Oh ja meiden wat ik laatst ook nog heb gedaan in een vlaag van verstandsverbijstering m'n haar 20 cm korter gemaakt. Ik stapte zo een kapsalon binnen en zei doe maar iets een bobline ofzo (m'n haar zat ook echt niet meer, niet in model te krijgen) maar heb nu toch wel weer een beeje spijt aarggghhh :x En eergisteren bloed geprikt (4 buisjes ) en ben er al niet zo dol op. Gelukkig in een keer goed alleen een bloeduitstorting van hier tot Tokyo Dat heb ik ook altijd na het prikken. Ik neem aan meiden dat jullie dit ook al gedaan hebben en was jullie uitslag naar behoren?
ik ga trouwens ook naar de jonge gezinnenbeurs nog meer meiden die gaan volgende week? Namen heb ik ook al (al laaaannnngg ) zelfs voordat ik zwanger raakte Jongensnaam is ook heel lastig en idd Mutsie ik denk ook dat het een jongen wordt ook al draag ik al erg naar voren. Al meer meiden met een flinke buik, ik zit nu in zo'n fase of je vreet veel te veel of je bent zwanger buik
@ Fiona: thanx voor de felicitaties! @hupse: Wat erg eigenliojk... voorheen was ik zo'n beetje altijd de laatste die de kroeg uitrolde haha, we worden degelijk! En inderdaad, zonder wijntje is het minder leuk! @daphne: Lekker hoor haha! De witte god lol! Alles wat helpt of niet dan! @dolphin: Wat een goed idee! Volgens mij hebben we een akkoord en is iedereen het er wel mee eens! Done deal, we houden alle mei mama's! @ Hellepelle: Hoe houdt je het vol 55 uur werken? Moet er niet aan denken! @Hupse: Leuk he hyves? Vindt dat echt een mega uitvinding! En inderdaad met hyves en dit forum ben je hardstikke druk..... @fiona: wat een leuke manier om te vertellen! Hoop ook voor je dat de reacties super zullen zijn maar zal toch wel? Is toch fantastisch nieuws dat jullie en een kindje verwachten en gaan trouwen?! @lafo : Heb ik ook, moet echt op tijd eten anders wordt ik wel misselijk terwijl ik verder echt ook alles kan eten en niet misselijk ben! Hier nu genieten van weekend! Liefs Anna
@Fiona, kan je geen verborgen camera ergens ophangen zodat wij kunnen meegenieten? Ook ik moet op tijd eten, maar ja... als ik eet zit ik al vol. En als ik niet eet wordt ik misselijk. Nu trouwens ook echt last van mijn darmen, dus niet alleen mijn maag Nu komt het er aan twee kanten met sneltrein vaart uit hihihihi. Lafo, lastig he, dat je je haren er niet aan kan laten knippen. En ik heb nog niet echt buik hoor. Alleen zitten zwangerschapsbroeken lekkerder dan normale broeken.
@lafo: Hier al bloegeprikt afgelopen dinsdag maar nog geen uitslag van. als het helemaal goed is hoor je nix zei de assistente. Hier ook al een beste buik, collega zei vandaag al dat ze het echt al begon te zien! Eigenlijk vond ik dat wel heel erg leuk! Wij hebben al wel een jongensnaam maar nog geen mesjes naam. Had altijd anna bedacht vond ik zo mooi! Totdat ik zwanger was haha..... :-s Nu moeten we wat anders bedenken want ik vind hem niet meer zo leuk! dom niet?
Trouwens, ik moest 7! buisjes bloed, snap er niets van dat dat zo verschil.... ik wordt ook getest op HiV..... volgens de vk is dat hier standaard? jasses!
KatSas wat een geweldig nieuws. Die van jou kan dan idd goed verstoppertje spelen. Hii.. Nou wees maar super blij en ga nu lekker genieten. Lafo, wat betreft dat haar dat had ik ook. 4 weken geleden laten knippen van echt lang haar naar half lang en gisteren is alles eraf gegaan. Mijn haar was gewoon niets mee te beginnen. Zwaar, futloos en blé.. Dus u hebben we stekels ( wel lange hoor. ) Nou iedereen fijn weekeid. Wij gaan morgen op baby kamer jacht. We zijn benieuwd.
anna 7 buisjes! oo god is vond 2 al veel haha lafo ik heb ook een mega bloeduitstorting toen ze heb eruit haalde voelde ik dat best wel verders niks maar het was ook de 1ste keer in me life dat ik daar ben geprikt heb het er ook niet zo op en schiet het huis al op? daphne een camera ophangen haha er zullen we traantjes vloeien denk ik heb er zon zin aan om het ze te vertellen zit nu aan de kerrie noedels was weer wat weeig heb net in een winkel een super leuke ketting gekocht die op me navel eindigt met allerlei kralen en bedels eraan en een zelfde armbad echt heel wijs als ik dadelijk een dikke buik heb ik wil echt veel van die dingen ik zag ook leuke sjaaltjes ik vondt denk ik alles leuk op dat moment zal van de week wel ff een nieuwe foto in me album zetten want me buikje is erg rond volgens mij wordt ik ook erg rond haha ben zo benieuwd hie ik eruit zal zien als ik echt zon buik heb kan niet wachten! nou meiden ga op de bank hangen met me mannetje xxxx
heee lafo, je bent er weer. ook als je zwanger bent hoor, groeit je haar. dus voordat je er erg in hebt zit jij alweer bij de kapper. de misselijkheid is hier overdag echt weg. alleen als ik uit bed kom dan gaat het nog wel fout. maar goed het is dan pas 6 uur en ik lijk wel de enige te zijn die dan nog niet zo vrolijk is. amy begon dus vanochtend gelijk over appels. dat was nog niet zo erg maar toen ze een beschrijving ging geven van een rotte appel werd het me teveel. kokhalzend ben ik de wc gezelschap gaan houden. kom ik ff later de kamer weer in zegt ze sorry hoor mam, maar het was wel zooo, begint ze zo het hele verhaal weer opnieuw. ook hier al een buik hoor maar dat zal wel met die slappe spieren te maken hebben ik had maat 36 maar dat wil echt niet meer lukken, had ook nog een maat 38 maar ook die gaat niet meer dicht. dus de positiekleding is weer tevoorschijn gekomen. ik moet 20 nov. naar de vk om bloed te prikken. ik neem aan dat het dan weer 1 druppel uit mijn vinger is. en urine inleveren en dat vind ik nou wel erg! je moet daar dus in een potje piesen, je mag het niet thuis doen. en die w.c. waar je dat moet doen grenst aan het lab. er zit dus een doorgeef luik in die w.c. vorige keer was ik dus zo bang dat ze dat luik zou openen terwijl ik met dat koffiebekertje stond te stoeien.
@fiona: ben heel keurig geprikt.... heb er eigenlijk niets aan overgehouden. Enneh, wat dat huis betreft? Ik denk dat je lafo bedoelt?
@ Will: wat erg met zo'n luikje! Doet me meer aan een spermabank denken hihi! ik had maat 38 en die past niet meer..... koop nu ook maar positiekleding anders blijf je bezig!
spermabank? whaaahaha. zal op letten of er ook boekjes liggen en er een video staat want dan zit ik vast in het verkeerde hokkie te piesen
oh en misschien moet je dan nu een ouders van nu of zo gaan meenemen...... misschien helpt dat voor de "ontspanning"
hallo meiden, hier alles rustig. Ben ondertussen volgens mij wel aan het aankomen, want mijn broeken zitten toch wel flink strak. Alleen positiekleding is het toch echt nog te vroeg voor! Heb soms wel wat last van een zeurderig gevoel in mijn buik, niet echt pijn ofzo, maar wel aanwezig. Geen idee waar het van komt, maak me er soms wel druk om... gelukkig lekker het weekeinde vrij
Heej Anastacia, kan het van het groeien zijn? gebeurd natuurlijk een heleboel daar zo! En waarom is het nog te vroeg voor positiekleding? Waarom je zelf kwellen met te strak zittende kleren.....? Soms zie je ook echt niet aan positiekleding dat het positiekleding is....! en je kan er nog lekker lang in groeien! slanker worden we de komende maanden toch niet hihi
@ Danjo ik dacht ik typ alles ff wat in me hoofd opkomt @ Anna ben met je eens een eng idee dat HIV testen, gelukkig heb ik me begin dit jaar daar al op getest toen we ons huis hadden gekocht. Toen moest er een heel gezondheidsonderzoek komen vanwege onze levensverzekering. @ Fiona ja lekker al in me nieuwe huisje heerlijk lekker een tuin en zo. @ Will ik heb ook hele slappe buikspieren daarom zie je het al idd. @ Masoled zo te lezen heb je er geen spijt van gelukkig maar. Hopelijk groeit het idd heel snel weer aan.