katsas fijn dat alles goed is!

Als jullie dan bij de babymax in veenendaal zijn geweest dan ga je daar het spoor over bij de rotonde rechts en dan weer de tweede rechts dan krijg je van mij een kopje thee met iets lekkers(hahahahaha)2 min rijden :)

onsukkie succes met rijden zo.

4. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Bevallingskalender mei mama's

1 mei: Ice, Wittereus, LadyIceShire, Anoesj
    2 mei: Eyereen, Manon, Masoled
    3 mei: Mariska, Miriam25, Wenedyjacobs55, Anastacia
    4 mei: Saar, Chulita, Lindaaa
    5 mei: Katsas, Moedergans, Ntombi
    6 mei: Bette, Hope26,princess
    7 mei: Hupse, Shalina, Mutsie79, Dolphin
    8 mei: Gina82, MaaikevT
    9 mei: Anne28, Sassefras1980
    10 mei: Mamafaye, Linda
    11 mei: Annrieke, Kaat75, Julia1982
    12 mei: Nijnja, Surf, Ischa 31
    13 mei: Cinderella22, Boeffie, Miessie
    14 mei: Draaimolen, WendyP
    15 mei: Daphne78, Sandra31, Lolake, Will, Annetske
    16 mei:
    17 mei: Priscill, Frostieke, Dp75
    18 mei: Sannnniee, Hellepelle
    19 mei: Mariebel, Indy73, Jamy, Deentje
    20 mei: Mano82, Chanie, Askim, Talitha
    21 mei: lotte2, Tienus , Neia
    22 mei:
    23 mei: Peetjuh, Evelien69, Daam, WishfullDreaming,zwaantje
    24 mei: Diaantje17, Sjaandiaan,Jolien
    25 mei: Lafo, Eikie79
    26 Mei: Sabineeuh
    27 mei: Pebbles, Flyke ,eerlijk beertje
    28 mei: Plopje82, Onsukkie, Friendly
    29 mei: Follieke, Catheleine, Wassink
    30 mei: Fiona23, Plientje123, Karine
    31:mei: Rocca81

Agenda Verloskundige of gyn
    29 okt: mutsie
    31 okt: Ischa31,Jolien, Mamafaye
    1 nov: Karine
    05 nov: Neia, Anoesj + moedergans
    06 nov: gina82, Sassefras1980
    08 nov: Dolphin +evelien
    12 nov: eikie79 + daam+daphne78 + Ice
    14 nov: Friendly + Sjaandiaan
    18 nov: Julia1982
    20 nov: Masoled
    21 nov: Mariska + Surf
    22 nov: deentje, Ntombi
    26 nov: onsukkie
    3 dec: daphne78
    24 dec: daphne78
    7 jan: daphne78

Agenda Echo
    29 okt: mutsie
    31 okt: 1986fleur + deentje + Ischa31
    1 nov: Evelien, Karine
    2 nov: Lafo + onsukkie
    5 nov: Anna28 + Neia
    6 nov: Hellepelle
    7 nov: Mamafaye
    8 nov: Friendly
    12 nov: daam
    14 nov:Sjaandiaan
    15 nov: Frostieke
    13 dec: anastasia
    15 dec: Masoled
    17 dec: eyereen + Mariska + moedergans
    2 jan: Surf

Anoeska (Anoesj) 20jr, zh + bv
    Diana (Sjaandiaan) 24 jr, zh + flesvoeding
    Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan
    Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv
    Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv
    Johanneke (Nijnja) 33 jr uit Haarlem, zh of thuis (?), bv
    Kelly (Frostieke) 18 jr uit Sint-Niklaas - België , ziekenhuis + bv
    Evelien 38 jr uit Veldhoven
    Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk, ziekenhuis + bv misschien
    willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden, sjukhus+bv
    Daphne (Daphne78) 29 jr uit Nijmegen, ziekhuis en bv onder voorbehoud
    Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv
    Leonie(anna) 28 jr uit almelo thuis+bv
    Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) ziekenhuis + bv
    Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv
    Anastasio 30 jr uit den haag Ziekenhuis+bv
    Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom
    Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV
    Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv
    Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv
    Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv
    Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv
    Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout
    Askim 34 jaar uit rotterdam
    Anna28 ..jaar uit ......Thuis+bv
    Damiët (daam) 30 jaar uit Den haagZiekenhuis+bv
    Juliette (Julia1982) uit Deventer
    Mariska 35 jaar uit Hoogezand, zh of thuis? + bv
    Hilde (onsukkie) - 23 jaar - Monnickendam - thuis + bv
    Friendly- 24 jaar - Groningen - thuis + bv
    Tamara (Ice) - 25 jaar - Doetinchem - Ziekenhuis + bv
    Saskia (Sassefras1980) - 27 jaar - Rotterdam - Ziekenhuis + flesvoeding
    Jolien -25 jaar-achterhoek-zh of thuis?-bv
    Karine - ...jaar uit ...... thuis of zk? - bv

Meiden die een mk hebben gehad
    *Danjo,Anoul,Rensie ,Josien,Casannie,Sam8,wwjc19,
    Gerda1975,Mone,Amy82,Croky,Hummel,Rebbel,Jent,Jennie,Bahar

5. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Ja Zwaantje dat zeg je nu! Ben vorige week geweest. :)

Nou succes onsukkie, bah bah.

Ik heb zo geeeen zin meer om te werken. zit nu te internetten om de dag door te komen.
    Zitten jullie ook op Hyves? daar kan ik ook wel zoet mee zijn even. en dan dit forum.ppfff is t al 17.00?

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

lekker weeeekend
    iedereen weet het nu op me werk de reacties waaren heel leuk heb ook een leuke ramelaar gehad die een collega had gekocht zoo lief dinsdag als we niks horen van het bloed afnemen dan vetellen we het de ouders spannend!

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik had het toch wel eerst de ouders verteld voor ik het op mijn werk verteld had...

Ook ik zit hier meer te internetten vandaag dan mezelf nuttig te maken. Voel me belabbert, denk er ook hard aan om mijn pc zo af te sluiten, ben erg misselijk, zit al vanalles te eten, drink me suf maar blijf me naar voelen. (ook duizelig erbij). Wilde deze week voor het eerst 24 uur werken maar dan moet ik nog 2 uur door, en dat trek ik niet. (en is ook niet haalbaar want ik moet naar de apotheek, huisarts belde me op dat ie voor Sam een ander zalfje heeft voorgeschreven om ontsteking van haar tepeltje onder controle te krijgen)

Zo denk echt dat het tijd is om te gaan, val hier haast in slaap joh...

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    zo, ben een paar dagen bij mijn ouders geweest, heb wel even meegelezen en 2 keer kort gereageerd, maar heb het daar even bij gelaten. Heb vannacht heel weinig geslapen, wakker gehouden door de kindjes en nu ben ik toch misselijk, de hele dag al, heb het al een tijd niet meer zo erg gehad. Komt vast door vermoeidheid.
    Wij hebben nog geen naam vaststaan, wel een paar namen die we leuk vinden maar staan nog open voor andere namen.
    Daphne wat dcht je van twan of ivan?
    Will, wij zijn ook altijd beter in de meidennamen, misschien wel een voorteken, hoewel na die karatetrap bij jou moet je misschien toch maar een jongens naam kiezen voor de zekerheid hihi.
    Ik vind zelf youri een heel leuke naam, maar heb veel bekenden en familie die de naam ook al gebruikt hebben, dus die valt af.
    Oh ja friendly, wat dachtje van ivana, fabian, florian.

oh ja wil nog iemand voor mij op de kalender invullen dat ik BV wil geven en voor een thuisbevalling ga?

Ik heb soms ook al het gevoel dat ik kleine kriebeltjes voel, maar soms zijn het ook echt mijn darmen dan zit het tehoog. ze zegeen dat je het bij een 2e of 3e zwangerschap eerder voelt dan bij een eerste omdat je spieren slapper zijn en omdat je ook weet wat je moet voelen, ik voelde Kim voor het eerst met 19 weken en tessa met 13 weken,

Katsas wat zul jij een heerlijk dagje hebben vandaag na al die spanning van gisteren!

Nou ik stop weer even, groetjes evelien

9. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    de gyn zegt zolang het hartje goed klopt, is alles goed. dus dan maakt bloedverlies niet uit. tis nu weer over. wel stom zo steeds in de morgen.

groetjes van sjaan

10. Sassefras1980

11 sep 2007
    38
    0
    0
    Projectsecretaresse
    Rotterdam
    Hoi meiden!

Vandaag een mijlpaal, 12 weken zwanger!
    Maandag hebben we een pretecho, heel spannend

11. will

will Niet meer actief

evelien, omdat je spieren slapper zijn? dan waren die buikspier oefeningen dus geen grapje, hij had het dus niet over mijn rug. mmm, weet nu even niet of ik huilen of lachen moet. :(

moedergans, klopt in zweden heb je een half jaar verlof na dat eerste half jaar krijgt mijn man het. hij mag ook maanden aan mij afstaan zodat mijn verlof langer wordt. :p

onsukkie wat vervelend joh dat je je zo broerd voelt. hoop dat je autorit meevalt.

nog iemand tips tegen een zeurende pijn in je rug. zit met een kruik erop maar het werkt dus niet, heel irritant.

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Will mischien eens in beweging komen
    sorry hahahahahaha kon het weer niet laten

13. will

will Niet meer actief

ha die danjo, nee ik besefde net pas dat ik dus door die slappe spieren het kindje voelde. doe nu helemaal niets meer. hahaha

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Luilak hahaha
    lekker rustog aan doen meid je lichaam geeft aan ho

15. haha ik doe ook helemaal niks meer.. word soms gek van mijn eigen niks doen.
    maar zal er wel bijhoren.. en gaat vast snel over.
    het schint dat met 10 weken de hcg op zijn hoogst is en daarna langzaam afneemt.. dus als het goed is gaat het de goede kant op.

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

daphne ja dat zou ik ook eerst doen in 1ste instantie maar me schoonouders waren op vakantie zijn net terug en ik werk in de catering en ben dagelijks bezig met eten 2 collegas wisten het in het begin omdat die het gewoon merkte aan me dat is letterlijk stond te kokhalzen elke keer als ik het eten aan bereiden was dus die heb ik het ook toen verteld
    dat luchte enorm om maar me manger is terug op de locatie en ze waren bezig met vakantie planning en iedereen riep fiona wanneer ga jij dan en ik hoorde dat het in mei juni en july niet uit zou komen als ik vrij zou nemen
    nou ik barste in tranen uit en vertelde dus dat ik zwanger was en dat ik in de maand mei uitgerekend ben dus de maanden dat ze echt omhoog zitten ben ik er niet kon me hormonen niet meer hanteren
    ik zie die mensen elke dag en ik kon gewoon niet meer gewoon functioneren ook zware dingen tillen enzo ja hoezo kan een jonge meid dat niet? dus heb ik het ze vandaag allemaal verteld en nu helpen ze me met de zware dingen (echte zwaare dingen ) en gaan ze een rooster maken waar ik niet zoveel met het eten in conctact sta want dat trek ik bijna niet meer

dusss dat was me hele verhaal waarom ze het op het werk wel weten en me schoon/ouders nog niet die vertellen we dinsdag dus op een hele leuke manier met champagne en een kopie van de echos
    we willen trouwen en we zeggen dus dat we wat te vieren hebben en dan zeggen we dat ze alvast een uitnodiging krijgen van ons en dat is dus die echo ben benieuwd maar de reacties zullen super zijn hoop ik

heb lekker soep opstaan met warm stokbroodje lekker ga ff wat eten

17. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    heeeeej meiden,

ben ik ook weer eens! ik heb het zo druk met cursus en werken en ben savonds weeig en moe, dus lig al een paar dagen om 20.00u uitgeteld in bed........maar nu ben ik er weer effuh!
    sorry als ik niet op iedereen kan reageren, het is zoveel!
    anastacia, nog gefeli met je goeie echo!
    iedereen die de 12 weken mijlpaal heeft bereikt ook gefeliciteerd!
    katsas, geweldig dat de kleine het goed doet!
    lafo, jij nog gefeli met je nieuwe functie!

namen......heb een namen-woordeboekje gekocht, errug leuk!
    een meisjesnaam hebben wij al, een jongensnaam vind ik erg moeilijk! wordt dus denk ik een knul haha!
    za en zo moet ik werken, dan ben ik maandag vrij en dan weer 4 dagen cursus.....pfff bah!

maarja, volgend weekend wel vrij en dan gaan we de ''nieuwe'' auto ophalen! en mss naar de jonge gezinnen beurs.
    heb ook een lang weekend vrij gevraagd vanaf 14 december, dus dan gaan vriendlief en ik lekker saampjes weg! zitten nu al op internet rond te kijken! :D

meiden laterrr!

mutsie!

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Katsas wat een geweldig nieuws meid super :thumup:

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, we gaan er gewoon voor en die afspraak staat Dolphin ;)

Hyves is zeker verslavend hupse, ik zit er zelf ook vaak op.

Weet je wat ook erg verslavend is voor mij de laatste tijd is series kijken.
    Van 24 tot Prisonbreak tot heroes en nu weer lost, echt geweldig maar tijdrovend.

We zijn inmiddels verhuisd en bijna gesettled nog een aantal doosjes uitruimen (waar ik echt geen zin in heb ;) )

Moet nu ff boodschappen doen want m'n maag zit te rommelen en ik weet niet of jullie dat ook hebben maar als ik niet op tijd eet dan moet ik kokhalzen, meer mensen dit?

Danjo dikke knuf terug meid, mis je ;)

Gina en Will gezellig om jullie ook weer eens te spreken en ik kom zeker iedere dag ff neuzen, beloofd!

xxx

19. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    lafo,
    ik heb nu al een paar dagen dat ik rond 16.30u weeig wordt. eigenlijk heb ik dan helemaal geen trek ineten, laat staan avondeten! maar als ik niet eet wordt het idd erger, dus eet ik maar iets......net heel lang gedaan over een stukje witlof-ovenschotel.........maarja, wel gezond haha.

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh Mutsie het is nu bij mij nu ook zo erg dat ik me zelfs niet eens naar de supermarkt kan sleuren, mijn mannetje offert zich wel op om avond eten te halen, ik voel me zo slapjes en rillerig :(

Deel Deze Pagina